دانلود و خرید کتاب چگونه می نویسم؛ ۷ روش از ۷ فیلمنامه نویس معاصر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه می نویسم؛ ۷ روش از ۷ فیلمنامه نویس معاصر اثر کاظم رهبر

کتاب چگونه می نویسم؛ ۷ روش از ۷ فیلمنامه نویس معاصر

معرفی کتاب چگونه می نویسم؛ ۷ روش از ۷ فیلمنامه نویس معاصر

کتاب چگونه می نویسم؛ ۷ روش از ۷ فیلمنامه نویس معاصر نوشتهٔ کاظم رهبر است و انتشارات کتاب خورشید آن را منتشر کرده است.

درباره مجموعه چگونه می نویسم

مجموعه چگونه می نویسم در هفت جلد منتشر شده است با نام‌های ۱۰۰ روش از ۱۰۰ نویسنده معاصر، ۹ روش از ۹ داستان‌نویس معاصر، ۱۴ روش از ۱۴ روزنامه‌نگار معاصر، ۷ روش از ۷ فیلم‌نامه‌نویس معاصر، ۹ روش از ۹ نمایش‌نامه‌نویس معاصر، ۱۷ روش از ۱۷ نویسنده خلاق معاصر و ۱۲ روش از ۱۲ زندگی‌نامه‌نویس معاصر. این کتاب‌های جالب و در خور توجه و کاربردی مجموعه‌ای از مطالب برخاسته از تجربیات نویسندگان برجسته و تحقیقات مؤلف در حوزه‌های مختلف نوشتن را در اختیار مخاطب می‌گذارد و راه را برای نویسندگان تازه‌کار و کسانی که به نوشتن علاقه‌مندند برای حضور حرفه‌ای در عرصهٔ نویسندگی می‌گشاید.

درباره کتاب ۷ روش از ۷ فیلمنامه نویس معاصر

«خسرو سینایی، فیلم‌ساز معروف می‌گوید: من ۳۵ سال است كه فيلم‌نامه مى‏نويسم. يعنى سالى را سراغ ندارم كه حداقل يک فيلم‌نامه ننوشته باشم. اين نكته را از اين جهت مطرح می‌كنم كه يک فيلم‌نامه‌‏نويس بايد مانند یک ورزشكار دائماً ورزش كند تا زنگ نزند. منوچهر طیاب نیز می‌گوید: توی انباری‌ خانه‌‏ام نزدیک به ۵۰ تا سالنامه‏ دارم. هرسالی که می‌‏رفتم به سفر توی اینها یادداشت می‌‏کردم. یک‌جا بیشتر، یک‌جا کمتر. یک‌جا ده‌دفعه رفتم، یک‌جا یک‌دفعه رفتم. اینها را یادداشت کردم. اینها منابع سوژة فیلم‏‌هایم هستند.»

فیلم‌نامه چه ویژگی‏‌هایی دارد؟ نویسندگان جوان و علاقه‌‏مندان چگونه فیلم‌نامه‌‏‏نویسی را آغاز کنند؟ به‏‌جز کتاب‏‌های آموزشی، یکی از منابع باارزش و یاری‏‌کننده، تجربیات فیلم‌نامه‌‏نویسانی است که سال‏‌ها در این حوزه کار کرده‌‏اند. در این کتاب ۸ فیلم‌نامه‌‏نویس باتجربه و نامی در مورد فیلم‌نامه‌‏نویسی، فیل‏م‌نامه‌‏نویسی مستند، طراحی و ساختار آن سخن می‏‌گویند: منوچهر طیاب، خسرو سینایی، رابرت مک کی، پائولا میلن، جان رانسن، ریچارد اورت، لیندا سیگر و... .

خواندن کتاب ۷ روش از ۷ فیلمنامه نویس معاصر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که رؤیای نویسنده‌شدن و فیلم‌نامه‌نویسی دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان