دانلود و خرید کتاب غول های کلاسیک موفقیت مالی تام باتلر. بودن ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غول های کلاسیک موفقیت مالی اثر تام باتلر. بودن

کتاب غول های کلاسیک موفقیت مالی

انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب غول های کلاسیک موفقیت مالی

کتاب غول های کلاسیک موفقیت مالی؛ برگرفته از ۵۰ کتاب برتر روانشناسی نوشتۀ تام باتلر. بودن و ترجمۀ مهدی قراچه‌داغی است. این کتاب را نشر آسیم منتشر کرده است.

درباره کتاب غول‌ های کلاسیک موفقیت مالی

در کتاب غول‌ های کلاسیک، موفقیت مالی به نوشته‌ها و آثار بزرگ درباره ثروت و فراوانی اشاره شده است. عناوین مربوط به جذب ثروت به شکل دست‌چین شده در این کتاب موردنظر قرار گرفته‌اند. بیوگرافی‌های تجاری سعی می‌کنند تا شخصیت کارفرمایی موجود در شما را الهام ببخشند و عناوین درباره امور مالی شخصی به شما می‌آموزند که چگونه ثروت خود را مدیریت کنید و آن را رشد دهید.

تقسیمی طبیعی میان کتاب‌های دررابطه‌با آگاهی مالی یا جنبه‌های روان‌شناختی خلق ثروت، امور مالی شخصی، کارفرمایی و اقتصاد لحاظ شده است، اما کتاب غول‌ های کلاسیک موفقیت مالی سعی دارد میان این تقسیمات مشترکاتی ایجاد کند. اگر شما به طور طبیعی به جنبه‌های فلسفی موفقیت مالی و شکوفایی توجه داشته باشید، می‌توانید از مطالب این کتاب بهره‌های فراوان بگیرید. اگر در این زمینه‌ها به‌اندازه کافی مطالعه کرده باشید، می‌توانید به وجود تنعم و فراوانی بیشتر پی ببرید.

عناوین این کتاب را می‌توان در قالب چهارعنصر تقسیم‌بندی نمود: جذب کردن، خلق نمودن، مدیریت کردن و سهیم شدن ثروت. با آنکه این کتاب از ۵۰ فصل تشکیل شده است، مطالب به‌گونه‌ای هستند که می‌توانید در زمینه‌های مختلف به ایده‌ها و راهکارهای فراوان برسید. بعضی از عناوین برایتان جالب‌تر هستند و بعضی از مطالب سود بیشتری عاید شما می‌کنند. هر عنوان و مطلبی که نظرتان را جلب می‌کند، بخوانید.

خواندن کتاب غول‌ های کلاسیک موفقیت مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افراد علاقه‌مند به حوزه‌های مالی و یا صاحبان کسب‌وکار مناسب و کاربردی است.

بخشی از کتاب غول‌ های کلاسیک موفقیت مالی

«بر خود مسلط باشید تا به همه چیز برسید

آلن شخصاً همه‌روزه صبح اول وقت دقایقی در یک نقطه خلوت می‌نشست و به دریا خیره می‌شد. او این اقدام را یک ضرورت ارزیابی می‌کرد:

اگر محکم و با اعتمادبه‌نفس قدم بردارید و بخواهید به دستاوردهای قابل‌توجه برسید، باید بیاموزید که به فراسوی مشکلات بروید و ارتعاشات مزاحم را کنترل نمایید. باید همه‌روزه به مغز خود استراحتی بدهید. باید دقایقی سکوت کنید. این‌گونه می‌توانید اندیشه در زحمت را با آرامش ذهن عوض کنید. می‌توانید اندیشه قدرت را جایگزین اندیشه ضعف کنید.

در دنیای شلوغ و پردردسر ما قبول اینکه قدرت از سکوت به دست می‌آید دشوار است و بااین‌حال اغلب اشخاص معتقدند که در سکوت و آرامش، ارزشمندترین نقطه‌نظرها و اقدامات مهرانگیز نصیب آنها می‌شود. علاوه بر ازبین‌بردن اضطراب، می‌توانیم به داوری درست برسیم و افکار پراکنده ما از نو جمع‌وجور شوند. نگرانی‌های ما اغلب موهومی هستند، نتیجه جهل یا نبود ایمان و اعتقاد هستند. با جمع‌کردن حواس و افکارمان، می‌توانیم به روحیه بهتری برسیم و نیازی به کنترل کردن دیگران نداشته باشیم. آلن می‌نویسد:

از خویشتن باریک و محدود خود دست بکشید. به فکر علایق جزئی و بی‌اهمیت نباشید. این‌گونه با فرشته‌ها مصاحبت می‌کنید و مهر و عشق عالم هستی مشمول حالتان می‌شود.

او در ادامه مطالبش می‌گوید:

مطلقاً راه دیگری برای دستیابی به قدرت راستین و رسیدن به آرامش نیست. اما با خویشتن‌داری و تسلط بر خود، می‌توان به همه این امکانات دست یافت.

نکته جالب در مورد موفقیت مالی این است که نصیب کسانی می‌شود که خود را در خدمتگزاری به دیگران فراموش می‌کنند. وقتی به دیگران خدمت می‌کنید، پول و عشق به سویتان سرازیر می‌شود.

هر کس اگر به‌اندازه کافی تلاش کند، می‌تواند ثروتمند شود. اما پول و ثروت ابتدا نصیب کسانی می‌شود که بر خود مسلط شده‌اند. می‌توانید مستقیماً به دنبال ثروت بروید، اما عاقلانه‌تر این است که راه خدمت کردن به دیگران را انتخاب کنید.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

حجم

۲۷۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۸۲ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان