دانلود و خرید کتاب گل پسری بسه رابرت گلور ترجمه دانیال نظامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گل پسری بسه اثر رابرت گلور

کتاب گل پسری بسه

معرفی کتاب گل پسری بسه

کتاب گل پسری بسه نوشتهٔ رابرت گلور و ترجمهٔ دانیال نظامی است. انتشارات رهنج این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی برنامه‌ای برای دستیابی به خواسته‌ها در زندگی فردی و روابط عاشقانه و جنسی است.

درباره کتاب گل پسری بسه

مترجم کتاب گل پسری بسه گفته است که هر مردی این کتاب را بخواند، زندگی‌اش به ۲ بخش تقسیم می‌شود؛ پیش از مطالعهٔ این کتاب و پس از مطالعهٔ آن. به‌گفتهٔ دانیال نظامی، بهبود روابط عاطفی یکی از جنبه‌های این تحول است. روان‌شناسی نشان می‌دهد کیفیت رابطهٔ عاطفی مردان، ارتباط مستقیمی با اوضاع کسب‌وکار و درآمد آن‌ها دارد؛ یعنی اگر روابط عاطفی خوبی نداشته باشند، احتمال اینکه درآمد خوبی داشته باشند و از شغلشان راضی باشند، کمتر است. هدف او از ترجمهٔ این کتاب این بود که به مردان آگاهی بدهد و آیندهٔ آن‌ها را از اتفاقات ناخوشایندتری که در انتظارشان است، نجات دهد.

پس از مطالعهٔ این کتاب متوجه خواهید شد که دلیل اصلی طلاق‌ها چیست و مردان چطور می‌توانند جلوی تخریب خانوادهٔ خود را بگیرند. این کتاب در ۱۰ فصل نوشته شده است که عنوان برخی از آن‌ها عبارت است از «عشقی که می‌خواهید»، «نیازهایتان را در اولویت قرار دهید»، «به زندگی آرمانی برسید»، «دلایل پیدایش گل‌پسرها» و «قدرت خود را پس بگیرید!».

خواندن کتاب گل پسری بسه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ مردان متأهل پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب گل پسری بسه

«"فصل سوم: یاد بگیریم در زندگی تنها کسانی را که مهم‌اند، راضی نگه داریم"

«من مثل آفتاب‌پرستم». این جمله را تاد، گل‌پسری مجرد و سی‌ساله، بیان کرد. او می‌گفت: «برای کسب محبوبیت، هر کاری که دیگران از من بخواهند انجام می‌دهم. به‌خاطر دوستان باهوشی که دارم، دامنهٔ لغت وسیعی دارم و در زندگی هوشیارانه عمل می‌کنم؛ برای مادرم فرزندی عالی هستم، با پدرم دربارهٔ ورزش صحبت می‌کنم و با همکارانم شوخی‌های بامزه‌ای می‌کنم. اما با این همه نمی‌دانم چه‌کسی هستم و آیا دیگران خود واقعی من را هم دوست خواهند داشت یا نه؟ اگر نتوانم خواسته‌های دیگران را بفهمم، تنها خواهم شد. جالب اینجاست که همین الان نیز بیشتر اوقات احساس تنهایی می‌کنم».

گل‌پسر در انجام هر کاری که آگاهانه یا ناخودآگاه انجام می‌دهد، هدفی جز کسب رضایت دیگران ندارد. حتی این ساختار در برابر غریبه‌ها و افراد ناشناس نیز عمل می‌کند. تاد نمونه‌ای از مردانی است که گمان می‌کنند برای به‌دست‌آوردن دل دیگران باید به فرد دیگری تبدیل شوند؛ به‌عبارتی در نظر آن‌ها تنها راه نجات و خوشبختی، برآوردن نیازهای دیگران است؛ زندگی‌کردن مانند آفتاب‌پرست.

عمل‌کردن مطابق با خواست دیگران دقیقاً کارکردی متضاد دارد؛ به‌عبارتی، هرچه بیشتر برای راضی‌کردن دیگران تلاش کنند، در آخر، هیچ‌کس _ حتی خودشان _ را نمی‌توانند راضی کنند.

"در جست‌وجوی تأیید (موافقت) دیگران"

گل‌پسرها چون خودشان را بی‌ارزش می‌پندارند، برای اینکه جذاب به نظر برسند، هر کاری می‌کنند. با تأکید روی جنبه‌هایی از خودشان (شکل ظاهری، هوش، استعداد و...)، رفتارشان (رقص زیبا، کار سخت یا خوب و...) یا حتی جنبه‌ای از زندگی‌شان (همسر زیبا، فرزند جذاب، ماشین خوب و...) می‌خواهند خود را جذاب نشان دهند تا از همراهی دیگران برخوردار شوند.

من به این سازکار ارزش‌یابی، وصله (ربط دو چیز به هم) می‌گویم؛ به‌عبارتی، گل‌پسرها با وصل‌کردن تعریف ارزش و شخصیتشان به این چیزها سعی می‌کنند به خودشان و دیگران اثبات کنند که باارزش هستند. آن‌ها بدون این روابط هیچ ایده‌ای برا ی کسب محبوبیت ندارند.»

نظرات کاربران

علی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴

ترجمه کتاب میتوانست بهتر باشد. در مقایسه با متن انگلیسی، بعضی قسمتها ناقص ترجمه شده و مفهوم بعضی جملات به خوبی انتقال داده نشده است. . گل پسر از نظر نویسنده یعنی مردی که فکر می‌کند اگر آدم خوبی باشد و دیگران

- بیشتر
Mahdi Ghorbani
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

بسیار کتاب جذاب و علمی ای است و پر از مطالب جذاب و خیره کننده است و دیدگاه شمارو نسبت به خودتون عوض میکنه

کاربر ۴۶۶۲۱۵۱
۱۴۰۲/۰۱/۰۱

مردانه به مردانگیم قسم بهترین کتابیه که ما مرد ها می تونیم بخونیم چند شب پیش تمومش کردم البته من نسخه کاغذی رو تهیه کردم و خوندم خیلی مخلصیم از تک تک صفحات این کتاب لذت بردم .

Hadi
۱۴۰۱/۱۲/۱۳

اگه پسر گلی هستی،پس تا الان فقط وقت تلف کردی این کتاب راهنمای زندگیته بخون تا برسی به گنج

فوق العاده
۱۴۰۲/۰۶/۱۸

فوق العاده طلا درآورده عالی

morteza
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

عالی!!

کاربر ۵۸۸۳۳۹۳
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

این کتاب رو به همه پسرها پیشنهاد میکنم تا ارزش خودمون رو به عنوان یک مرد درک کنیم و نیاز های خودمون رو در ارجعیت قرار بدیم

کاربر 7318151
۱۴۰۲/۱۱/۱۵

کتاب خوبی نیست، باعث ایجاد تغییرات در زندگی پسر ها نخواهدشد،و صرفا خودخواهی را ترویج میکند، در ترجمه کتاب هم کم کاری شده و ترجمه روان و سلیس ندارد.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
جالب اینجاست که وقتی گل‌پسرها فقط روی نیازهای خودشان متمرکز می‌شوند، روابطشان با دیگران نیز بهبود می‌یابد. در ادامه، به چند فعالیت که در تغییر گل‌پسرها مؤثر است، اشاره می‌کنیم: - رفتار هایی را که هدفش تنها تأیید دیگران هست را شناسایی کنند. - از خودشان به‌خوبی مراقبت کنند؛ - بر جنبه‌های مثبت خود تأکید کنند؛ - زمان بیشتری تنها باشند؛ - خود واقعی‌شان را به افراد معتمد نشان دهند.
Milad
گل‌پسرها برای مقابله با تجارب کودکی خود، باورهای مشابهی خواهند ساخت؛ برای مثال: «اگر خوب باشم، دوست‌داشتنی می‌شوم و نیازهایم برطرف خواهند شد». متأسفانه این باور تنها ضعف آن‌ها را نشان می‌دهد.
کاربر ۶۱۳۲۳۲۰

حجم

۳۲۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۳۲۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان