دانلود و خرید کتاب تاجر بشیم آمنه سامانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاجر بشیم اثر آمنه سامانیان

کتاب تاجر بشیم

انتشارات:انتشارات رهنج
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تاجر بشیم

کتاب الکترونیکی «تاجر بشیم» نوشتهٔ آمنه سامانیان در انتشارات رهنج چاپ شده است. این کتاب راه‌هـای میان‌بـر و عملی تا خلق تجارت خارجی را به مخاطب نشان می‌دهد. کتاب تاجر بشیم بر اساس نیازها، نیازسنجی‌ها و ملزومات اولیه شروع یک تجارت خارجی شکل گرفته است و تلاش دارد خواننده را از صفر تا صد یک تجارت به صورت گام‌به‌گام و قدم‌به‌قدم همراهی کند.

درباره کتاب تاجر بشیم

نویسنده در مقدمهٔ کتابش می‌گوید:

با توجه به گستردگی مباحث تجارت و علم به این اصل که یک شاخه صرف دانشگاهی نیست، چرا که بسیاری از افراد بدون علم و اطلاعات دانشگاهی ورود کرده‌اند و چه‌بسا حضوری بس پررنگ در این وادی به نمایش گذاشته‌اند. اما اگر علم به بسیاری از اصطلاحات و فنون دانشگاهی با تجربیاتشان تلفیق شود رد پایی اثرگذارتر از تجارتشان بر جای خواهد ماند و در جایی که علم و تجربه به هم وصل می‌شوند پوشانندهٔ ضعف‌های هم خواهند بود. بسیاری از افراد تمایل بسیاری به و رود به زمینه تجارت بین‌الملل دارند اما سنگینی اسم آن مانع از و رود آنها به این میدان پربازده شده است. در این کتاب تمام تلاش بر این بوده است که تمام تابوها را بشکنیم و شما را قدم‌به‌قدم تا تجربه یک تجارت موفق همراهی کنیم، باشد که با استقبال شما عزیزان به نیت خیرخواهانه‌مان نائل شو‌یم و تجارت بین‌الملل و بالاخص صادرات که منجی اقتصاد کشور عزیزمان ایران است را با بیانی ساده و عملی در صنایع کوچک و بزرگ و تمام استارت‌آپ‌ها داشته باشیم.

کتاب تاجر بشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که علاقه‌مند هستند در حوزهٔ تجارت شروع به فعالیت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تاجر بشیم

ملاک تجاری بودن کالا

کالاهایی که به تشخیص گمرک ایران برای فروش، وارد یا صادر می‌گردند، اعم از این که به همان شکل یا پس از انجام عملیات تولیدی، تفکیک و بسته‌بندی فروش برسند، تجاری تلقی خواهند شد.

پیله‌ور: عبارت است از شخص سا‌کن مناطق مرزی با حداقل سه سال سابقه سکونت مستمر که دارای کارت پیله‌وری صادره از سازمان بازرگانی استان و اهلیت مندرج در ماده ۲۹۹ قانون مدنی است.

مبادله مرزی: عبارت است از خریدوفروش کالا توسط سا‌کنان مناطق مرزی و تعاونی‌های مرزنشین دارای مجوز، پیله‌وران، بازارچه‌های مرزی، ملوانان، خدمه و کارکنان شناورهای دارای حداکثر ۱۱۱ تن ظرفیت در حجم و نوع مشخص و در سقف تعیین شده وزارت صنعت، معدن و تجارت.

بازارچه مرزی: محوطه‌ای محصور واقع در نقاط مرزی است که مطابق با استانداردهای تعیین شده توسط دولت، به‌صورت مستقل یا در قالب تفاهم‌نامه منعقد شده بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای هم‌جوار تأسیس می‌شود و در آنجا با حضور نماینده گمرک، تشریفات ترخیص کالای مجاز برای مبادلات مرزی صورت می‌گیرد. مرزنشینان می‌توانند کالاها و محصولات مجاز را با رعایت مواد این قانون در بازارچه‌های مشترک مرزی استان مبادله نمایند.

نظرات کاربران

saeed hajian
۱۴۰۱/۰۴/۲۰

کتاب خوبیه اما چشمتون اذیت میشه با خوندن پی دی اف این کتاب, توصیه میکنم چاپی این کتاب رو بگیرید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان