دانلود و خرید کتاب آیا ببر علف می خورد؟ هیون جیونگ آن ترجمه مهناز عسگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیا ببر علف می خورد؟ اثر هیون جیونگ آن

کتاب آیا ببر علف می خورد؟

معرفی کتاب آیا ببر علف می خورد؟

کتاب «آیا ببر علف می خورد؟» نوشتۀ هیون جیونگ آن و ترجمۀ مهناز عسگری است و انتشارات علمی و فرهنگی آن را منتشر کرده است. آیا ببر علف می خورد؟ کتابی آموزنده و علمی است که به زبان کودکانه، زنجیرۀ غذایی حیوانات را توضیح می‌دهد.

درباره کتاب آیا ببر علف می خورد؟

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند. کودکان علاقۀ زیادی به خواندن و شنیدن قصه دارند و از طریق داستان‌ها چیزهای زیادی یاد می‌گیرند آن‌ها از طریق قصه‌گویی، قدرت درک و فهمشان تقویت می‌شود، خلاقیت در آن‌ها پرورش پیدا می‌کند، دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا کرده و شخصیت‌‌های قصه‌ها بر آن‌ها اثر می‌گذارد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها آموزش می‌دهند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند.

یکی از ویژگی افراد در سنین کودکی کنجکاوی و پرسیدن است. آن‌ها مشتاق کشف جهان اطرافشان هستند و در مورد بسیاری از مسائل از بزرگ‌ترها سؤال می‌پرسند. چرا؟ کجا؟ چگونه؟ کِی؟ اینها کلماتی هستند که کودکان دائماً به زبان می‌آورند به این دلیل که بی‌نهایت نسبت به محیط اطرافشان کنجکاو هستند و رسیدن به پاسخ باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس کودکان به دنبال کشف جهان پیرامونشان بالا برود. کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟ به پرسش‌های کودکان دربارۀ غذای حیوانات و موجوداتی که در طبیعت هستند پاسخ می‌دهد. هیون جیونگ آن تلاش کرده است تا در کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟ زنجیرۀ غذایی حیوانات را با زبانی ساده، صمیمی و کودکانه شرح دهد. کودکان با مطالعۀ این کتاب ضمن سرگرم‌شدن و کسب اطلاعات، به اهمیت تمامی موجودات بر روی کرۀ زمین پی می‌برند.

خواندن کتاب آیا ببر علف می خورد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و دوستداران کتاب‌های آموزنده و علمی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آیا ببر علف می خورد؟

«راستش ببر گند و بزرگ به این قورباغه‌های کوچولویی که دوروبرش می‌جهند، توجه نمی‌کند.

اما لک‌لک دوست دارد قورباغه بخورد. پس ببر لک‌لک می‌خورد؟

اگر ببر خیلی‌خیلی گرسنه باشد، سعی می‌کند لک‌لک شکار کند… اما لک‌لک از دست ببر فرار می‌کند! اما چطوری؟! خب معلوم است، پرواز می‌کند و می‌رود!

لک‌لک طعمۀ لذیذی برای روباه است. وای! روباه یکهو گردن لک‌لک را می‌گیرد. خب پس خوراک ببر چیست؟

ببر کشته مردۀ روباه است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱۷٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان