دانلود و خرید کتاب من موفق فاطمه سادات احمد نیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من موفق اثر فاطمه سادات احمد نیری

کتاب من موفق

معرفی کتاب من موفق

کتاب الکترونیکی «من موفق» نوشتهٔ فاطمه سادات احمد نیری در انتشارات حامیان به چاپ رسیده است. کتاب من موفق به اهمیت زمان و مدیریت زمان اشاره دارد و مخاطب را راهنمایی می‌کند که چگونه از زمان خود بهترین استفاده را ببرد.

درباره کتاب من موفق

الگوبرداری از انسان‌های موفق جزو مواردی است که برای افراد زیادی پیش می‌آید. بودن جای انسان‌های موفق هرچند خوشایند است، اما این کتاب به شما می‌آموزد که دوست داشته باشید جای خودتان باشید و آنقدر موفق شوید تا سایرین از شما الگو برداری کنند.

زمان به سرعت در گذر است و نمی‌توانید آن را متوقف کنید؛ اما با روش درست و صحیح می‌توان طوری برنامه‌ریزی کنید که حسرت زندگی خوب را نخورید. در کتاب من موفق راهکارهایی وجود دارد که نویسنده معتقد است با عمل به آن‌ها دیگر حسرت گذشته را نخواهید خورد. کارهایی که این کتاب برای آیندهٔ بهتر به شما پیشنهاد می دهد این موارد است: کتاب بخوانید، در جامعه بیشتر حضور داشته باشید. هدف تعیین کنید و برای آن‌ها تلاش کنید. در حال زندگی کنید. شرکت در کلاس‌های متنوع و به دست آوردن تجربه‌های جدید هم برای بالا بردن روحیه مفید است و هم به کمک آن مطالب جدیدی می آموزید.

مدیریت زمان هم می‌تواند به این شکل باشد که به مرور زمان استفاده از شبکه‌های مجازی را کم کنید و برنامه‌ریزی داشته باشید. زمانی برای استراحت در نظر بگیرید. اهدافتان را بنویسید تا الزام رسیدن به آن‌ها را بیشتر کنید. کارهایی که دوست دارید را انجام دهید و به خودتان اعتماد داشته باشید. موارد یاد‌شده از جمله مسائلی است که در کتاب من موفق به آن‌ها پرداخته شده است.

فهرست مطالب کتاب من موفق

فصل اول: به دنبال اهدافت برو دوست من

فصل دوم: به خودت اعتماد داشته باش

فصل سوم: بدان وقتت را با چه کسانی میگذرانی

فصل چهارم: سرگذشت آدم‌های معروف

سخن پایانی

کتاب من موفق را به چه کسانی معرفی می کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های رشد و توسعهٔ فردی مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۴۲۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان