دانلود و خرید کتاب عروس کشون محمدحسین قدیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عروس کشون اثر محمدحسین قدیری

کتاب عروس کشون

معرفی کتاب عروس کشون

کتاب عروس کشون نوشتهٔ محمدحسین قدیری و ویراستهٔ فریبرز راهدان است و نشر مهرستان آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ مهارت‌های ارتباط موفق خانوادهٔ شوهر با عروس است.

درباره کتاب عروس کشون

مادرشوهرها عمری زحمت پسرشان را می‌کشند و با هزار آرزو، شب دامادی آن‌ها را جشن می‌گیرند؛ اما فکر می‌کنند هنوز پسرشان بچه است و مدام باید مراقب او باشند. به همین علت، عروس را بیش از آنکه فرزند خودشان بدانند، رقیبی می‌پندارند که باید شب عروسی، دم درِ حجله، عروس‌ کشون کنند.

در جامعۀ ما رابطۀ خانوادۀ داماد و عروس حکایت پرغصه‌ای است. بسیار خانواده‌هایی هستند که با همین تصورات اشتباه، کانون گرم خانوادۀ فرزندشان را به سردی کشانده‌اند. اما چه عواملی موجب تنش و اختلاف بین مادرشوهر و عروس می‌شود؟ چگونه باید با هم در ارتباط باشند تا احساس مادر و فرزند بودن بین آن‌ها حاکم شود؟ اگر دچار اختلاف شدند، به چه طریقی می‌توانند معضلات را حل و درمان کنند؟

 کتاب عروس کشون پاسخ این سؤالات را داده و راهکارهایی ارائه می‌دهد تا رابطهٔ مادرشوهرها با عروس‌هایشان بهتر شود.

خواندن کتاب عروس کشون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام مادرشوهرها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عروس کشون

«خانم‌های خوش‌سلیقه و کدبانو قلب خانه هستند. آن‌ها در هنر و سفره‌آرایی و آراستگی، سنگ تمام می‌گذارند و می‌درخشند. «بکشم و خوشگلم کن» سخن و حکایت مشهور خانم‌هاست. آنها رنج وکس و بند آرایشگر و تیغ و آمپول جراحی زیبایی را تحمل می‌کنند تا به گنج زیبایی برسند. برای زیبایی سیرت و زندگی راحت نیز ارزش دارد که زحمت تمرین و تلاش را به جان بخریم تا به مهارت ارتباط مؤثر و مدیریت و نیز حل تعارض و اختلاف آراسته شویم و ذهن خود و خانواده را به اقیانوسی امن و آرام تبدیل کنیم.

***

می‌توان دندان نیازمند به عصبکشی را پر کرد و با لمینت فقط به ظاهر آن رسید؛ ولی چنین کاری، خودفریبی و ظاهرسازی است، نه حل مشکل. طبیعتا عصب‌کشی دندان هزینه و درد دارد؛ ولی ظاهرسازی خیلی زود صدایش درخواهد آمد: هم با درد بیشتر و هم با صرف هزینۀ گزاف‌تر.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۱۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۷۱,۰۰۰
تومان