دانلود و خرید کتاب فیزیک آینده میچیو کاکو ترجمه رامین رامبد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فیزیک آینده اثر میچیو کاکو

کتاب فیزیک آینده

معرفی کتاب فیزیک آینده

کتاب فیزیک آینده یا چگونه علم سرنوشت آدمی و زندگی روزمره ما را تا سال ۲۱۰۰ رقم خواهد زد نوشتهٔ میچیو کاکو با ترجمهٔ رامین رامبد در انتشارات مازیار چاپ شده است. در این کتاب میچیو کاکو، استاد فیزیک نظری و چهرهٔ برجسته علم همگانی، با بهره‌مندی از تجربیات دست اول خود و دیدگاه‌های بیش از سیصد دانشمند برجسته در سطح جهان، همانند گذشته ما را به سفر می‌برد: سفری در دهه‌های آینده، تا ببینیم علم و تکنولوژی چه دستاوردهایی برایمان به ارمغان خواهند آورد، چگونه زندگیمان را دگرگون خواهند کرد و…

درباره کتاب فیزیک آینده

همواره تصور آینده برای آدمی کاری دلپذیر و رؤیا‌پردازانه بوده است. اینکه مردم در آینده چگونه خواهند زیست، از چه موهبت‌هایی برخوردار خواهند شد، چه رنج‌هایی برای ابد به فراموشی سپرده خواهند شد، به چه شیوه‌ای زندگی روزمرٔ خود را پیش خواهند برد، تا چه اندازه عمر خواهند کرد و … برای ما آدمیان دغدغه‌ای همیشگی بوده است. و در این مسیر کسانی دست به پیش‌بینی زده‌اند که گاهی درست از آب درآمده و گاهی نه. ولی کسانی که دست به پیش‌بینی درست زده‌اند که بر پایه شیوه‌ای علمی، روند حوادث را دنبال کرده‌اند. 

 اکنون صاحب‌نظری با نورافکن مسیر آینده را برایمان روشن می‌کند و با زبانی ساده به پیش‌بینی آن چیزی می‌پردازد که به احتمال زیاد، تا پایان این سده پیش رویمان خواهد بود. کتابی که در دست دارید سفرنامه‌ای است هیجان‌انگیز، که نه از گذشته بلکه سخن از آینده می‌گوید: آینده‌ای که امید داریم دنیای بهتری برایمان رقم بزند و این مائیم، ما فرزندان این خاک، که آینده‌ٔ خود را می‌سازیم. باشد که بخوانیم، بیندیشیم، و بسازیم!

درباره میچیو کاکو

میچیو کاکو (زادهٔ ۲۴ ژانویه ۱۹۴۷ کالیفرنیا) فیزیکدان مشهور آمریکایی ژاپنی تبار است. وی شاگرد ادوارد تلر، و از نظریّه‌پردازان بزرگ فیزیک کنونی جهان است. کاکو از بنیانگذاران نظریه ریسمان است. او کتاب‌های درسی در زمینهٔ نظریه ریسمان و نظریهٔ کوانتومی میدان دارد. فارغ‌التحصیل دانشگاه هاروارد و دورهٔ دکتری را در دانشگاه برکلی گذرانده. هم‌اکنون او استاد دانشگاه سیتی کالج نیویورک است. او از طرفداران محیط زیست و از مخالفان به‌کارگیری انرژی هسته‌ای شکافت است. همچنین یکی از حامیان پروژه جستجوی هوش فرازمینی (ستی) می‌باشد.

کتاب فیزیک آینده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به علم فیزیک  پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب فیزیک آینده

«در ایــن دوران پر جار و جنجال بود که وایزر اصطلاح کامپیوتری‌شــدن فراگیر را وضع کرد. او با نگریســتن به ورای کامپیوتر شــخصی پیشبینی کرد که روزی تراشــه‌ها آن چنان ارزان و فراوان خواهند شــد که در سرتاسر محیط زیســت ما حضور پیدا خواهند کــرد ـ در لباس ها، مبلمان، دیوارها، و حتا بدنمان. و همگی آن‌ها با اتصال به اینترنت، داده‌ها را به اشــتراک خواهند گذاشت، و زندگی ما را خوشایندتر و بر همه‌ی خواسته‌هایمان نظارت خواهند کرد. به هرجا که برویم، چیپ‌ها در آن جا حضور خواهند داشت و در سکوت به آرزوهای ما می‌پردازند. محیط زیست زنده خواهد بود. رویای وایزر در زمان خودش عجیب، و حتا پوچ بود. بیشتر کامپیوترهای شــخصی هنوز گران بودند و حتا به اینترنت اتصال نداشــتند. این دیدگاه که میلیاردها تراشــه‌ی ریز روزی به ارزانی آب لوله‌کشــی خواهند شد، به عنوان یاوه‌گویی تعبیر می‌شد.»

معرفی نویسنده
عکس میچیو کاکو
میچیو کاکو
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

میچیو کاکو فیزیکدان نظری شناخته‌شده، مروج علم و نویسنده‌ی ژاپنی‌تبار آمریکایی است. او یکی از نظریه‌پردازان بزرگ معاصر و از طرفداران محیط زیست است. کاکو علاوه‌بر نگارش کتاب‌های پرطرفدار در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی متعدد و نیز فیلم‌های مستند حضور داشته است.

نظرات کاربران

Nik
۱۴۰۱/۰۲/۱۰

در مورد محتوا چیزی نمیدونم اما منتظرم چاپیش منتشر بشه .

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۱۰۸,۰۰۰
تومان