دانلود و خرید کتاب بختک های دست ساز مرضیه طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بختک های دست ساز اثر مرضیه طاهری

کتاب بختک های دست ساز

معرفی کتاب بختک های دست ساز

کتاب بختک های دست ساز نوشتهٔ مرضیه طاهری، بهاره نصیری و آمنه بختیاری است. نشر مهرستان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد مهارت‌های رهایی از سنت‌های غلط و خرافات در ازدواج و زندگی مشترک است.

درباره کتاب بختک های دست ساز

کتاب بختک های دست ساز در فصل ۱ درمورد چیستی و چرایی سنت‌های غلط و خرافات، به‌طور کلی، سخن گفته است و معنای سنت را در زبان‌های فارسی و عربی و در نیز در قرآن کریم بررسی کرده است. در این فصل درمورد موضوعاتی همچون ویژگی‌های سنت، انواع آن، مفهوم خرافات، انواع آن، خرافات در بستر تاریخ و نسبت دین و خرافه و... مطالبی ارائه شده است.

فصل ۲ درمورد سنت‌های غلط و خرافات در ازدواج و خانواده است و فصل ۳ راه‌های روبه‌روشدن با سنت‌های غلط و خرافات در ازدواج و خانواده را توضیح داده است.

خواندن کتاب بختک های دست ساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که مایل‌اند برای فرایند ازدواج و نیز داشتن خانواده‌ای سالم از خرافات و سنت‌های غلط پرهیز کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب بختک های دست ساز

«در طول تاریخ، استعداد بشر در برقراری روابط بین پدیده‌ها و اصرار او در نسبت‌دادن رخدادها به علتی دیگر، همراه با ضعف دانش او در خصوص به وقایع و اتفاقات، گرایش‌های مختلفی پدید آورده که زیرساخت فکری ادوار تاریخی بشر محسوب می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان