دانلود و خرید کتاب ۵ زبان عشق گری چاپمن ترجمه زهرا ناظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵ زبان عشق اثر گری چاپمن

کتاب ۵ زبان عشق

نویسنده:گری چاپمن
امتیاز:
۴.۳از ۴۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۵ زبان عشق

کتاب ۵ زبان عشق نوشتهٔ گری چاپمن و ترجمهٔ زهرا ناظری است. نشر مسیر سبز رشد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر رازهایی برای داشتن عشقی جاودان را در بر دارد.

درباره کتاب ۵ زبان عشق

کتاب ۵ زبان عشق پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز درزمینهٔ بهبود روابط زناشویی است که تابه‌حال بیش از ۱۰ میلیون جلد از آن به فروش رفته و توانسته رابطه‌های زیادی را متحول کند و بهبود بخشد. این کتاب، در قالب ۵ زبان، رازهایی را بیان می‌کند تا بتوانید عشقی پایدار را تجربه کنید.

پس دکتر گری چاپمن در کتاب 5 زبان عشق شما را با ۵ زبان عاشقانه آشنا می‌کند که با یادگیری آن‌ها می‌توانید رابطهٔ خود را به بهترین شکل ممکن بهبود و یا ارتقا دهید. این ۵ زبان عشق عبارت‌اند از: کلام تأییدآمیز، اختصاص‌دادن زمان به یکدیگر، دریافت هدایا، خدمت به یکدیگر و تماس فیزیکی. شما با شناختن هر کدام از این‌ها می‌توانید رابطهٔ خود را نجات دهید و بهتر و عاشقانه‌تر از پیش عمل کنید.

روش‌های این کتاب ساده و شوخ‌طبعانه بیان شده‌اند، اما بسیار کاربرد دارند. داستان‌هایی واقعی در این کتاب بیان شده که برای شما الهام‌بخش خواهد بود. روش حس مشترک به‌کاربرده شده در این کتاب شما را برای استفاده از این ایده‌ها ترغیب خواهد کرد. شما احتمالاً با خواندن این کتاب احساس آرامش می‌کنید. خواندند این اثر مانند این است که دارید با دوستی دانا قدم می‌زنید و صحبت می‌کنید.

خواندن کتاب ۵ زبان عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ افرادی که به‌دنبال عشقی ماندگار هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گری چاپمن

دکتر گری چاپمن نویسنده، سخنران و مشاوری است که علاقه دارد به مردم کمک کند تا رابطهٔ عاشقانهٔ مستحکمی داشته باشند. او در اقصی‌نقاط جهان سمینار برگزار می‌کند و برنامه‌های رادیویی او از بیش از ۴۰۰ ایستگاه رادیویی پخش می‌شود. او سال‌هاست که مشاور ازدواج است. این مشاور تجربیات خود از جلسات بی‌شمار مشاوره و بهبود روابط زناشویی را در کتاب «۵ زبان عشق» جمع‌آوری کرده است. او در این کتاب به حقیقتی ناگفته اشاره می‌کند و توضیح می‌دهد که افراد به زبان‌های مختلفی از عشق صحبت می‌کنند و به شما کمک می‌کند که زبان عشق شریک زندگی‌تان را کشف کنید و بفهمید باتوجه‌به روحیات و شخصیت او چطور به او ابراز علاقه کنید که او عشق شما را دریافت کند.

بخش‌هایی از کتاب ۵ زبان عشق

«یک روز در شهر کوچک چایناگروو در ایالت کارولینای شمالی بودم. روز یکشنبه در نزدیکی کلیسا یک زوج به نام‌های مارک و مری که از اقوام من بودند به‌طرف من آمدند. مارک از من پرسید: ((اگر زوجی در تمام موارد با هم اختلاف نظر داشته باشند، آیا می‌توانند با هم زندگی خوبی بسازند؟)) من که به منظور اصلی مارک پی برده بودم از او پرسیدم: ((چه مدت است که ازدواج‌کرده‌اید؟)) مارک پاسخ داد: ((دو سال است و در این مدت هیچ تفاهمی با هم نداریم.)) به او گفتم یک مثال برایم بزن. مارک گفت: ((مری دوست ندارد من به شکار بروم. من تمام مدت هفته کار می‌کنم و دوست دارم حداقل شنبه و آن‌هم نه تمام شنبه‌ها بلکه فقط در فصل شکار، به شکار بروم.)) در همین بین مری حرف مارک را قطع کرد و گفت: ((قضیه فقط فصل شکار نیست. او غیر از فصل شکار هم به ماهیگیری می‌رود.)) پرسیدم: ((دیگر در چه موردی اختلاف دارید؟)) مارک گفت: ((او از من می‌خواهد که همیشه با او به کلیسا بروم. من صبح‌های یکشنبه با این کار مشکلی ندارم اما در عصرهای یکشنبه دوست دارم استراحت کنم.)) مری گفت: ((تو واقعاً دلت نمی‌خواهد با من به کلیسا بیایی. حتی هر بار که من از خانه به بیرون می‌روم هم دعوا به راه می‌اندازی. تو از من می‌خواهی دائم در خانه باشم و کار کنم. حتی دوست نداری من به خانه مادرم بروم و یا برای خرید از خانه خارج شوم.)) مارک گفت: ((من با بیرون رفتن او مخالف نیستم اما دوست ندارم که وقتی به خانه برمی‌گردم خانه نامرتب و کثیف باشد و غذایی هم برایمان آماده نباشد.)) مری با لحنی عصبانی گفت: ((چه می‌شود که کمی هم در کارهای خانه به من کمک کنی؟ رفتار تو طوری است که انگار نباید در خانه هیچ کاری انجام دهی. تو حتی توقع داری من اتومبیلمان را هم بشویم.))»

نظرات کاربران

iman
۱۴۰۱/۰۵/۳۱

کاش این کتاب توی دبیرستان آموزش داده می شد. نکات ارزشمندی و گفته که حتما تو زندگی همه اتفاق میفته. حتما بخونید

mina movahedi
۱۴۰۱/۰۵/۳۰

کتاب بسیار مفید و کاربردی بود. خیلی مهمه که شما بتونید زبان عشق طرف مقابلتونو بلد باشید و به همون زبان باهاش صحبت کنید. در هر دوره ای از زندگیتون هستید حتما این کتابو بخونید و باعث بهتر شدن زندگیتون

- بیشتر
elham ghafari
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

به نظر من کسانی که قصد ازدواج دارند و یا ازدواج کردند حتما باید چنین کتابهایی رو مطالعه کنند.نباید حتما تو زندگیتون مشکلی وجود داشته باشه تا سراغ درمانش برید. خوندن این کتاب به قطع باعث صمیمیت بسیار بیشتر شما

- بیشتر
6588
۱۴۰۲/۰۱/۱۳

کاش درقفسه کتاب هرخانه خودنمایی می کرد وهر چند صبا زوجین این کتاب را مرور میکردند بی شک لحظه لحظه زندگیشان سرشار عشق ومحبت ......

حَنا
۱۴۰۲/۱۰/۱۹

به نظرم این کتاب مطالبی داره که همه باید بدونن ولی فقط برای رابطه هایی کارامده که دو نفر بخوان تغییری ایجاد کنن و رابطه رو بهتر کنن. در غیر این صورت شما یک طرفه تلاش میکنید و طرف مقابل

- بیشتر
crazy
۱۴۰۲/۰۵/۲۹

ببینید کتاب مفصلی هست و به نظرم ب درد رابطه های دو طرفه فقط میخوره یعنی اینکه طرف واقعا دلش با شما باشه حالا یه سری مشکلات دارید مشکلاتی ک از سر ندونستن چنین مطالبی پیش میاد ): بتونید باهم حل

