دانلود و خرید کتاب قدرت جادویی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت جادویی روانشناسی تصویر ذهنی اثر ماکسول مالتز

کتاب قدرت جادویی روانشناسی تصویر ذهنی

معرفی کتاب قدرت جادویی روانشناسی تصویر ذهنی

کتاب قدرت جادویی روانشناسی تصویر ذهنی نوشتهٔ ماکسول مالتز با ترجمهٔ مهدی قراچه‌داغی در نشر آسیم منتشر شده است.

درباره کتاب قدرت جادویی روانشناسی تصویر ذهنی

نویسنده در مقدمهٔ کتاب می‌گوید هدفش از نوشتن کتاب قدرت جادویی روانشناسی تصویر ذهنی این است که به شما کمک کند تا زندگی شادتر و پربارتری داشته باشید. او در ادامه می‌گوید یکی از بزرگ‌ترین ماجراها در زندگی این است که خود را بهتر بشناسید. برخی از اشخاص عمری را صرف می‌کنند و به جایی نمی‌رسند، در ناراحتی زندگی می‌کنند؛ زیرا دربارهٔ خود مطلبی نمی‌دانند و نمی‌دانند که چگونه با مسائل روبه‌رو شوند، مسائلی که بسیاری از آن‌ها توسط شرایط بیرونی و محیط بر آن‌ها تحمیل شده است. او می‌گوید اگر این کتاب را با ‌دقت بخوانید، سفری برای اکتشاف خود آغاز خواهید کرد. دربارهٔ خود، مسائل جدیدی می‌آموزید، راه‌هایی پیدا می‌کنید تا شرایط خود را بهبود ببخشید. او در این کتاب برای شما ۷ تمرین تدارک دیده‌ تا شما را در مسیر موفقیت یاری دهد.

خواندن کتاب قدرت جادویی روانشناسی تصویر ذهنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند یک زندگی شاد و موفق داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب قدرت جادویی روانشناسی تصویر ذهنی

«تصور کنید در تئاتر یا سینما نشسته‌اید. به پارچه‌ای که پرده سینما را از دید شما پنهان کرده است، نگاه می‌کنید. منتظرید که تصویر روی پرده سینما را ببینید.

این تصویر برای شما چه خواهد کرد؟ چگونه بر شما اثر خواهد گذاشت؟ چه تأثیری بر زندگی شما خواهد داشت؟

آیا احساس تکان خوردن می‌کنید؟ آیا اشک چشمانتان را پر خواهد کرد؟ آیا به یک فیلم کمدی خواهید خندید یا تحت‌تأثیر بحرانهایی که ستاره فیلم با آن روبه‌رو می‌شود وحشت‌زده می‌شوید؟ آیا امواج شگفت‌انگیز عشق و محبت بر شما سایه‌افکن خواهد شد؟ آیا رنجشی در شما ایجاد خواهد شد؟

همه این احساسات بر شما حاکم خواهند شد زیرا تصویری که قرار است ببینید، تصویر جالب‌ترین و شگفت‌انگیزترین موجود در جهان است. تصویر خود شما.

در این سینما که در ذهن و دل هر یک از ما قرار دارد شما تولیدکننده، کارگردان، بازیگر و ستاره فیلم هستید. شما تکنسین فیلم هستید. شما تماشاگر این فیلم هستید که نسبت به آن واکنش نشان می‌دهید.

حکایت جالبی که در این صحنه درونی تجلی پیدا می‌کند، حکایتی است که در هر لحظه از زندگی شما شکل می‌گیرد. دیروز، فردا و از همه مهم‌تر همین حالا.

شما تصویر را روی این پرده می‌بینید. و تصویر را روی این پرده خلق می‌کنید ــ همین حالا.

آیا فیلم پایان خوشی خواهد داشت؟ آیا پر از شادی و موفقیت است یا اندوه و شکست و ناکامی؟ حکایتی است که وجود دارد و چشمان شما می‌تواند مسیر حرکت فیلم را مشخص سازد.

اما توجه به یک موضوع می‌تواند به شما آرامش خیال بدهد. از آنجایی که شما نویسنده، کارگردان و بازیگر این فیلم هستید، می‌توانید قصه فیلم را تغییر دهید. همین حالا، در همین لحظه و برای همه مدت زندگی.

می‌توانید از آن حکایتی در باب موفقیت بسازید. می‌توانید قهرمان فیلم باشید. می‌توانید از آن فیلمی بسازید که به دلها گرمی بدهد و روی زندگی همه کسانی که می‌شناسید تأثیر بگذارد.

همه اینها در درون شماست.

همه چیز بستگی به این دارد که با تصویری که در درون خود حمل می‌کنید چه می‌خواهید بکنید. این تصویر بزرگ‌ترین ابزار شما برای رسیدن به جنبه‌های مثبت یا منفی زندگی است.

همه چیز بستگی به شما دارد ــ همه چیز بستگی به تصویر ذهنی شما دارد.

از خود فیلم متحرکی بسازید

اما منظورمان از تصویر ذهنی چیست؟ آیا چیزی به نام تصویر ذهنی وجود خارجی دارد؟

ما می‌دانیم که ذهنی در کار است، هر چند هیچ‌کس تاکنون این ذهن را ندیده است. منظورم مغز نیست که ما می‌توانیم آن را ببینیم. منظورم همان ذهن است که فکر می‌کند، امیدوار می‌شود، می‌هراسد، شادی می‌کند، اندوهگین می‌گردد، به خاطر می‌آورد، و تپه‌ها و کوهها را به وجود می‌آورد.»

نظرات کاربران

mohammad hashemi
۱۴۰۲/۰۸/۰۵

یکی از بهترین کتابهایی که تا حالا خواندم همینه هم به صورت کلی در مورد ذهنیت توضیح داده و بعد به صورت موشکافانه به جزئیات پرداخته هر کتابی میخونم به نوعی الهام گرفته از این کتاب هستش((اثر مرکب،باشگاه پنج صبحی ها،خرده عادت

- بیشتر
Amir Moradi
۱۴۰۳/۰۲/۰۵

عالی

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
بسیاری از اشخاص نمی‌توانند در کارشان موفق شوند. زیرا حتی آن را امتحان هم نمی‌کنند. آنها از شکست‌خوردن می‌ترسند. آنها می‌خواهند کارشان در همان تجربه اول کامل و بی‌عیب و نقص باشد. اگر کمال‌طلبی آنها به واقع شدید باشد، دست به هیچ کار جدیدی نمی‌زنند زیرا در اولین تلاش و امتحان ممکن است موفق نشوند. کمال‌طلبی دشمن موفقیت است.
میثم
زیرا چگونه ممکن است کسی درباره موقعیتی مثبت بیندیشد اگر درباره خودش نظر منفی دارد؟ در اینجا تعارض ایجاد می‌شود. اما تجربه‌هایمتعدد نشان داده‌اند که وقتی نظر کسی درباره خود تغییر می‌کند، چیزهای دیگری که با این مفهوم جدید سازگارند ممکن است تغییر کنند.
یار یارمهربان
بسیاری از اشخاص نمی‌توانند در کارشان موفق شوند. زیرا حتی آن را امتحان هم نمی‌کنند. آنها از شکست‌خوردن می‌ترسند. آنها می‌خواهند کارشان در همان تجربه اول کامل و بی‌عیب و نقص باشد. اگر کمال‌طلبی آنها به واقع شدید باشد، دست به هیچ کار جدیدی نمی‌زنند زیرا در اولین تلاش و امتحان ممکن است موفق نشوند. کمال‌طلبی دشمن موفقیت است.
میثم

حجم

۱۴۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۴۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان