دانلود و خرید کتاب یک لیوان حرف خنک مجید جعفری هرفته
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک لیوان حرف خنک اثر مجید جعفری هرفته

کتاب یک لیوان حرف خنک

معرفی کتاب یک لیوان حرف خنک

کتاب یک لیوان حرف خنک نوشتهٔ مجید جعفری هرفته است. نشر مهرستان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ مهارت‌های مدیریت خشم در خانواده است.

درباره کتاب یک لیوان حرف خنک

کتاب یک لیوان حرف خنک در فصل ۱ دربارهٔ «خشم» سخن گفته است. خشم چیست و تفاوت میان آن و پرخاشگری و خصومت در چیست؟ این فصل درمورد خشم سالم و خشم ناسالم نیز سخن گفته و آنها را از یکدیگر تفکیک کرده است. اهمیت مدیریت خشم در بین همسران نیز یکی دیگر از بخش‌های این فصل است. این فصل همچنین درمورد نشانه‌های خشم و دلایل بروز آن بین همسران نیز سخن گفته است.

فصل ۲ درمورد پیشگیری از خشم است. این فصل ابتدا ما را به تقویت مهارت‌های ارتباطی تشویق می‌کند و سپس راه‌هایی برای بروز احساسات به‌شیوه‌ای جرئت‌مندانه را بیان می‌کند. فصل ۳ دربارهٔ راهکارهای مقابله با خشم است. در این فصل دربارهٔ موضوعاتی مانند پذیرش خشم، اصلاح نگرش‌های منفی، پاداش‌دادن به خود یا جریمه‌کردن خویش، ترک‌کردن هر موقعیتی که در آن خشمگین شده‌ایم، مداوای خشم با سکوت، عذرخواه و عذرپذیربودن و... سخن گفته شده است.

خواندن کتاب یک لیوان حرف خنک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که مایل‌اند با خانوادهٔ خود و درون خانواده روابط سالم‌تری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب یک لیوان حرف خنک

«بنابراین، هنگام خشم به افکار خود توجه کنید. ببینید آیا می‌توانید از دریچهٔ دیگری به موضوع نگاه کنید. شناسایی افکار غیرمنطقی که زاییدهٔ خشم‌اند و رویارویی با آن‌ها می‌تواند به شما در مدیریت و کنترل خشمتان کمک کند.»

نظرات کاربران

حی بن یقظان
۱۴۰۱/۰۵/۰۷

ممنون که کتابهای نشر مهرستان را آوردین. همشون عالی و کاربردی هستن.

کاربر 7432836
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

سلام این کتاب جزو تالیفات خوب نویسنده بود و تسلط ایشان برموضوع وراه حلهای منطقی وعلمی درجهت کنترل خشم رانشان میداد توصیه میکنم حتما ابن کتاب راعمیق مطالعه بفرمایید منتظر تألیفات بیشتر این نویسنده جوان وخوش فکر هستم انشالله

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۵۳,۰۰۰
تومان