دانلود و خرید کتاب نسل z کری سیمیلر ترجمه حسین قاسم زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نسل z اثر کری سیمیلر

کتاب نسل z

معرفی کتاب نسل z

کتاب الکترونیکی «نسل z» نوشتهٔ کری سیمیلر و مگان گریس با ترجمهٔ حسین قاسم زاده و دانیال فتاحی در انتشارات رهنج چاپ شده است.

درباره کتاب نسل z

افراد نسل Z شامل جوان‌ترین مصرف‌کنندگان، دانشجویان، همکاران، رأی‌دهندگان و همسایگان می‌شود. شناخت بهتر آنان و شیوهٔ نگرششان به دنیا، در کار‌کردن با این نسل، تدریس، نظارت و رهبری آنان کمک به‌سزایی می‌کند.

یک نسل را می‌توان به‌عنوان «کل افراد متولد که تقریباً در زمان یکسان به دنیا آمده‌اند و زندگی کرده‌اند»، تعریف کرد. به‌طور معمول، نسل‌ها بین چهارده تا بیست سال طول می‌کشند؛ زمان کافی برای حرکت از یک مرحلهٔ زندگی به مرحلهٔ دیگر. این کتاب تلاشی است برای گنجاندن هر چیزی که تاکنون دربارهٔ نسل Z گفته شده است؛ اما قبل از اینکه به نسل Z بپردازد، دربارهٔ نسل X و نسل هزاره‌ای که این کتاب را نوشته‌اند، سخن می‌گوید.

در گزارش ارنست و یانگ، مارسی مریمن به این موضوع اشاره می‌کند که «نسل Z مانند همهٔ نسل‌ها، از تغییرات متولد شده است. امروزه هدف اصلی گروه‌های تجاری و سیاسی، نه فقط شرکت‌های فناوری، برای ایجاد تغییر در وضعیت موجود، تغییر در چگونه‌فکر‌کردن و زندگی‌کردن مردم است».

این کتاب دربارهٔ آنچه از نسل Z می‌دانیم و انتظاری که از آن‌ها داریم، بینشی ارائه می‌دهد و همان‌طور که مریمن بیان کرد: وضع موجود را به هم بزنید و تغییر ایجاد کنید.

کتاب نسل z  را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای گروه گسترده‌ای کاربردی خواهد بود. از محققان بازار و متخصصین رفتارِ مصرف‌کنندگان و کارفرمایان تا هر شخصی که به موضوع جامعه‌شناسی نسل‌ها علاقه دارد، مطالعهٔ این کتاب جالب است.

بخشی از کتاب نسل z

هزاره‌ای‌ها که به‌سبب شادی دیجیتالی خود مشهور هستند، وجود کامپیوتر بزرگ در کلاس و خانه را امری عادی می‌دانستند و از استفادهٔ گستردهٔ تلفن‌های همراه استقبال می‌کردند. تعجب‌آور نیست که گروه نسل آن‌ها معمولاً به‌سبب رابطهٔ نزدیکشان با اینترنت و رسانه‌های اجتماعی و تلفن‌های همراه انتقاد شوند. همان‌طور که به‌عنوان نوجوان و بزرگ‌سال هویّت خود را توسعه دادند، به‌صورت آنلاین نیز این کار را انجام می‌دادند؛ زیرا بیشتر آنان اکنون پروفایل شبکه‌های اجتماعی دارند. آنان از سیستم‌عامل‌های وب ۲.۰ و رسانه‌های اجتماعی تولیدشدهٔ کاربران استقبال کردند و حتی اعضای گروه نسل ایشان نیز به ایجاد آن‌ها کمک کردند. مارک زاکربرگ هزاره‌ای بزرگ‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، فیس‌بوک را در اتاق سالن اقامت خود در هاروارد ایجاد کرد. همراه با فیس‌بوک، سایت‌ها و برنامه‌هایی مانند Instagram،Tumblr،Spotify،Snapchat،Tinder و Groupon وجود داشت که همه را هزاره‌ای‌ها ایجاد کردند. توسعهٔ رسانه‌های اجتماعی یکی از مشارکت‌های تعیین‌کنندهٔ نسل هزاره بوده است که باعث تغییر شیوهٔ ارتباط و کسب اطلاعات آن‌ها و سایر نسل‌ها شده است. رکود بزرگ درحالی رخ داد که بسیاری از هزاره‌ها در سال‌های اولیهٔ شغل خود بودند. دوران کودکی آنان با اقتصاد قوی همراه بود؛ اما هزاره‌ها هنگامی وارد بازار کار یا تحصیلات عالی شدند که اقتصاد با رکود و رشد شاخص بیکاری مواجه بود. با وجود رویارویی با بدهی و بیکاری، هزاره‌ای‌ها هنوز هم سطح بالاتری از خوش‌بینی را نسبت‌به آیندهٔ خود و همچنین امریکا گزارش می‌دهند. یافته‌های مطالعهٔ سال ۲۰۱۴ مرکز تحقیقات پیو نشان داد که چهل و نُه درصد هزاره‌ها معتقد بودند که بهترین روزهای کشور در پیش است. همین مطالعه نشان داد که هزاره‌ها ازنظر امنیت مالی در آینده، بیش از نسل‌های قبلی، در همان سن، مطمئن هستند.

فرهنگ رجال (جلد هفتم)
علیمراد شیری
ساختار نظریه‌های جامعه‌شناسی ایران
ابوالفضل رمضانی
پشمالوی عصبانی
رضاعلی نوروزی
جامعه‌شناسی جوانان؛ تحولات زندگی جوانان در روند جهانی‌شدن
بیژن خواجه‌نوری
زمانی برای کشتن
جان گریشام
تغییرات، چالش‌ها و آینده خانواده ایرانی
تقی آزاد ارمکی
پرده‌ی آخر
الهام فلاح
سوفی میلیونر
لارا برگن
ضرب المثل ها و حکایت های فارسی
رضا فهیمی
تجارت سیار
افرم توربان
راهنمای کاربردی نگارش واحد یادگیری
گرنت ویگنز
علوم شناختی و علوم اجتماعی
رن سان
سرویس و نگهداری خودرو
داریوش فریدونی برزآباد
تالکت پارسنز و کنشگر اجتماعی
عباس محمدی اصل
مانیفست یک فمینیست در پانزده پیشنهاد
چیماماندا انگوزی آدیشی
رادیو راه (فصل دوم، قسمت دوم) درون‌گرایی
مجتبی شکوری
اوضاع خیلی خراب است
سمانه پرهیزکاری
فوتبال علیه دشمن
سایمون کوپر
راننده شب
روبم فونسکا
ما همه باید فمینیست باشیم
چیماماندا انگوزی آدیشی
بیشعوری
خاویر کرمنت
سرکار عِلّیه
زهره عیسی‌خانی
همه دروغ می‌ گویند
داوید وویتس
رادیو راه (فصل دوم، قسمت سوم) ایستگاه های فراموش شده
مجتبی شکوری
ما چگونه ما شدیم
صادق زیباکلام
نظام حقوق زن در اسلام
مرتضی مطهری
اخبار را دنبال نکنید
رولف دوبلی
تقوا؛ طرحی برای ادارۀ جامعه
علیرضا پناهیان
اگر قرار باشد به جزیره ای دورافتاده بروید، چه کسی را با خود می‌برید؟
فرانک مارتلا
اینترنت با مغز ما چه می‌کند؟
نیکلاس کار
داستان یک مناظره
احمد یاری
زمین، زمان، انسان
مزدافر مؤمنی
به‌ خاطر زندگی
یئان‌می پارک
فوتبال علیه دشمن
سایمون کوپر

نظرات کاربران

کاربر 685481
۱۴۰۱/۰۹/۰۴

بسیار کتاب خوبیه … بچه های دهه هشتاد نسلی هستن که بیزنس های اینده مخاطبینشون این نسل هستن و دونستن طرز تفکرشون کمک میکنه به فروش بیشتر … خوشم اومد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
بیبی‌بومرها با شروع مبارزه برای حقوق اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و با شروع یک ضدفرهنگ در امریکا ارتباط دارند.
mohsen zobde
نسل جی‌آی است که به‌عنوان برترین نسل نام‌گذاری‌شده از سال ۱۹۰۱ تا ۱۹۲۴ متولد شده‌اند. آنان قدیمی‌ترین نسل زنده هستند و امروزه از این نسل کمتر از چهار میلیون امریکایی زندگی می‌کنند و به نود سالگی رسیده‌اند
mohsen zobde

حجم

۶۵۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

حجم

۶۵۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۰ صفحه

قیمت:
۹۲,۸۰۰
تومان