دانلود و خرید کتاب رک و صریح حرف بزن استیو هاروی ترجمه علی اکبر قاری نیت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رک و صریح حرف بزن اثر استیو هاروی

کتاب رک و صریح حرف بزن

معرفی کتاب رک و صریح حرف بزن

کتاب رک و صریح حرف بزن نوشتهٔ استیو هاروی و ترجمهٔ علی اکبر قاری نیت و  سمانه عباسی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد اینکه چگونه می‌توان یک مرد را پیدا، حفظ و درک کرد، سخن گفته است.

درباره کتاب رک و صریح حرف بزن

کتاب رک و صریح حرف بزن به قلم استیو هاروی، کمدین معروف آمریکایی، در سال ۲۰۱۰ منتشر شده است. همان‌طور که از عنوان کتاب مشخص است، مباحث آن در دستهٔ روابط زن و مرد و همسرگزینی قرار گرفته است. استیو هاروی در کتاب حاضر خطاب به زنان رک و پرده توضیح داده است که مردان دقیقاً در روابط خود چطور عمل می‌کنند و چطور می‌توان یک مرد را در رابطه حفظ کرد. او این کتاب را برای زنانی نوشته است که تصمیم گرفته‌اند زندگی خود را تغییر دهند و درعین‌حال وارد مسیر جدیدی از رابطهٔ خود شوند؛ مسیری که به زنان کمک می‌کند تا شناخت بهتری از مردان پیدا کنند و در جهت حفظ رابطهٔ خود بکوشند. با این کتاب می‌توانید نگرشتان را تغییر دهید، قدرتتان را باز پس گیرید و در تلاش برای به‌دست‌آوردن عشق و محبتی که سزاوارش هستید، خم به ابرو نیاورید و تردید به خود راه ندهید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، ممکن است چیزهای بسیار اندکی را از دست بدهید، اما مطمئن باشید چیزهای بسیاری نصیبتان خواهد شد.

خواندن کتاب رک و صریح حرف بزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رک و صریح حرف بزن

«هرچه بیشتر دربارهٔ چرایی نیاز مردان به آن بدانید، بیشتر خواهید فهمید که چرا باید آن را حفظ کنید

همان‌طور که زمین به خورشید و ماهی به آب نیاز دارد، مردان نیز به زنان نیاز دارند.

مردان نمی‌توانند بدون زنان، بدون رابطهٔ جنسی یا آنچه اغلب به شیرینی زندگی معروف است، زندگی کنند.

هیچ‌چیز در روی این کرهٔ زمین به اندازهٔ حضور زن به مرد احساس بهتر نمی‌بخشد، حتی برنده شدن در یک مسابقه یا حتی بهترین داروها نیز چنین احساس خوبی به مرد نمی‌دهند. رابطهٔ جنسی باعث خشنودی و رضایت طرفین، رفع استرس و تنش، افزایش اعتمادبه‌نفس و غلبه بر احساسات منفی هر مرد می‌شود. مانند سوپاپ اطمینانی است که باعث می‌شود تمام انرژی و بخار از درون ماشین خارج شده و عملکرد آن دوباره بهتر شود.

برای اینکه ماشینمان ـ‌بدنمان، روحمان و ذهنمان‌ـ درست کار کند، باید با روش معقول و مطلوب و قانونی نیاز رابطهٔ جنسی را برطرف کنیم و از لذت این نعمت الهی بهره‌مند شویم.

آنچه زنان باید درک کنند این است که این عمل در ازدواج از اهمیت بسزایی برخوردار است. ممکن است مبتذل به نظر برسد، ولی مردها بین عمل رابطهٔ جنسی و عشق ورزیدن تمایز قائل نمی‌شوند.

البته هرچه در عشق ورزیدن مهارت بیشتری داشته باشیم، از رابطهٔ ازدواجمان لذت بیشتری خواهیم برد و همسرمان به زیبایی زن ایدئالی خواهد بود که در رؤیاهایمان داشتیم، به‌ویژه آنکه او نیز همین احساس را داشته باشد. ولی واقعاً ما در داشتن این رابطه مشکلی نداریم. اگر مردی همسرش را دوست نداشته باشد، نمی‌خواهد او را در آغوش بگیرد. نمی‌خواهد به او دست بزند. نمی‌خواهد با او صحبت کند و احساسات، برنامه‌ها و رؤیاهایش را با او در میان بگذارد و اگر مرد تسلیم آغوش و گفت‌وگوی بعد از رابطهٔ جنسی شود، به احتمال قوی ناصادقانه خواهد بود، زیرا می‌خواهد در آینده اگر نیازی به چنین رابطه‌ای داشت، همسرش برایش فراهم کند.

شاید تلخ باشد، ولی حقیقت دارد. رک‌وراست حرف بزنید و تردید نکنید.»

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۵۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان