دانلود و خرید کتاب کلیدهای طلایی موفقیت نیل راسل جونز ترجمه مهین خالصی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کلیدهای طلایی موفقیت

کتاب کلیدهای طلایی موفقیت نوشته نیل راسل جونز و راجر میلز و استوارت امت و ریچارد استوری و پیتر اینگلیش و جان سی. سه‌رنی و پل هایدن و ترجمه مهین خالصی و صادق خسرونژاد است. این کتاب را انتشارات کتاب گوهریان منتشر کرده است.

درباره کتاب کلیدهای طلایی موفقیت

این کتاب درباره تصمیم‌گیری، یا چگونه بین گزینه‌ها انتخاب کنیم، است.

این کتاب در دو بخش تنظیم شده است: بخش اول (فصل‌های ۱ و ۲) شامل یک مقدمه با تعریفی از این که یک تصمیم واقعاً چیست، و نظامی برای گرفتن تصمیم است. بخش دوم (فصل‌های ۳ تا ۶) محتوای پشت نظام را بررسی می‌کند و به نیروها، روش‌ها و ابزار گروهی و چگونگی بیان تصمیم می‌پردازد و با چند راهنمایی به پایان می‌رسد.

تصمیم چیست، طبق فرهنگ لغت، فعل تصمیم گرفتن یعنی پایان دادن، تصویب کردن، به توافق رسیدن، نیت خود را مشخص‌کردن، درحالی‌که کلمۀ تصمیم به معنی عمل به توافق رسیدن و نیت خود را مشخص‌کردن و غیره است. گفته می‌شود که کسی که در مسند قدرت است یک تصمیم‌گیرنده است و روی سخن ما با آن کسانی است که نیت خود را قاطعانه و مصممانه مشخص می‌کنند.

تصمیم چه چیز نیست، تصمیم این نیست که به رویدادها اجازه دهید مسیرشان را خواهی نخواهی طی کنند. اگر این کار را بکنید باز هم نتیجه‌ای دارد، اما نه نتیجه‌ای که با توجه مقتضی به اطراف در مورد آن تصمیم گرفته می‌شود و یا تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد. یک چنین نتیجه‌ای بیانگر ناتوانی یا عدم اشتیاق بررسی و رسیدن به یک تصمیم است و نشان می‌دهد که از اختیار صرف‌نظر شده است.

خواندن کتاب کلیدهای طلایی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای افرادی جذاب و مناسب است که به دنبال راه‌هایی برای موفقیت هستند.

بخشی از کتاب کلیدهای طلایی موفقیت

به‌عنوان‌مثال، همان مجموعه اطلاعاتی که در حمایت از یک راهکار ارائه می‌شود، تأثیرات متفاوتی بر یک تصمیم اعمال می‌کند که بستگی دارد به منطقۀ عملیات و تقاضای مخصوص در محدوده آن منطقه. در یک کمپانی جهانی نفت، مثلاً در انگلستان، موقعیت تقاضا در تعیین راهکار، نقشی فرعی ایفا می‌کند، ولی یک مغازه‌دار مواد غذایی که یکسره در محدوده یک تقاضا کار می‌کند، گرایش‌های در همین تقاضا و نتایج احتمالی را بسیار جدی تلقی می‌کند.

یک بانک، به‌عنوان نمونه که درباره آینده‌اش تصمیم می‌گیرد، نمی‌تواند تغییرات مربوط به جمعیت را که منافع مشتری و تقاضاهای تولیدات بانک را تغییر می‌دهد، نادیده بگیرد و تکنولوژی را هم نمی‌توان نادیده گرفت: با نفود روزافزون پست الکترونیکی و پست صوتی، ارزش خالص کنونی یک شبکۀ فرعی ممکن است منفی باشد و بنابراین تغییرات اساسی راهکار بانکی را می‌طلبد.

هر موقعیتی منحصربه‌فرد است شما نمی‌توانید تصمیمی را در موقعیت خاصی اتخاذ کنید و بعد خیال کنید هر تصمیمی پس از آن در محدوده همان شاخص‌ها قرار خواهد گرفت. حتی در مجموعۀ کوچک و مشخصی از شرایط، تغییرات تدریجی و تقریباً نامحسوسی در موقعیت پیش می‌آید که باید تشخیص داده و در تصمیم نهایی در نظر گرفته شود. در مجموعۀ بزرگ‌تر و پیچیده‌تر از شرایط، مانند اقتصاد کل امریکا یا سرزمین اروپا، شرایطی که شما در آن کار می‌کنید هر روز تغییر می‌کند و برای هر تصمیمی در این موقعیت باید تأثیر این تغییرات در نظر گرفته شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۴۰ صفحه

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۴۰ صفحه

قیمت:
۴۶,۵۰۰
تومان