- بیشتر
عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۰

عالی است

saralipr
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

این کتاب یکی از بهترین کتاب هایی بود که خوندم. تقریبا یک روزه تمومش کردم و دوست دارم واقعا پیشنهاد بدم که همه این کتاب رو بخونن. چه بسا بهتره که این کتاب از جانب دو طرف خونده بشه تا بیشتر بهشون

- بیشتر
فرسا
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

این کتاب فوق‌العاده خوب ، مختصر و کاربردی بود . به نظرم هر کسی باید حداقل یکبار این کتاب رو خونده باشه . فکر میکنم خوندن این کتاب با شریک عاطفی هر فرد میتونه زندگیشون رو دگرگون کنه .

fafa
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

فقط میتونم بگم موقع خوندن این کتاب بارهاااا آرزو کردم ک کاش به موقعیتی برسم تا کتاب‌ رو به همه ی زوج ها هدیه کنم.‌..

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۶)
کودکی که توجه و محبت کافی دریافت کند در بزرگ‌سالی فرد مسئولی خواهد شد.
ZaHrA
یکی از روش‌های وقت گذاشتن برای یکدیگر، باهم بودن است. منظور من از با هم بودن، در کنار هم بودن نیست. ممکن است دو نفر در یک اتاق کنار هم نشسته باشند ولی با هم نباشند. با هم بودن به توجه و تمرکز نیاز دارد. بعضی از زن و شوهرها فکر می‌کنند که اوقاتشان را با هم می‌گذرانند، درحالی‌که درواقع فقط کنار هم هستند.
elham ghafari
یکی از راه‌های آموزش یک الگوی جدید این است که روزانه مدتی را با هم وقت بگذرانیم و هریک دربارهٔ سه اتفاقی که آن روز افتاده و احساسی که دربارهٔ آن داریم صحبت کنیم.
فائزه🌱
ما هرچقدر هم بخواهیم عاشق کسی شویم نمی‌توانیم کاری کنیم که این اتفاق بیفتد
neg78
رؤیاهای قبل از ازدواج ما تماماً در مورد خوبی‌ها و سعادت زندگی زناشویی است. زمانی که عاشق هستید نمی‌توانید به هیچ‌چیز دیگری فکر کنید.
فائزه🌱
عشق حقیقی تا زمانی که دوران عاشقی به پایان نرسیده باشد شروع نمی‌شود.
neg78
اگر می‌خواهیم روابطی صمیمانه داشته باشیم، باید آرزوهای یکدیگر را بشناسیم. اگر می‌خواهیم یکدیگر را دوست داشته باشیم، باید خواسته‌های یکدیگر را بدانیم.
فائزه🌱
در ذات وجودی انسان آرزوی صمیمیت و مورد محبت و علاقهٔ فرد دیگری بودن وجود دارد. هدف از ازدواج رفع این نیاز به محبت و صمیمیت است.
فائزه🌱
اگر ما فقط به زبان‌اصلی خودمان سخن بگوییم و با شخص دیگری روبه‌رو شویم که او هم فقط به زبان‌اصلی خودش حرف می‌زند، در این شرایط به خاطر اینکه زبان یکدیگر را نمی‌فهمیم ارتباط ما محدود می‌شود و فقط با ایماواشاره و یا بازیگری می‌توانیم منظورمان را انتقال دهیم. در زمینهٔ عشق نیز همین‌طور است. زبان عشق عاطفی شما و همسرتان می‌تواند به‌اندازهٔ زبان چینی و انگلیسی با هم متفاوت باشد. هرچقدر شما تلاش کنید عشق خود را به زبان انگلیسی ابراز کنید، اگر همسرتان فقط چینی متوجه شود هیچ‌گاه نخواهید فهمید
فائزه🌱
عمیق‌ترین نیاز انسان، نیاز به احساس ارزشمندی، قدردانی و سپاسگزاری از سمت دیگران است.
کاربر ۳۰۴۷۹۵۹

حجم

۵۹٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۵۹٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان