دانلود و خرید کتاب مدیریت زمان در کار دیو یانگ ترجمه حمید دوازده امامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت زمان در کار اثر دیو یانگ

کتاب مدیریت زمان در کار

نویسنده:دیو یانگ
انتشارات:انتشارات رهنج
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت زمان در کار

کتاب مدیریت زمان در کار نوشتهٔ دیو یانگ و ترجمهٔ حمید دوازده امامی است و انتشارات رهنج آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب متوجه می‌شویم چگونه بهره‌وری را در محیط کار و خانه افزایش دهیم.

درباره کتاب مدیریت زمان در کار

«زمان اصلی‌ترین چیز نیست؛ بلکه تنها چیز است.» زمان ارزشمندترین دارایی شماست؛ اما آیا از آن نهایت استفاده را می‌کنید؟ همهٔ ما ۲۴ ساعت در روز زمان داریم؛ اما چگونگی استفاده از این ساعت‌هاست که میزان بهره‌وری و در نهایت، موفقیت ما را تعیین می‌کند.

آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که چرا برخی افراد کارهای بیشتری انجام می‌دهند و به اهداف بیشتری دست می‌یابند، اما همچنان وقت دارند تا سرگرمی‌های خود را دنبال کنند؟ پاسخ ساده است: با مدیریت درست زمان خود.

در دنیای سریع امروز، مدیریت زمان مهارتی ارزشمند است. با این توانایی، شما زمان کافی دارید تا بدون تسلیم‌شدن در برابر فشارها، تمام کارها را انجام دهید.

مدیریت زمان راهی برای بهره‌گیری از لحظه‌لحظهٔ عمرتان است. هدف آن سازمان‌دهی روز شما بر اساس اولویت‌ها و ارزش‌های شماست. همچنین، این مهارت تعیین می‌کند که چقدر زمان صرف برخی فعالیت‌های خاص می‌کنید.

مدیریت زمان شامل برنامه‌ریزی مؤثر و اولویت‌بندی کارهاست؛ اما محدود به آن نمی‌شود. مدیر خوب زمان، مهلت‌ها، اهداف و مقاصد واقعی برای خود تعیین می‌کند.

اگر این کار به‌درستی انجام شود، به شما امکان می‌دهد که با وجود هرگونه چالشی که ممکن است بر سر راهتان قرار بگیرد، وظایف خود را به پایان برسانید و به اهدافتان برسید. کارایی، شما را در مسیر موفقیت هدایت خواهد کرد.

مدیریت مؤثر زمان می‌تواند به شما در کنترل روزتان، هم در زندگی کاری و هم در زندگی شخصی، کمک کند. این تصور غلط وجود دارد که مدیریت زمان فقط در حوزهٔ شغلی اجراشدنی است؛ اما این مهارت به شما این امکان را نیز می‌دهد که به اهداف شخصی‌تان برسید و فرایند کارهای منزل را تسهیل کنید.

ابزارها و برنامه‌های گوناگونی وجود دارند که ادعا می‌شود به شما در مدیریت بهتر زمان کمک می‌کنند. کتاب مدیریت زمان در کار به شما راهکارهایی ارائه می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها زمانتان را مدیریت کرده و بیشتر در کنار خانواده‌تان باشید.

خواندن کتاب مدیریت زمان در کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که مشکل زمان در هنگام کار دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت زمان در کار

«هیچ‌کس نمی‌خواهد در کاری پیش‌پاافتاده گیر کند. در حالی که ممکن است چنین کاری راحت به نظر برسد، کسالت‌باربودن و دستمزد کم به‌زودی شما را به‌سوی یافتن نقشی رضایت‌بخش‌تر و پردرآمدتر می‌کشد.

این احساس به یافتن شغلی که مهارت‌های شما را پرورش دهد و رزومهٔ شما را تقویت کند، محدود نیست. دستیابی به قله‌های جدید در حوزهٔ حرفه‌ای نوعی رضایتمندی عمیق به‌دنبال دارد.

اما انتظار نداشته باشید که فقط بر اساس سابقهٔ تحصیلی و سال‌ها تجربه در حرفهٔ خود پیشرفت کنید. مهارت‌های نرمتان نیز نقش مهمی در ارتقای شما دارند.

خبر خوب اینکه اگر در مدیریت زمان مهارت دارید، راه درستی را به‌سمت این تعالی در پیش گرفته‌اید.

چرا این مهارت در حوزهٔ حرفه‌ای بسیار مهم است؟

نکته اینجاست که ما در طول روز همیشه مولد نیستیم. ما در زمان‌هایی از روز تمرکز بالا و بهره‌وری مناسبی داریم که با استراحت و کارهای غیرضروری در هم آمیخته‌اند. کاملاً طبیعی است؛ زیرا شما ماشین نیستید.

اما اگر می‌خواهید پتانسیل حرفه‌ای خود را فعال سازید، باید مشخص کنید چه زمانی بیشترین بهره‌وری را دارید و از این دانش به نفع خود استفاده کنید.

لازم نیست بیشتر کار کنید و ساعت‌های طولانی به کار مشغول باشید. موفقیت در معنیِ ۶۰ ساعت کار در هفته و قربانی‌کردن همه‌چیز برای آن، دیگر قدیمی شده است. با مدیریت مؤثر زمان، شما آزادی عمل و ظرفیت لازم برای کار هوشمندانه را خواهید داشت.

با تعیین اهداف دست‌یافتنی، مدیریت زمان می‌تواند تأثیر مثبتی بر خروجی کار و زندگی شما بگذارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱۲۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان