دانلود و خرید کتاب استیون هاکینگ کیتی فرگوسن ترجمه رامین رامبد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استیون هاکینگ اثر کیتی فرگوسن

کتاب استیون هاکینگ

معرفی کتاب استیون هاکینگ

کتاب استیون هاکینگ نوشته کیتی فرگوسن است و با ترجمه رامین رامبد در انتشارات مازیار منتشر شده است، این کتاب با نگاهی متفاوت به زندگی این دانشمند بزرگ می‌پردازد.

درباره کتاب استیون هاکینگ

سرگذشت استیون هاکینگ و علم وی آکنده است از تناقض‌ها. چیزها اغلب آن‌گونه که به نظر می‌آیند نیستند. در این داستان آغازها پایان‌اند؛ شرایط ناگوار به خوشی می‌انجامند، گرچه شاید شهرت و موفقیت چنین نکنند؛ دو نظریه علمی درخشان و بسیار موفقیت‌آمیز روی هم به هیچ مفهومی نمی‌رسند؛ فضای تهی به هیچ روی تهی نیست؛ و سیاهچاله‌ها سیاه نیستند. در سده بیست و یکم، دارد معلوم می‌شود که کوشش برای وحدت بخشیدن به همه چیز در قالب توصیفی ساده، در عوض تصویری چندپاره است. و از همه تناقض‌آمیزتر، مردی که ظاهر بدنش باعث یکه‌خوردن و تأسف می‌شود، سرخوشانه ما را به جایی رهنمون شده است که مرزهای زمان و فضا می‌باید در آنجا باشند ـ ولی نیستند.

بی هیچ تردیدی، استیون هاکینگ یکی از مشهورترین چهره‌های دوران ما به شمار می‌رود نویسنده‌ای پر فروش با تاریخچه زمان، فیزیکدان نظری برجسته با نظریه‌هایی بنیان برانداز و افسونگر، و گذشته از همه این‌ها، چهره‌ای الهام بخش که در عین دست و پنجه نرم کردن با بیماری‌اش، شکوه، وقار، و شجاعت خود را به جهانیان عرضه کرده است. 

کیتی فرگوسن با پرداختن به شخص هاکینگ، در کنار عکس‌هایی تاکنون نادیده و پژوهشی عمیق، تصویری پیچیده و جامع از زندگی هاکینگ را به ما نشان می‌دهد: دوران کودکی، ابتلا به als در عنفوان جوانی؛ نبرد دیرپای شخص وی برای بقا به منظور رسیدن به فهم علمی از گیتی؛ و بالا رفتن از پله‌های شهرت و اعتبار جهانی موضوعاتی است که فرگوسن در این کتاب به آن‌ها پرداخته است.

 نویسنده با کمک توانایی زیادش در برگردان زبان فیزیک نظری به زبان عادی، کارهای علمی هاکینگ را همه فهم ساخته است. در این کتاب خواننده نه تنها با زندگی شخصی، که به تناسب با کارها و نظریات این مرد بزرگ آشنا می‌شود.

خواندن کتاب استیون هاکینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فیزیک و شخص استیون هاکینگ پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان