دانلود و خرید کتاب مستندسازی و طبقه بندی مدارک جلیل هاشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مستندسازی و طبقه بندی مدارک اثر جلیل هاشمی

کتاب مستندسازی و طبقه بندی مدارک

نویسنده:جلیل هاشمی
امتیاز:
۴.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مستندسازی و طبقه بندی مدارک

کتاب مستندسازی و طبقه بندی مدارک نوشته جلیل هاشمی است که در انتشارات نوبیان به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب مستندسازی و طبقه بندی مدارک

ثبت وقایع و حفظ آنها در طول تاریخ همیشه اهمیت زیادی داشته است، اما در دنیای امروز اهمیت ثبت تمام رویدادها و حفط مدارک و شواهد بسیار بیشتر است، امروزه مدارک و اسناد مبنای اصلی قضاوت ها و ارزش گذاری هاست. ساختار اجتماعی و اداری امروزه برخلاف گذشته بسیار نیازمند به ثبت و نگهداری صحیح و ارائه به موقع اسناد و مدارک است.

در واقع می توان گفت هر ادعایی، برای پذیرش از سوی دیگران نیازمند داشتن مدارک و مستندات است، این مستندات هستند که صحت ادعا را تائید و آن را قابل پذیرش می کنند. در واقع مستندات، مشروعیت ادعاها هستند.

اما، آنچه که مهم است ثبت درست و مناسب مدارک و مستندات است. مدارک و مستندات صحیح و مناسب هستند که مشروعیت می بخشند و به پذیرش کمک می کنند.

لذا، آشنایی با رویه های استاندارد و علمی ثبت و نگهداری مدارک، باعث ثبت بهتر داده ها و مدارک، بازیابی آسان تر، و قابلیت استفاده ساده تر برای دیگران را فراهم می سازد. الزامی است افراد در هر شغل و جایگاهی و نیز در امور فردی و سازمانی، دانش لازم در خصوص ثبت، ضبط و ارائه مستندات را داشته باشند. بنابراین، آشنایی افراد در مشاغل گوناگون با دانش مستند سازی، گزارش نویسی و مکاتبات ضروری به نظر می‌رسد.

 در این کتاب تلاش شده است که هم به ضرورت و اهمیت مستند سازی پرداخته شود و هم رویکردها، اشکال و فرآیندهای مستندسازی بیان شود. کتاب حاضر در ۴ فصل ارائه شده است، فصل اول به بیان اهمیت و ضرورت مستند سازی، انواع و شکل های مختلف آن می پردازد. فصل دوم، به شرح مدیریت دانش، فرآیند و نیز موانع استقرار و اجرای مدیریت دانش می پردازد. فصل سوم، گزارش نویسی، روش ها، ساختارها، و فرآیندها را شرح می‌دهد. نهایتاً فصل چهارم با توضیحی درباره دبیرخانه و نامه‌های اداری، نکات لازم در خصوص نگارش بهتر نامه های اداری را بیان می کند. 

 خواندن کتاب مستندسازی و طبقه بندی مدارک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه افراد در مشاغل گوناگون مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان