دانلود و خرید کتاب نقش نگار سید‌علی خامنه‌ای
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش نگار اثر سید‌علی خامنه‌ای

کتاب نقش نگار

معرفی کتاب نقش نگار

کتاب نقش نگار اثر حضرت آیت‌الله سید‌علی خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی) است. این کتاب را انتشارات انقلاب اسلامی منتشر کرده است و مروری بر زندگانی امیرالمومنین علی (ع) برگرفته از بیانات حضرت آیت العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) است. 

درباره کتاب نقش نگار

کتاب حاضر شامل سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون زندگی امیرالمؤمنین علی(ع) است که به همت حجت‌الاسلام محمدیان گرداوری شده است. این کتاب در پانزده فصل تنظیم شده که شش فصل ابتدایی آن شامل دوران نوجوانی و فداکاری‌های امیرالمومنین(ع) قبل از بعثت و همچنین جهاد مستمرشان در مدینه بعد از هجرت نبی‌ مکرم اسلام(ص) است. فصول بعدی کتاب نیز به حوادث دوران زمامداری امام از آغاز شامل امتناع از بیعت، برخورد ایشان با متخلفین از بیعت و اعلام برنامه حکومتشان تا وقایع جنگ های جمل، صفین و نهروان اختصاص دارد. 

در فصل پایانی نیز به ماجراهای ضربت خوردن و شهادت ایشان و کوفه بی‌امام پرداخته شده است. مزیت اثر پیش رو به کتاب‌هایی از این دست در اتخاذ رویکردی سیاسی اجتماعی به زندگی امیرالمومنین(ع) با استناد به منابع تاریخی معتبر و از کلام فقیهی عالم است که خود به عنوان رهبر جامعه اسلامی در بطن وقایع حکومتداری قرار دارد که این امر غنای کتاب را دوچندان کرده است. 

خواندن کتاب نقش نگار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک بهتر زندگی حضریت امیر(ع) پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
۱۲,۶۰۰
۴۰%
تومان