دانلود و خرید کتاب ۳۵ قانون روحانی دایانا کوپر ترجمه نگار مختاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۳۵ قانون روحانی اثر دایانا کوپر

کتاب ۳۵ قانون روحانی

نویسنده:دایانا کوپر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۳۵ قانون روحانی

کتاب ۳۵ قانون روحانی نوشتهٔ دایانا کوپر و ترجمهٔ نگار مختاری است. انتشارات لیوسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ۳۵ قانون برای زندگی بهتر را به مخاطب خود یادآوری کرده است.

درباره کتاب ۳۵ قانون روحانی

کتاب ۳۵ قانون روحانی می‌گوید که اگر بدون درک مقررات راهنمایی در بزرگراه و خیابان‌ها رانندگی کنید، سفری دشوار در پیش رو خواهید داشت که در هر قدم دچار سردرگمی‌تان خواهد کرد، ولی اگر مقررات را کاملاً رعایت کنید، آنگاه سفرتان ایمن و لذت‌بخش خواهد شد. برای زندگی روی این کرهٔ خاکی هم قوانینی وجود دارد که دایانا کوپر آن‌ها را در این کتاب بیان کرده است.

دایانا کوپر همراه با الهام‌بخشیدن به مخاطب خود، ۳۵ قانون روحانی را که زندگی زمینی را در بر می گیرد، به آسانی و روشنی در اختیارتان قرار می‌دهد. این کتاب با ذکر داستان‌ها و مثال‌هایی روشن نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با پیروی از این قوانین به موفقیت، رضایت‌مندی و برکات بیشتر دست یافت.

خواندن کتاب ۳۵ قانون روحانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب ۳۵ قانون روحانی

«قانون هفدهم: قانون تعادل و تقارن

وقتی کودکی روی تاب می‌نشیند، با تاب خوردن، کمانی را درمی‌نوردد که هر بار طولش بیشتر می‌شود. تا زمانی که نیاز داشته باشد تاب می‌خورد و تاب می‌خورد، تا سرانجام حرکتش را کند می‌کند و بالأخره به نقطهٔ تعادل و سکون می‌رسد.

ادوار زندگی ما نیز همین گونه‌اند. ما جنبه‌ای از زندگی را سپری می‌کنیم و سپس جنبهٔ متضاد آن را از سر می‌گذرانیم. هر چه بخواهیم وسعت تجربه‌مان را بیشتر کنیم، بیشتر از پیش از نقطهٔ مرکزی، تاب می‌خوریم. سپس باید در جهت مخالف آن تاب بخوریم تا متضاد آن را درک کنیم.

اگر در دوره‌ای از زندگی‌مان ثروتمند بوده‌ایم، نیاز خواهیم داشت متضاد آن را نیز که فقر است بشناسیم. اگر ظلم کرده باشیم، روح ما آرزو می‌کند بتوانیم آن را با قربانی بودن جبران کنیم.

همهٔ ما جنبه‌هایی حل‌نشده در درونمان داریم و هدف ما یکپارچه ساختن این "تقارن‌ها" است تا بتوانیم در "تعادل" زندگی کنیم. از آنجا که اکنون خودآگاهی به سرعت رو به جلو حرکت می‌کند، به جای اینکه دوره‌هایی از زندگی را صرف رسیدن به تعادل کنیم، جنبه‌های متفاوت شخصیت‌مان را متبلور می‌سازیم و هدفمان این است که در طی همین زندگی به تعادل برسیم. کسی که دچار جنون و شیدایی است چه‌بسا چنان از قطبی به قطب دیگر در نوسان باشد که مهارش ناممکن شود. مردی را می‌شناختم که در گذشته قلدری مغرور بود. وقتی با اعمال و رفتارش مردم را از خودش راند، تبدیل به قربانی‌مآب رقت‌انگیزی شد تا آنها را دوباره به سمت خود بکشد. اینها وضعیت‌های قطبی و متقارن هستند. وقتی او میان این شخصیت‌ها تعادل ایجاد کند، دیگر سعی نمی‌کند سلطه‌جو باشد. در عوض خودش را همان‌گونه که هست می‌پذیرد و دوست می‌دارد و به دیگران نیز اجازه می‌دهد خودشان باشند.

شخصی که گاهی بسیار سخی و بخشنده است و همه چیزش را از کف می‌دهد، پس از مدتی لئیم و مضایقه‌گر می‌شود و بین این دو قطب نوسان می‌کند. هر کس باید در خصوص امور مادی میانه‌رو بماند.

دیگر نوسان قطبیتی این است که شخص بسیار ستیزه‌جو و سلطه‌جو باشد و سپس بی‌اعتنا شود و کناره‌گیری کند. اینها رفتارهای متضاد است. تعادل این است که مهربان و خوش‌قلب باشد و اخلاقی متعادل و خوب داشته باشد. عیاشی و ریاضت نیز قطب‌های متضاد هستند. این حالات، تجلی احساس خارج از مهار بودن هستند و در نتیجه سعی دارند هر چه را که ممکن است به زیر سلطه و اختیار درآورند. انرژی مردانه، یعنی انجام دادن، فکر کردن، منطقی بودن، پرخاشگر و سلطه‌جو بودن. درحالی‌که نقطهٔ مقابل زنانهٔ آن، یعنی حضور داشتن، خلق کردن، بصیرت داشتن، و کنار آمدن. هدف ما این است که در این خصلت‌های ذاتی تعادل ایجاد کنیم تا بتوانیم به بصیرت و درک حسی خود گوش بسپاریم و بر اساس آن عمل کنیم. می‌توانیم اندیشه‌های خلاقانه داشته باشیم و آنها را به ثمر بنشانیم. می‌توانیم بیاساییم و بازی کنیم. می‌توانیم پرورش دهیم و پاسداری کنیم. اگر هر یک از این خصوصیات از تعادل خارج شود، ما را بر آن می‌دارند تا خود را دوباره در مسیر میانه‌روی و اعتدال بیندازیم و انتخاب‌های جدیدی در زندگی‌مان داشته باشیم.»

نظرات کاربران

کاربر 2486317
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

تو قسمت فروشگاه برای اولین خرید چاپی ۳۰ درصد تخفیف قرار دادین من میخوام نسخه چاپی این کتاب رو بخرم ولی چرا هیچ قسمتی نداره که کد تخفیف رو وارد کنم؟!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱۷۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان