دانلود و خرید کتاب فروشنده میلیاردر فربد طهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروشنده میلیاردر اثر فربد طهرانی

کتاب فروشنده میلیاردر

معرفی کتاب فروشنده میلیاردر

کتاب فروشنده میلیاردر نوشتهٔ فربد طهرانی است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شوید. 

درباره کتاب فروشنده میلیاردر

برای نوشتن این کتاب نویسنده از تجربیات بیش از ۲ دهه فعالیت در زمینه‌های صنایع انفورماتیک (فناوری اطلاعات)، صنعت آموزش و بیمه بهره گرفته‌ است و کاربردی‌ترین آموزش فروش در قرن ۲۱ را باتوجه‌به شرایط فعلی بازار ایران برای خوانندگان تهیه کرده‌ است.

نکته‌ای که در روزگار ما از چشم بسیاری از فعالان و تلاشگران عرصهٔ فروش و بازاریابی پنهان می‌ماند، تغییر کیفی شیوه‌های فروش نسبت به آموزش‌های به‌جا مانده از اساتید قرن ۲۰ است. اکنون مشکل فروشندگان و بازاریابان از مدیر گرفته تا کارمند و کارکن، نداشتن اطلاعات در مورد تکنیک‌های فروش نیست، بلکه تشخیص درست، کاربردی و به‌روز بودن آن تکنیک‌ها است.

نویسنده در این کتاب دقیقاً از بین صدها تکنیک و مبحث موجود در زمینهٔ فروش، مواردی را که درست و کاربردی است و خودش در عمل موفقیت آن‌ها را آزموده و دیده‌ برای خوانندگان انتخاب کرده و توضیح داده‌ است.

نویسنده در تمامی مطالب این کتاب حتی یک کلمه هم حاشیه‌پردازی نکرده‌ است و از اولین تا آخرین کلمه، مهم‌ترین و کاربردی‌ترین موارد را نوشته‌ است تا این کتاب تبدیل به کتابی حجیم که خواندنش حوصلهٔ زیادی بخواهد نشود. آموزه‌های این کتاب مباحثی گلچین‌شده، کاربردی و مخصوص محیط کسب‌وکار ایرانی است.

خواندن کتاب فروشنده میلیاردر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ صاحبان کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب فروشنده میلیاردر

«اگر می‌خواهید کارتان را از صفر شروع کنید احتمال دارد که موضوع، کمی گیج کننده باشد بنابراین کلِ اطلاعات مربوط به مشتریان را ابتدا به این سه دسته تقسیم کنید:

۱. مشتریان موجود: در مورد مشتریان حال حاضر خود کمی بیشتر تحقیق کنید. ببینید آن‌ها چه ویژگی مشترکی باهم دارند؟ کدام یک بیشترین سود را برایتان رقم می‌زنند.

۲. مشتریان رقبا: در این مرحله باید بررسی کرده و ببینید که که ویژگی‌های مشتریان رقبایتان چیست، رقبایتان چه نوع مشتریانی را هدف گرفته‌اند و چرا.

۳. آرشیوهای موجود: در حین تحقیقات فوق، سعی کنید که انواع منابع دیگر را در رابطه با مشتریان موجود و مشتریان رقبا به دست آورده و خصوصیات جمعیت شناسی آن‌ها را از جمله سن، منطقهٔ سکونت، سطح تحصیلات، سطح درآمد، نوع فرهنگ و آداب و رسومشان استخراج کنید.

۴. هدف‌هایتان را بخش‌بندی کنید

در بین مدیران و فعالان بازاریابی و فروش، به بخش بندی، سگمنت گذاری نیز گفته می‌شود.

این کار به خصوص وقتی ضروری می‌شود که بیش از یک هدف برای فروشتان پیش‌بینی کرده باشید و یا آنکه هدفتان یک گروه وسیع را شامل شود.

بسیاری از تیم‌های فروش اهداف خود را بخش بندی کرده و برای هر هدف، اکیپ خاصی را مأمور می‌کنند.

۵. تغییرات لازم را انجام دهید

نکتهٔ بسیار مهم دیگر این است که شما برای فروش یک محصول واحد به مشتریان بازار هدفتان باید نسبت به افراد، شیوه‌های متعددی به کار ببرید.

به‌طور مثال شاید قیمت محصول شما برای گروهی از مشتریانتان نسبتاً گران باشد ولی برای گروهی دیگر، قیمت مناسبی باشد. لازم است نحوهٔ هدف‌گذاری برای فروش به این دو گروه فرق کند.

علاوه بر لزوم وجود تفاوت‌هایی در نحوهٔ فروش به این دو طیف از مشتریان، به‌احتمال زیاد باید شیوه‌های متفاوتی برای پاسخگویی به اعتراضات هر دو طیف نیز در نظر بگیرید.

۶. یک جریان مشتریان بالقوه ایجاد کنید

وقتی که مشتریان و بازار هدفتان را به‌درستی انتخاب کرده و آن‌ها را طیف بندی کردید، لازم است که جریانی از مشتریان بالقوه به وجود بیاورید.

برای این کار به این موارد عمل کنید:

- شبکه‌های اجتماعی مناسب انتخاب کنید: برخی از بخش‌بندی‌های مشتریان از شبکه‌های اجتماعی خاصی استفاده می‌کنند که باید این موضوع را در نظر بگیرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۵۱۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان