دانلود و خرید کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو برایان تریسی ترجمه میلاد شیروانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو اثر برایان تریسی

کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو

معرفی کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو

کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو نوشتهٔ برایان تریسی و ترجمهٔ میلاد شیروانی است. انتشارات ملینا این کتاب را منتشر کرده است. چگونه می‌توان با ۷ کار به موفقیت رسید؟

درباره کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو

احتمالاً شما دارای استعداد و توانایی بیشتری نسبت به چیزی که فکر می‌کنید، هستید؛ فقط باید تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را بـه دسـت بیاوریـد و توانایی یادگیری موضوع یا هدفی که در سر دارید را تقویت کنید. این نکته باید همیـشه مد نظر شما باشد که به‌جز محـدودیت‌هـایی کـه در ذهن‌تـان برای خودتان ایجـاد می‌کنید، هیچ محدودیتی برای آنچه که می‌خواهید انجام دهید، وجود ندارد.

چرا برخی از مردم موفق‌تر از دیگران هستند؟ پاسخ این است که موفقیت، هدفی است که از آنچه انجام می‌دهیـد بـه دسـت مـی‌آیـد؛ نتـایجی کـه دریافت می‌کنید و مهم‌تر از بقیه اینکه چگونه سریع و مؤثر به آن نتایج دست یابید. موفقیت اصلاً بر اساس یک آرزو، امید یا چیزی که قصد دارید در آینده انجـام دهید نیست، بلکه فقط بر اساس آنچه الان انجام می‌دهید به دست می‌آید، درست در همین لحظه.

برایان تریسی در کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو، یک روش ساده، علمی و اثبات‌شده را در هفت قسمت به اشتراک می‌گذارد تا بتوانیم ماه‌ها و حتی سال‌ها زودتر از دیگر افـراد در سرتاسر دنیا به موفقیت برسیم.

درباره‌ی برایان تریسی

برایان تریسی متولد سال ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا، یکی از موفق‌ترین نویسندگان در زمینهٔ کتاب‌های موفقیت و خودیاری است. او رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت «برایان تریسی اینترنشنال» است. تریسی این شرکت را در سال ۱۹۸۴ در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائهٔ خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتمادبه‌نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسیِ موفقیت می‌پردازد. او همچنین کتاب‌های بسیاری را در زمینه‌های متفاوت موفقیت، خودیاری، کسب و کار، بازاریابی و فروش نوشته است. قورباغه‌ات را قورت بده یکی از مشهورترین کتاب‌های برایان تریسی است که بارهای به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. او سمینارهای مختلفی درباره‌ی رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده و به کشورهای متفاوتی از جمله ایران هم سفر کرده است.

خواندن کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به افرادی که به خودآگاهی و مطالعهٔ روانشناسی برای پیشرفت در زندگی خویش علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخش‌هایی از کتاب هیس! فقط این هفت کار را انجام بده و موفق شو

کیفیت زندگی ما را احساس‌مان در هر لحظه تعیـین مـی‌کنـد و احـساس مـا را تفسیر خودمان از وقایع پیرامون‌مان مشخص می‌سازد، نه خود وقایع. هرگز برای این که تجربهٔ خوشی از دوران کودکی داشته باشید دیر نیست. کـافی اسـت گذشـته را مرور کنید و روشی را که برای تفسیر تجربیات خود داشته‌اید تغییر دهید.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان