دانلود و خرید کتاب فاطمه زهرا (س) الگویی ماندگار علی‌اکبر خواجه مظفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فاطمه زهرا (س) الگویی ماندگار اثر علی‌اکبر خواجه مظفری

کتاب فاطمه زهرا (س) الگویی ماندگار

معرفی کتاب فاطمه زهرا (س) الگویی ماندگار

کتاب فاطمه زهرا (س) الگویی ماندگار نوشتۀ علی اکبر خواجه مظفری است. انتشارات آوای چلچله شاهرود این کتاب را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب فاطمه زهرا (س) الگویی ماندگار

خداوند، انسان را خلق کرد و نعمت‌های فراوان به او ارزانی داشت؛ از جمله به او قدرت داد که با تشکیل خانواده، جامعۀ بشری را در قالب نژادهای مختلف در سراسر جهان گسترش دهد. خانواده، نخستین و کوچکترین واحد اجتماعی است. اگر تشکیل نهاد خانواده بر اساس احکام الهی و سیرۀ رسول خدا شکل بگیرد و از آن نگهداری شود، اعضای آن می‌توانند زندگی سعادتمندی داشته باشند.

زنان با داشتن نقش مادر در نظام خانواده، اهمیت زیادی دارند اما اغلب تحت‌تأثیر عوامل مختلف، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در خانواده و اجتماع دچار مشکلات عدیده می‌شوند. از این رو آشنایی با زندگی، روش و منش زنان دیگر در طول تاریخ می‌تواند یاری‌گر زنان برای زندگی بهتر باشد. زنان تاریخ گاه می‌توانند الگویی مناسبِ شأن و منزلت زن در جامعۀ اسلامی بر مبنای احکام الهی باشند. یکی از این زنان، حضرت فاطمۀ زهرا است.

کتاب فاطمه زهرا (س) الگویی ماندگار به این شخصیت می‌پردازد. در این کتاب سعی شده از غلو و خرافه‌پردازی دوری شود.

علی اکبر خواجه مظفری در این کتاب، به مسائلی که در زندگی فردی و اجتماعی قابل اجرا هستند، پرداخته است.

خواندن کتاب فاطمه زهرا (س) الگویی ماندگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران تاریخ اسلام و مسائل زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فاطمه زهرا (س) الگویی ماندگار

«با بازشدن اين درها و پاره شدن آن بندها، زن از خانه خارج و روانه كارخانه شد و كالا توليد كرد. رقابت سخت توليد نياز به برنامه داشت، برای گرفتن نتيجه مطلوب باز هم سراغ اين انسان نجيب آمدند، اين بار با زمينه سازی‌های لازم فرصت تربيت فرزند را هم از او گرفتند و برای اينكه دغدغه‌های زندگی مشترك را هم كم كنند و پايبند بودن زنان و مردان را به زندگی مشترک به حداقل برسانند، روابط آزاد زن و مرد را تبليغ نمودند؛ تا سرمايه‌دار حريص با خيال راحت از اين نيروی جديد و ارزان، براي توليد بيشتر و سود افزون‌تر بهره‌كشی حداكثری نماید. چون تشكيل خانواده و پايبند بودن به اصول اخلاقی زندگی زناشويی و عقايد دينی از، نظر آنان بخشی از توان فكری زنان را متوجه مسائل زندگی می كرد و سرمايه‌دار جديد حاضر نبود یک لحظه كارگر او جز به توليد و كار با دستگاه، به چيزی ديگری فكر كند. به همين منظور زمينه ارضاء غرايز نيز حل شده بود و در اين ميان مردان هوسران هم از اين وضعيت استقبال نموده و آن را به عنوان آزادی و دلسوزی زن تلقی كرده و جشن گرفتند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان