دانلود و خرید کتاب روضه های ناشناخته کربلا سیدعلی اصغر علوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روضه های ناشناخته کربلا اثر سیدعلی اصغر علوی

کتاب روضه های ناشناخته کربلا

معرفی کتاب روضه های ناشناخته کربلا

کتاب روضه های ناشناخته کربلا؛ نخسین مقتل مدیریتی نوشتهٔ سیدعلی اصغر علوی و سیدیوسف کمالیان و محمد عبدالحسین زاده است و انتشارات سدید آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب روضه های ناشناخته کربلا

درخصوص کربلا باید بیشتر بخوانیم و بدانیم. گام اول برای تحقق این مهم، درنگ در دردها و مسائل کربلای امام حسین (ع) است. و این به دست نمی‌‌‌‌آید مگر با شناخت غصه‌های جاری و غم‌های نهاده‌شده در کربلا، ظرفیت‌های پنهانی که در ورای آن ساحات مختلف کربلا خود را نشان خواهند داد.

یکی از این درنگ گاه‌ها، عرصه تشکیلات عاشوراست، بررسی جلوه‌ها و ساحات مدیریتی امام حسین (ع) و مصیبت‌هایی که به خاطر این شأن خطیر بر قلب او سنگینی می‌کند.

و همه این‌ها را کسی بیشتر خواهد چشید که او نیز در این وادی قدمی زده باشد. سازمانی را اداره کرده باشد و از مشکلات مدیریتی و مسائل سازمان اطلاعی داشته باشد.

کتاب روضه های ناشناخته کربلا فصل جدیدی از روضه‌خوانی را خواهد گشود که در آن هر صنف، گروه و رشته از منظر خود، مسائل عرصه خود را بهتر در کربلا خواهند دید.

این کتاب دریچه‌ای است برای آغاز نگاهی تازه به روضه‌های مدیریتی، روضه‌های اجتماعی، روضه‌های سیاسی عاشورا و... که هرکدام مخاطب خاص خود را خواهد داشت و تاملی اشک‌آلود را برخواهد انگیخت.

بیایید این بار امام حسین (ع) را در این قاب تماشا کنیم: امام حسینی که ادارهٔ ماجرای کربلا بر عهده اوست، و حسین مدیری است در مدار کربلا... .

امید که از این منظر به غم‌های دیگر و شاید اصلی‌تر امام حسین (ع) بهتر واقف شویم. روضه‌هایی که شاید کمتر شنیده‌ایم و یا اصلا نشنیده‌ایم و این غربت کربلاست.

خواندن کتاب روضه های ناشناخته کربلا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مدیران اسلامی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روضه های ناشناخته کربلا

«کاش خود آقا رسول برایمان این روضه را می‌خواند، آقا رسول ترک با آن سوز و صفای باطنش ...

روز عاشورا وقتی آن افسر طاغوتی زمان شاه مزاحم هیئت ها و دسته های عزاداری شده بود، آقا رسول جلو آمده بود و به آن افسر نظامی گفته بود:

تو می‌فهمی من چه می‌گویم، فقط تو می‌فهمی!

فقط همین را بگویم هنوز صحبت رسول ترک با او تمام نشده بود که همه دیدند آن افسر عالی رتبه با آن هیبت و شکوه کلاهش را زد زمین و شروع کرد بلند بلند گریه کردن...

آقا رسول گفته بود:

فقط تو می‌فهمی من چه می‌گویم، این‌ها شاید خیلی متوجه نشوند، اما تو حرف مرا می‌فهمی ... اگر یک سرباز عادی در میدان جنگ زمین بخورد کسی با او کاری ندارد. اما اگر یک افسر بلندمرتبه و عالی مقام نظامی زمین بیفتد ... کسی او راه رها نمی‌کند... هرچه دارند به او می‌زنند... تکه تکه‌اش می‌کنند...

همه می‌دانند عباس افسر عالی رتبه سپاه حسین است...

آری افسر عالی رتبه نظامی، روضه حضرت عباس را می‌فهمد!

بعضی از روضه‌های امام حسین را بعضی ها بهتر می‌فهمند.

به همین نسبت:

بعضی از روضه‌های امام حسین را مدیران بهتر می‌فهمند!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۲۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان