دانلود و خرید کتاب راهنمای لذت بردن از طبیعت برای کودکان آلن دوباتن ترجمه نوشین کرمیان‌نسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای لذت بردن از طبیعت برای کودکان اثر آلن دوباتن

کتاب راهنمای لذت بردن از طبیعت برای کودکان

معرفی کتاب راهنمای لذت بردن از طبیعت برای کودکان

کتاب راهنمای لذت بردن از طبیعت برای کودکان نوشتهٔ آلن دوباتن و ترجمهٔ نوشین کرمیان‌نسب است و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما می‌آموزد چگونه با طبیعت ارتباط برقرار کنید و آن را به کودکتان بیاموزید.

درباره کتاب راهنمای لذت بردن از طبیعت برای کودکان

گوشتان به شنیدن اهمیت طبیعت و فایدهٔ خوراکی‌های طبیعی برای انسان عادت کرده است. بزرگ‌ترها همیشه می‌گویند که یک عدد سیب از یک پاکت چیپس سالم‌تر است و آب‌پرتقالی که از چلاندن پرتقال واقعی گرفته می‌شود از نوشیدنی گازداری که از طعم‌دهنده و رنگ‌های مصنوعی تهیه شده برایتان مفیدتر است. یا احتمالا مدام می‌گویند که به جای در خانه نشستن و تماشای تلویزیون بروید بیرون و قدری هوای تازه بخورید.

خیلی از اوقات در خبرها می‌شنویم که باید از طبیعت مراقبت کنیم: «مردم نباید در قطع درختان زیاده‌روی کنند و نباید بگذاریم که یخچال‌های قطبی ذوب شوند. باید از نهنگ‌ها و کرگدن‌های سیاه محافظت کنیم؛ زیرا تعداد کمی از آنها باقی مانده‌اند.»

ًهمهٔ این حرف‌ها کاملا درست و قابل‌فهم هستند، اما این کتاب دربارهٔ این موضوعات نیست؛ موضوع این کتاب احساساتی است که ممکن است در جاهای مختلف طبیعت به ما دست بدهد. حتما چیزهایی شبیه به این را تجربه کرده‌ایم.

در این کتاب دربارهٔ احساسات جالب و خوشایند دیگری که در واکنش به طبیعت حس می‌کنیم صحبت شده است. این کتاب دست به کاری غیرمعمول و خاص زده است؛ می‌خواهد به این فکر کنیم که چرا این احساسات مهم هستند و چطور در زندگی به ما کمک می‌کنند؟

طبیعت در ما احساس خوبی ایجاد می‌کند. می‌تواند به ما کمک کند تا کمتر دچار نگرانی شویم یا موقع عصبانیت کمتر برنجیم؛ وقتی ناراحت هستیم ما را سر حال می‌آورد؛ وقتی احساس کمرویی می‌کنیم به ما اعتمادبه‌نفس می‌دهد؛ طبیعت کمک‌های بسیار زیادی به ما می‌کند. طبیعت می‌تواند به ما کمک کند تا وقتی بزرگ شدیم به بهترین انسانی که می‌توانیم تبدیل شویم. برای فهم بیشتر، باید کتاب را بخوانیم.

خواندن کتاب راهنمای لذت بردن از طبیعت برای کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آثار آلن دوباتن و کسانی که می‌خواهند راه ارتباط کودکان با طبیعت را بیاموزند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنمای لذت بردن از طبیعت برای کودکان

دَبران چهاردهمین ستاره‌ی درخشان در آسمان است. این ستاره بسیار بزرگ است و حدود ۶۱ میلیون کیلومتر از ما فاصله دارد. میتوان تعداد ۸۵۰۰۰ ستاره به اندازه‌ی خورشید ما را داخل آن جای داد. ا گر با هواپیما به دور ستاره‌ی دبران پرواز می‌کردید، زمان پرواز شما حدود ۲۱ سال و شش ماه و چند روز طول می‌کشید (امیدوارم سرگرمی‌های خیلی خوبی برای چنین پروازی تدارک دیده شده باشد). این ستاره ۶۵ سال نوری با ما فاصله دارد. به این معنی که اگر پدربزرگ شما شب‌هنگام به آن در آسمان نگاه کند، نوری که از این ستاره می‌بیند سفرش را احتمالاً زمانی آغاز کرده که او هنوز بچه‌مدرسه‌ای بوده است.

فکرکردن به اینکه دبران چقدر بزرگ و دور از ماست ممکن است باعث شود احساس کنید که چقدر کوچک هستید. اما این حس جالبی است؛ معمولا شما از بقیه کوچک‌ترید. وقتی در حال قدکشیدن هستید، احساس می‌کنید که دوروبرتان را آدم بزرگ‌ها گرفته‌اند.

این آدم‌ها مهم هستند و مسئولیت همه‌چیز در دست آنهاست. همیشه باید به حرف آنها گوش دهید و هر کاری که به شما می‌گویند انجام دهید. ما همیشه نگران این هستیم که چه کسی از ما بزرگ‌تر است، چه کسی پولدارتر، چه کسی مشهورتر یا چه کسی رئیس است.


معرفی نویسنده
عکس آلن دوباتن
آلن دوباتن

آلن دو باتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ میلادی در زوریخ به دنیا آمد. او نویسنده‌ی کتاب های مشهوری مانند آرامش و خودشناسی است. او فرزند ژاکلین و ژیلبر دو باتن بود. ژیلبر در اسکندریه در مصر زاده شده بود و پس از این‌که به خاطر به قدرت رسیدن جمال عبد‌الناصر مجبور به خروج از مصر شد، برای کار و زندگی به سوئیس مهاجرت کرد و هم‌بنیان‌گذار موسسه‌ی مالی-اعتباری جی‌ای‌ام شد (ثروت خانواده‌ی او در سال ۱۹۹۹ م. حدود ۲۳۴ میلیون یورو تخمین زده شد). مادر آلن متولد سوئیس و از اهالی اشکنازی و پدرش از خانواده‌ی یهودیان سفاردی‌ از شهر باتن در کاستیا و لئون بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۸۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان