دانلود و خرید کتاب اصول مذاکره کاربردی علیرضا یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول مذاکره کاربردی اثر علیرضا یوسفی

کتاب اصول مذاکره کاربردی

معرفی کتاب اصول مذاکره کاربردی

کتاب الکترونیکی «اصول مذاکره کاربردی» نوشتهٔ علیرضا یوسفی در انتشارات سایه سخن چاپ شده است. کتاب حاضر به منظور آموزش روش‌های کاربردی و مؤثر اصول مذاکره و فن بیان که می‌تواند فرد را به‌عنوان نفر برتر برطرف مقابل مطرح سازد و در روابط اجتماعی و کاری به موفقیت برساند تهیه شده است تا مخاطب را در توسعهٔ توانایی‌های فردی و ارتباط با سرمایه‌های انسانی یاری کند.

درباره کتاب اصول مذاکره کاربردی

کتابی کاربردی برای آشنایی با هنر مذاکره که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های سازمانی بسیار موثر و مفید باشد. این کتاب تلاش می‌کند مخاطبان را علاوه بر تعاریف علمی با واژگان عملیاتی نیز آشنا کند.

جامعه رو به تکامل امروزی افت‌و‌خیزهای رفتاری بیشماری دارد. در واقع، تنوع رفتارهاست که باعث تعارض یا همبستگی بین افراد می‌شود. گاردنر، استاد اصول مذاکره، معتقد است که هشتاد و پنج درصد رفتار انسان با مذاکره و فن بیان آمیخته است. با آموختن اصول مذاکره کاربردی بهتر می‌توانیم با محیط پیرامون خود ارتباط سازنده برقرار کنیم.

از این رو، اگر هنر مذاکره را نه فقط علم، بلکه به عنوان فنی برای غلبه بر دیگران در نظر بگیریم، می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های سازمانی بسیار مؤثر باشد. بدین منظور، کتاب اصول مذاکره کاربردی سعی کرده ذینفعان و مخاطبان را علاوه بر تعاریف علمی با واژگان عملیاتی نیز آشنا کند تا در پویش راهبردی خود موفقیت‌های فراوانی کسب نمایند. در کتاب اصول مذاکره کاربردی، با روش های گوناگون مذاکره آشنا می‌شویم که هر‌کدام به ما می‌آموزد:

چگونه باید مذاکره کلیدی داشته باشیم.

چگونه باید قبل از مذاکره از خواسته مخاطب آگاه باشیم.

چگونه در اصول مذاکره از تکنیک توافق استفاده کنیم.

کتاب اصول مذاکره کاربردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند هنر مذاکره و سخنرانی را بیاموزند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب اصول مذاکره کاربردی

درس دوم: اگر می‌خواهید در مذاکره و سخنرانی موفق باشید، مشخص کنید که برمبنای چه اصولی گرد آمده‌اید؟ در پی چه هستید؟ مثلاً در یک سخنرانی می‌خواهید در مورد پیش‌بینی آیندهٔ اقتصادی صحبت کنید، اما در مورد حال صحبت می‌کنید: «وضع مملکت خراب است، اقتصاد به بازسازی نیاز دارد، پول در بازار نیست، تحریم زیاد است و...» همه یکدیگر را نگاه می‌کنند، زیرا سخنران، سخنرانی بر مبنای اصول را متوجه نشده است. عنوان سمینار پیش‌بینی آیندهٔ اقتصاد است و افراد برای همین جمع شده‌اند. روی بنر نوشته شده «پیش‌بینی آیندهٔ اقتصاد»، اما سخنران روش اصول را نمی‌داند و در مورد وضعیت کنونی صحبت می‌کند. از وضعیت کنونی اقتصاد که همگی کمابیش باخبریم: تورم، بیکاری، مشکلات اقتصادی و... . سخنرانی باید بر مبنای اصول پیش برود، در غیر این صورت اغلب حضار با نارضایتی سالن را ترک می‌کنند و می‌گویند: «مگر عنوان سمینار پیش‌بینی آیندهٔ اقتصاد نبود! ایشان مطالبی را می‌گوید که همه از آن باخبرند: تورم، کمبود کالا، مشکل صادرات و... . فقط درمورد حال صحبت می‌کند.» این مسئله نشان می‌دهد سخنران بر مبنای اصول صحبت نکرده است. دلیل موفقیت‌های سخنرانانی چون آچیچ، آنتونی رابینز، آنسوف، تیم کوک و دیگران این است که بر مبنای اصول سخنرانی می‌کنند. مثلاً وقتی موضوع سخنرانی موفقیت در کسب‌وکار است، دقیقاً در بارهٔ همین موضوع و براساس همین قاعده صحبت می‌کنند.

نظرات کاربران

mahoo
۱۴۰۰/۱۱/۱۷

اگر میخواید سریع به نتیجه در این مورد برسید😬 کوتاه و مفید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱۲۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان