دانلود و خرید کتاب تجارت الکترونیک، مزیت ها و موانع توسعه آن زویا زیتونی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجارت الکترونیک، مزیت ها و موانع توسعه آن اثر زویا زیتونی

کتاب تجارت الکترونیک، مزیت ها و موانع توسعه آن

نویسنده:زویا زیتونی
انتشارات:نشر عطران
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تجارت الکترونیک، مزیت ها و موانع توسعه آن

کتاب تجارت الکترونیک، مزیت ها و موانع توسعه آن نوشتهٔ زویا زیتونی است. نشر عطران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر شما را در بازار کسب‌وکار راهنمایی می‌کند.

درباره کتاب تجارت الکترونیک، مزیت ها و موانع توسعه آن

کتاب تجارت الکترونیک، مزیت ها و موانع توسعه آن ابتدا مفهوم تجارت الکترونیک را برای خوانندهٔ کتاب توضیح می‌دهد.

تجارت الکترونیک موجب تسریع تبادل اطلاعات خرید و فروش و اطلاعات لازم برای حمل و نقل کالاها به‌وسیلهٔ مبادلات بانکی پرشتاب‌تر می‌شود.

خواندن کتاب تجارت الکترونیک، مزیت ها و موانع توسعه آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ مدیریت کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب تجارت الکترونیک، مزیت ها و موانع توسعه آن

«بی شک، بهره گیری از فناوری اطلاعات یکی از حلقه‌های لازم برای افزایش کارایی تجاری در اقتصاد است. امروزه استفـاده از اینترنت و کسب و کـارهـای حاصل از این فنـاوری توسط شرکت‌ها، به وسیله‌ای برای کسب مزیت رقابتی در کسب و کارها تبدیل شده است. تحولات جدید قرن بیست و یکم و جهانی شدن بازار و به دنبال آن، بروز شیوه‌های جدید تجارت و بازاریابی که تحت تاثیر پیشرفت سریع و همه جانبه علم و فناوری به وجود آمده و بسیاری از اقتصاددانان، متخصصان و آینده نگران را بر این باور داشته که در سال‌های اخیر انقلابی شبیه انقلاب صنعتی به وقوع پیوسته است. این انقلاب، جهان را وارد عصر اطلاعات کرده و بسیاری از جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حیات بشری را دستخوش تحولی عمیق ساخته و با بهره‌گیری از فناوری‌هـای نوین، به سطـحی جدید و غیرقـابل تصـور از پویایی و تغییرپذیری دست یافته است. امروزه حضور در بازارهای جهانی به کمک شیوه‌های موفق و کارآمد که خود، نمایی از توانمندی اقتصادی کشورها را به تصویر می‌کشد، از جمله ضرورت‌های تطبیق با نظام بین المللی کنونی به لحاظ پیشرفت‌هـای حاصـله در عرصه‌های اقتصادی و صنعتی آن است. یکی از ابعاد عصر اطلاعات، تغییرات عمیقی است که در روابط اقتصادی بین افراد، شرکت‌ها و دولت‌ها به وجود آمده، به طوری که پدیده‌ی جدیدی به نام کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک را مطرح ساخته و بسیاری از مفاهیم، اصول و تئوری¬های اقتصادی را دگرگون کرده است؛ تاجایی که واژه‌ی «اقتصاد مبتنی بر اینترنت» کم کم جایگزین واژه‌ی «اقتصاد سنتی» شده است.

تجارت الکترونیکی منافع بسیاری را برای صاحبان کسب و کار، بنگاه‌های اقتصادی، سازمان¬ها و فعالان حوزه‌های اقتصادی به ارمغان آورده است. دسترسی به بازارهای بیشتر، کاهش هزینه‌های مبادله، افزایش سرعت و دقت در مبادلات، حضور در بازارهای متنوع و مانند این‌ها، از منافعی هستند که برای تجارت الکترونیکی برشمرده می‌شود.

اینترنت عرصه‌ی نوینی را برای نشر، تبادل و ارائه اطلاعات، فراروی بشر قرار داده است که از بسیاری جهات یک انقلاب عمیق محسوب می‌شود. انقلاب بدان مفهوم که به تدریج بنیادهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و تکنولوژیکی جوامع را دگرگون می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم استفاده از این فناوری، روان سازی روش‌های فعالیت و در نتیجه کاهش هزینه‌ها است. بدون تردید، بهره گیری خردمندانه از فناوری تجارت الکترونیک می‌تواند ما را در بهبود کارایی تجاری و حضور فعال تر چه در عرصه‌های داخلی و چه در عرصه تجارت جهانی یاری داده و به تقویت جایگاه کشور در بازارهای منطقه‌ای و جهانی کمک کند. در این نوشتار ضمن مروری بر مفهوم تجارت الکترونیک، انواع و مدل‌ها، سعی شده است موانع رشد و توسعه این مفاهیم در ایران و حتی در سطح وسیع تر در جهان را تا حد امکان بیان نمود تا شاید محققان و اندیشمندان بتوانند راه کارهای مناسب جهت بهبود روند توسعه این پدیده نوپا در کشور بیان نمایند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان