دانلود و خرید کتاب با تو آغاز نشده است مارک وولین ترجمه فائزه رضوی اردکانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با تو آغاز نشده است اثر مارک وولین

کتاب با تو آغاز نشده است

معرفی کتاب با تو آغاز نشده است


کتاب با تو آغاز نشده است؛ چگونه آسیب‌های روحی و جسمی نسل‌های گذشته ما شخصیتمان را می‌سازند و بر زندگیمان اثر می‌گذارند نوشتهٔ مارک وولین و ترجمهٔ فائزه رضوی اردکانی است و موسسه آموزشی تالیفی ارشدان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب با تو آغاز نشده است

داشتن یک زندگی عاری از تروما تقریباً امری است غیر ممکن. تروماها حتی با مرگ ما نیز از بین نمی روند، بلکه به دنبال فضایی برای نشان دادن خود در نسل‌های بعدی ما هستند. خوشبختانه انسان قدرتمند است و قادر است بخش زیادی از این آسیب‌ها را بهبود بخشد و این اتفاق می‌تواند در هر زمانی از زندگی ما رخ دهد و ما تنها به بینش و ابزارهای مناسب نیاز داریم. در این کتاب تمرین‌هایی ارائه شده که به کمک آن‌ها می‌توانیم به تجربه‌ای ناب و جدید برای درمان آسیب‌هایی که ممکن است بخشی از میراث خانوادگی ما باشند، دست یابیم. همچنین در این کتاب یک راهنمای عملی و کاربردی تحت عنوان رویکرد زبان اصلی ارائه شده که از طریق بررسی علائم جسمانی، کلمات و رفتارهای روزمره، ریشهٔ اصلی ترس و اضطرابی را که ممکن است از نسل‌های گذشتهٔ فرد به وی منتقل شده باشد نمایان می‌کند که در نهایت منجر به نجات او از آسیب‌هایی که متعلق به خودش نیست می‌شود.

مارک وولین متخصص برجسته و پیشگام در زمینهٔ آسیب‌های وراثتی خانوادگی، در سال ۲۰۱۷ کتاب با تو آغاز نشده است  را منتشر کرد. در این کتاب رویکردی تحول آفرین برای حل مشکلات مزمنی که در بسیاری از موارد درمان‌های سنتی، داروها یا سایر مداخلات توانایی لمس آن‌ها را نداشته اند معرفی شده است.

خواندن کتاب با تو آغاز نشده است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند آسیب‌های روحی خود را درمان و حل کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب با تو آغاز نشده است

احساسات خود را چه از والدین خود به ارث برده باشیم و چه از طریق ارتباط اولیه‌ی ما با مادرمان به ما منتقل شده باشند، و یا اینکه آنها را به دلیل وفاداری ناخودآگاه خود با عضوی از خانواده‌مان شریک شده باشیم، زندگی ما را به سمت چیزی که از گذشته حل نشده می‌کشاند. وقتی با خود می‌اندیشیم که می‌توانیم زندگیمان را دقیقاً آنگونه که برایش برنامه‌ریزی کرده‌ایم پیش ببریم، در واقع خود را گمراه کرده‌ایم. غالباً اهداف ما با رفتارهایمان کاملاً مغایرت دارد. ممکن است خواست ما این باشد که از سلامتی خوبی برخوردار باشیم، اما پرخوری کنیم و غذاهای ناسالم بخوریم و برای فرار از ورزش بهانه بیاوریم. شاید مشتاق یک رابطه‌ی عاشقانه باشیم اما هنگامی که همسرمان به ما اظهار علاقه می‌کند با او به سردی برخورد کنیم. شاید در جستجوی شغلی باشیم که برایمان معنادار باشد ولی نتوانیم گام‌های لازم برای رسیدن به آن را برداریم. بدترین قسمت این است که آنچه مانع ما می‌شود اغلب برایمان قابل درک نیست و ما را گیج و ناامید نگه می‌دارد. چراکه در اکثر موارد برای یافتن پاسخ، روی کاستی‌های گذشته تمرکز می‌کنیم. شرایط ناراحت‌کننده‌ی کودکی خود را باعث ناتوانی‌مان می‌دانیم و والدینمان را به خاطر اتفافات ناگواری که برایمان رخ داده سرزنش می‌کنیم. ما بارها و بارها این افکار را در ذهنمان مرور می‌کنیم. با این حال باید دانست که مرور خاطرات گذشته بندرت اوضاع را بهتر می‌کند. بدون شناخت منشأ مشکلاتمان، شکایات ما فقط باعث نارضایتی دائمی مان می‌شوند.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۷ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۷ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان