دانلود و خرید کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان لی میلر ترجمه کیومرث یکتا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان اثر لی میلر

کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان

معرفی کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان

کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان از لی میلر و جسیکا میلر است و کیومرث یکتا آن را ترجمه کرده است. بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه این کتاب را روانهٔ بازار کتاب موفقیت و خودیاری کرده است.

درباره کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان

چقدر اتفاق افتاده که با مسئله‌ای موافقت کرده باشید و بعد که فکرش را کرده‌اید، با خودتان گفته‌اید: آخه چه فکری با خودم کردم؟ اصلاً چی شد که این‌جوری شد؟ نه‌تنها به چیزی که می‌خواستید نرسیدید، بلکه کاری را کردید که دلتان هم نمی‌خواسته. چرا این‌جوری است که شما هم به‌اندازۀ شوهرتان کار می‌کنید و زحمت می‌کشید، اما آخرسر سهمتان از زندگی کمتر از اوست؟ هنری وجود دارد به اسم هنرِ گرفتنِ آنچه لیاقتش را دارید. نامش هم مذاکره است. چه خوشتان بیاید چه نیاید، باید با این قضیه کنار بیایید. اگر می‌خواهید به چیزی که حقتان است برسید، باید مذاکره‌کردن را یاد بگیرید. هدف کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان هم این است که به خانم‌ها نشان دهد چطور باید به شیوۀ خودشان مذاکره کنند. لازم نیست از چیزی که می‌خواهید به آن برسید چشم‌پوشی کنید. در عوض، استراتژی بچینید. البته گاهی اوقات چشم‌پوشیدن لازم است، اما اگر مذاکره‌کردن را یاد بگیرید نیازی نیست از چیزهایی که برایتان مهم‌اند صرف نظر کنید.

اگر مذاکره‌کردن بلد باشید، سرنوشتتان دست‌خودتان است. دیگر لازم نیست به دیگران تکیه کنید. می‌توانید تصمیم بگیرید چیزی را بپذیرید یا ردش کنید. می‌توانید شرایط را طوری سامان‌دهی کنید که مطمئن شوید منافعتان به خطر نمی‌افتد. البته همیشه هم به هرچه که می‌خواهید نمی‌رسید، اما از حد تصورتان بیشتر به دست خواهید آورد. و در عین حال، نه تنها خودتان به اهدافتان می‌رسید، اطرافیانتان هم به چیزهایی که می‌خواهند می‌رسند.

اگر مثل اکثر زن‌ها باشید، از مذاکره‌کردن چندان حس خوبی بتان دست نمی‌دهد. دلیلش هم این است که از بچگی یادمان نداده‌اند. در واقع به نوعی به دختربچه‌ها یاد می‌دهند که مسئله‌ای را به تأخیر بیندازند یا دستی درش ببرند و تغییرش دهند، نه اینکه درباره‌اش صحبت و مذاکره کنند؛ به‌خصوص در مورد مسائلی که به مردان مربوط می‌شود. ازشان توقع می‌رود که از مکر زنانه‌شان برای رسیدن به خواسته‌هایشان استفاده کنند، زیرا که در طول تاریخ همیشه مذاکره با مردان غیرزنانه به شمار می‌رفته است. یکی از دلایلی که زنان با مذاکره‌کردن مشکل دارند این است که سختشان است دست رد به سینه‌شان بخورد.

حالا که به اهمیت مذاکره پی بردید، در این کتاب قرار است اصول مذاکرهٔ موفق به شما آموخته شود. تمام این اصول با مثال‌های فراوان و بسیار روان و صمیمی توضیح داده شده‌اند. فقط یادتان باشد اگر به اندازۀ کافی یک چیز را بخواهید، به آن خواهید رسید. می‌توانید هرچه می‌خواهید بشوید، فقط باید هرآنچه را برای رسیدن به آن لازم است با نهایت اهتمام انجام دهید.

خواندن کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان را به تمام زنان بلندپرواز پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اصول مذاکره موفق برای زنان

تا زمانی که اعتماد به نفس کافی به دست نیاورده‌اید، طوری رفتار کنید انگار می‌دانید دارید چه کار می‌کنید: «ادا دربیاورید تا نتیجه بگیرید.» مردان هم همین کار را می‌کنند. مردان هم دقیقاً به اندازۀ زنان از انجام کارهای جدید واهمه دارند. اَلیسون مک‌گاوِن، مدیر اجرایی سابق شرکت لس‌آنجلس اسپارکس، در مورد تفاوت زنان و مردان می‌گوید «مردان جوری بار آمده‌اند که ترس‌هایشان را بروز ندهند.» پسرها در دوران نوجوانی و جوانی، در مورد تشویش‌ها و عدم اعتماد به نفس‌شان با دوستان‌شان صحبتی نمی‌کنند؛ اما دختران می‌کنند. در عوض، پسرها یاد می‌گیرند کله‌خری کنند و دست به تهور بزنند. اگر کسی هُل‌شان بدهد، آن‌ها هم طرف را هُل می‌دهند ـ فارغ از اینکه طرف‌شان چه هیکلی داشته باشد و چقدر ترسناک باشد. پسرها معمولاً ترس‌شان را جلوی دوستان همجنس‌شان یا ـ خدایی ناکرده ـ دوست‌دخترشان نشان نمی‌دهند. در واقع مردان هرچقدر مضطرب‌تر باشند، تلاش می‌کنند بااعتماد به نفس‌تر به نظر برسند. توجه کرده‌اید مردان سرِ قرار اول‌شان چقدر از خودشان و خوبی‌هایشان تعریف می‌کنند؟ (که معمولاً هم باعث می‌شود آن قرار آخرین قرارشان باشد). بحث بر سر خودپرستی آن‌ها نیست. بحث بر سر اضطرابی است که با اعتماد به نفس پوشانده شده.

برای همین است که مردان آدرس نمی‌پرسند. نمی‌خواهند ضعف‌شان آشکار شود. ترجیح می‌دهند ساعت‌ها بی‌هدف با ماشین بچرخند. وقتی گم شده‌اید و آدرس نمی‌پرسید، کارتان احمقانه است. وقتی دارید مذاکره می‌کنید، با اعتماد به نفس عمل‌کردن، حتی اگر فاقد آن اعتماد به نفس باشید، کارآ خواهد بود. پس فارغ از اینکه چه حسی دارید، طوری رفتار کنید که انگار وضعیت در کنترل شماست. اَلیسون مک‌گاوِن توصیه می‌کند که: «اگر نمی‌دانید دارید چه کار می‌کنید، طوری رفتار کنید انگار می‌دانید و بعد بروید سراغش و ببینید چه کار کرده‌اید.»

با کلماتی که به کار می‌برید اعتماد به نفس‌تان را به نمایش بگذارید، با طرز صحبت‌تان، با رفتار و حالت‌هایتان. زبان بدن اگر حالتی مثبت داشته باشد نشان‌دهندۀ اعتماد به نفس است. به سمت مخاطبان‌تان حرکت کنید. دست‌هایتان را از هم باز کنید. دکمۀ کت‌تان را باز بگذارید. در چشم طرف مقابل‌تان نگاه کنید. نشان بدهید که کنترل اوضاع را در دست دارید.

نظرات کاربران

farkhond
۱۴۰۲/۰۳/۰۳

بسیار متن غیر روان و کسالت بار ترجمه شده.با ذوق بخاطر عنوانش خریدم اما الان ک چهل درصدش رو خوندم اصلا توصیه نمیکنم.اینو بعنوان فردی میگم ک مطالعه کتابهای روانشناسی و موفقیت جز علایق اصلی زندگیشه.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

حجم

۲۱۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان