دانلود و خرید کتاب بایگانی کودکان گمشده والریا لوئیزلی ترجمه ویدا اسلامیه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بایگانی کودکان گمشده اثر والریا لوئیزلی

کتاب بایگانی کودکان گمشده

انتشارات:انتشارات اگر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بایگانی کودکان گمشده

کتاب بایگانی کودکان گمشده نوشتۀ والریا لوئیزلی و ترجمۀ ویدا اسلامیه است. انتشارات اگر این کتاب را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب بایگانی کودکان گمشده

رمان بایگانی کودکان گمشده داستان زوجی است که همراه دو فرزندشان در گرمای تابستان به یک سفر جاده‌ای از نیویورک به مقصد آریزونا می‌روند. همزمان با این که خانواده به سمت غرب حرکت می‌کند، پیوند میان آنها به‌تدریج سست می‌شود. یکی از بچه‌ها احساس می‌کند که اختلافی میان پدر و مادرش شکل گرفته است. از این رو، بچه‌ها از طریق سرگرمی‌های کوچکی مانند آواز خواندن، بازی با نقشه و دوربین عکاسی می‌کوشند با این بحران خانوادگی ناگهانی کنار آیند. البته دل‌نگرانی این بچه‌ها به همین مورد محدود نمی‌شود. آنها همچنین نگران داستان‌های مربوط به کودکانی هستند که در اخبار می‌شنوند؛ کودکانی که در تلاش‌اند تا از مرزهای جنوب غربی وارد آمریکا شوند اما یا دستگیر می‌شوند یا در بیابان گم می‌شوند.

کتاب تشبیه‌ها و استعاره‌هایی دارد که نثر آن را  آهنگین کرده است. کتاب بایگانی کودکان گمشده دغدغه‌های عمیق انسانی روایت می‌کند.

کتاب والریا لوئیزلی نامزد دریافت جایزۀ من‌بوکر، برندۀ جایزۀ اندرو کارنگی و برندۀ جایزۀ فولیو بوده و از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز است.

خواندن کتاب بایگانی کودکان گمشده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستدارن ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره والریا لوئیزلی

والریا لوییزلی، در سال ۱۹۸۳ به دنیا آمد. او نویسنده‌ای اهل مکزیک است که در ایالات متحده زندگی می‌کند. والریا لوئیزلی در رشته‌های فلسفه و ادبیات تطبیقی تحصیل کرده و تا مقطع دکتری پیش رفته است. او در دانشگاه هوفسترا، دروس ادبیات و نویسندگی خلاق را تدریس می‌کند و با گالری‌های هنری مختلف نیز همکاری دارد.

از میان آثار این نویسنده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

«اگر به خودم برگردم» که یک مجموعه جستار و منتشرشده در نشر اطراف است، رمان «چهره‌هایی میان جمعیت»، داستان «دندان‌هایم»، مجموعه جستار«به من بگو چطور تمام می‌شود: جستاری در ۴۰ پرسش».

درباره ویدا اسلامیه

ویدا اسلامیه در سال ۱۳۴۶ به دنیا آمد. او مترجمی اسرت که بیشتر شهرت خود را به‌خاطر ترجمۀ مجموعه کتاب‌های هری پاتر به دست آورده است.

بخشی از کتاب بایگانی کودکان گمشده

«نمی‌دانم من و همسرم در آینده، به هر یک از فرزندانمان چه خواهیم گفت. نمی‌دانم هر یک کدام قسمت از داستانمان را انتخاب و برایشان ویرایش می‌کنیم و کدام قسمت‌ها را درهم و برهم می‌کنیم تا با کنار هم چیدنشان، نسخه‌ی نهایی را بسازیم، هرچند که جداسازی، ادغام و ادیت صداها به بهترین شکل ممکن، چکیده‌ی کاری است که من و همسرم برای گذران زندگی انجام می‌دهیم. بااین‌حال بچه‌ها خواهند پرسید، چون پرسیدن کار بچه‌ها است. بنابراین ما باید آغاز، میانه و پایانی را برایشان بازگو کنیم. باید پاسخی به آن‌ها بدهیم و داستان درست‌ودرمانی برایشان تعریف کنیم. »

نظرات کاربران

Sajede
۱۴۰۱/۰۵/۲۷

لطفا در بی نهایت قرار دهید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۸۷,۰۰۰
۴۳,۵۰۰
۵۰%
تومان