دانلود و خرید کتاب چه جوری به هم بیاییم (جلد اول) حسین رستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه جوری به هم بیاییم (جلد اول) اثر حسین رستمی

کتاب چه جوری به هم بیاییم (جلد اول)

معرفی کتاب چه جوری به هم بیاییم (جلد اول)

کتاب چه جوری به هم بیاییم (جلد اول): ویترینی از تفاوت‌های زن و مرد نوشتهٔ حسین رستمی است. این کتاب را انتشارات شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منتشر کرده است.

درباره کتاب چه جوری به هم بیاییم (جلد اول)

آیا با همۀ مهارت‌هایی که دربارهٔ زندگی مشترک آموخته‌اید، بازهم گاهی با چالش روبه‌رو می‌شوید؟ آیا سازوکار زندگی زناشویی برایتان مبهم و پیچیده است؟ آیا با وجود سال‌ها تجربه گاهی مسائل زندگی زناشویی را نمی‌توانید پیش‌بینی کنید و در نتیجه سردرگم می‌شوید؟ آیا تصور می‌کنید برخی از رفتارهای همسرتان منطقی و توجیه‌پذیر نیست؟ آیا گاهی نمی‌توانید همسرتان را درک کنید و احساس می‌کنید بسیار با او فاصله دارید؟ آیا قصد ازدواج دارید؛ اما نگرانید که مبادا نتوانید با همسرتان رابطه‌ای همدلانه برقرار کنید؛ چون ارتباط با جنس مخالف برایتان رازآلود و دشوار است؟

اگر پاسختان به پرسش‌های بالا حتی در یک مورد «آری» است خواندن این مجموعهٔ ۲جلدی را به شما توصیه می‌کنیم. مجموعهٔ پیش رو به شما شناختی جامع، دقیق و روشن از جنس مخالف می‌دهد. این نگاه واقع‌بینانه به شما کمک می‌کند تا بدون سوءتفاهم رابطه‌ای سازگارانه با همسرتان برقرار کنید و درنتیجه، بیشتر به احساس خوشبختی دست یابید.

خواندن کتاب چه جوری به هم بیاییم (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌ کنیم

اگر در زندگی مشترکتان با چالش روبه‌رو هستید این کتاب برای شما مناسب است.

بخشی از کتاب چه جوری به هم بیاییم (جلد اول)

«اگر ما مدلی جدید، پیچیده و بسیار گران‌قیمت از یک ماشین لباس‌شویی را داشته باشیم؛ اما شیوه کار با آن را ندانیم چه می‌کنیم؟ آیا می‌کوشیم با بازی‌کردن و وررفتن طرز کارش را یاد بگیریم؛ هرچند این کار به آسیب‌دیدنش منجر شود؟ یا اینکه نخست دفترچه راهنما را بادقت مطالعه می‌کنیم و تنها زمانی به آن دست می‌زنیم که شیوه کار با آن را به‌درستی آموخته باشیم؟

حال که استفاده از یک دستگاه به آموزش نیاز دارد، آیا تعامل با یک انسان از جنس مخالف آن هم برای یک‌عمر زندگی نیازمند آموزش نیست؟!

چرا امروزه همه تلاش دختران و پسران جوان و خانواده‌هایشان تنها انتخاب همسر و در نهایت فراهم‌کردن مقدمات ازدواج است؟ گویا مهم‌ترین مسئله این است که دختر و پسر به هم برسند؛ اما اینکه پس از آن چگونه می‌خواهند با هم زندگی کنند، مهم نیست.

متأسفانه، اغلب تصور می‌شود همسر زیبا، شغل پردرآمد، مدرک تحصیلی بالا، مسکن و خودروی مناسب یا جهیزیه کامل موفقیت در زندگی زناشویی را تضمین می‌کنند؛ اما آیا اینها به‌تنهایی می‌توانند خوشبختی را ضمانت کنند، گرچه زوجین هیچ‌گونه آموزشی دربارهٔ همسرداری ندیده باشند؟

به نظر شما چنانچه فردی مدرک دکترا داشته باشد، صاحب کارخانه‌ای بزرگ باشد قهرمان ورزشی باشد و به‌قصد مسافرتی طولانی بهترین خودرو را سوار شود؛ اما رانندگی بلد نباشد آیا به مقصد می‌رسد؟ مسئله همسرداری نیز درست از همین قانون پیروی می‌کند. در واقع تنها راز موفقیت در همسرداری دانستن و به‌کارگیری مهارت‌های زناشویی است.

امروزه آمار اختلاف‌های خانوادگی و طلاق در جامعه ما افزایش‌یافته است. طی سال ۱۳۹۶ در کل کشور حدود ۶۰۰ هزار ازدواج و ۱۷۷ هزار طلاق ثبت شد. مقایسۀ این آمار نشان می‌دهد در آن سال به‌ازای ثبت هر ۳/۵ ازدواج یک طلاق رسمی ثبت گردیده است. این آمار در استان تهران دو به یک است؛ یعنی در ازای هر دو ازدواج یک طلاق روی داده است. همچنین مقایسه نسبت ازدواج به طلاق از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۶ نشان می‌دهد آمار طلاق روبه‌افزایش و آمار ازدواج روبه‌کاهش است.»

نظرات کاربران

مهربانو
۱۴۰۲/۱۱/۰۴

کتاب خوب و کامل و جامعی بود . البته اینو در نظر داشته باشید خواننده های محترم که همه این ها درباره بخشی از مرد ها و زنان هست . ممکنه برخی همه ی این ویژگی ها رو داشته باشند

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان