دانلود و خرید کتاب نیمه تاریک جویندگان نور دبی فورد ترجمه فرخ بافنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نیمه تاریک جویندگان نور اثر دبی فورد

کتاب نیمه تاریک جویندگان نور

معرفی کتاب نیمه تاریک جویندگان نور

کتاب نیمه تاریک جویندگان نور نوشته دبی فورد است که با ترجمه فرخ بافنده است. این کتاب روایت درک عشق حقیقی است.

درباره کتاب نیمه تاریک جویندگان نور

اکثر ما آدم‌ها قدم در راه رشد و تکامل فردی می‌گذاریم، چون در نقطه‌ای از زندگی به جایی می‌رسیم که دیگر تحمل درد و رنجی که می‌کشیم ورای طاقتمان می‌شود. کتاب نیمه‌ی تاریک جویندگان نور در مورد پرده برداشتن از بخشی از شخصیت ما است که رابطه‌هایمان را نابود می‌کند، روح و روان‌مان را به هم می‌ریزد، و ما را از تحقق رؤیاهایمان بازمی‌دارد. 

ما از خودمان می‌ترسیم. از هر فکر یا احساسی که در عمرمان سرکوب کرده‌ایم، می‌ترسیم. بسیاری از ما، به خاطر این ترس، چنان با افکار و احساس‌هایمان غریبه هستیم که فقط زمانی متوجه‌شان می‌شویم که آن‌ها را به دیگران نسبت می‌دهیم. ما ترسمان را روی دنیا، روی خانواده، روی دوستان و روی غریبه‌ها فرافکنی می‌کنیم. ترسمان چنان ریشه‌داراست که تنها راه مقابله با آن، یا پنهان کردنش است یا انکار کردنش. 

این کتاب به شما کمک می‌کند ترستان را کنار بگذارید و بتوانید احساساتتان را پیدا کنید و به آن عشق حقیقی و خالصی که نیاز دارید برسید.

خواندن کتاب نیمه تاریک جویندگان نور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تغییر زندگی پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب نیمه تاریک جویندگان نور

سایه‌ی ما برای آموختن به ما، برای هدایت کردن ما وجود دارد؛ برای اینکه کل وجودمان را به ما هدیه کند. با بهره گرفتن از آن، ویژگی‌ها و احساس‌های خود را می‌شناسیم و آشکارشان می‌کنیم. احسا‌سهایی که سرکوب‌شان کرده‌ایم، برای درآمیختن با سایر بخش‌های وجودمان بی‌طاقتند. آن‌ها فقط وقتی زیان‌بخش هستند که سرکوب شوند؛ در آن حالت، در بدترین زمان‌های ممکن سربرمی‌آورند، و حمله‌های ناگهانی‌شان تو را در حوزه‌هایی از زندگی‌ات که از همه برایت مهم‌ترند فلج می‌کنند.

وقتی که با سایه‌ات آشتی کنی، زندگی‌ات دگرگون خواهد شد ـ درست مثل کرم ابریشمی که به پروانه‌ی بی‌نهایت زیبایی تبدیل می‌شود. دیگر مجبور نیستی وانمود به کسی که نیستی بکنی. دیگر مجبور نیستی ثابت کنی که شایسته هستی. وقتی سایه‌ات را در آغوش بگیری، دیگر مجبور نیستی که در ترس زندگی کنی. هدیه‌های سایه‌ات را پیدا کن تا بتوانی از کل شکوه خودِ حقیقی‌ات بهره‌مند شوی. آنگاه آزادیِ آفرینش آن زندگی را که همواره در آرزویش بوده‌ای خواهی داشت.

همه‌ی انسان‌ها، با ساختار احساسی سالمی به دنیا می‌آیند. در سال‌های ابتدایی زندگی، خودمان را دوست داریم و خودمان را می‌پذیریم. در مورد این قضاوت نمی‌کنیم که چه بخش‌هایی از وجودمان خوب هستند و چه بخش‌هایی بد. ما با کل وجود خود، در لحظه زندگی می‌کنیم، و رها و بی‌تکلف خود را ابراز می‌نماییم. اما به‌مرور که بزرگتر می‌شویم، شروع به یادگیری از اطرافیان‌مان می‌کنیم. آن‌ها به ما می‌گویند که چطور رفتار کنیم، کِی بخوریم، کِی بخوابیم... و در نتیجه، ما شروع به تمایز گذاشتن می‌کنیم. ما یاد می‌گیریم که چه رفتاری برای ما مقبولیت را به ارمغان می‌آورد و کدام طرد شدن را. یاد می‌گیریم که آیا پاسخ آنی به خواسته‌هایمان می‌گیریم، یا اینکه فریادهایمان بی‌پاسخ می‌مانند. یاد می‌گیریم که به آدم‌های اطرافمان اعتماد کنیم یا از آن‌ها بترسیم. ثبات قدم یا بی‌ثباتی را یاد می‌گیریم. یاد می‌گیریم که کدام ویژگی‌ها در محیط‌مان پذیرفتنی هستند و کدام نیستند. همه‌ی این‌ها حواس ما را از زندگی کردن در لحظه‌ی حال پرت می‌کنند، و مانع از این می‌شوند که خودمان را آزادانه ابراز کنیم.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳)
مایل باش که خودت را آن گونه‌ای ببینی که اصلاً انتظارش را نداشته‌ای.
کاربر ۵۷۴۱۸۷۳
اگر خودت از درون «بزرگ» نبودی، نمی‌توانستی این ویژگی را در دیگری تشخیص دهی.
کاربر ۵۷۴۱۸۷۳
اگر گفتگویی درونی داری که قدرت را از تو می‌گیرد، تا زمانی که خودت آن را با گفتگوی درونیِ مثبت و قدرتمندی جایگزین نکنی، تغییری ایجاد نمی‌شود.
کاربر ۵۷۴۱۸۷۳
وقتی که بتوانیم خودمان را بپذیریم و ببخشیم، خودبه‌خود دیگران را هم می‌پذیریم و می‌بخشیم.
کاربر ۵۷۴۱۸۷۳
باید به تجربه‌ی معصومیت کودکی‌مان برگردیم، معصومیتی که به ما مجال می‌داد کل وجود خود را در هر لحظه‌بپذیریم.
کاربر ۵۷۴۱۸۷۳
چنان از طرد شدن وحشت داریم که گران‌بهاترین هدیه‌های خود را می‌فروشیم تا مقبول دیگران واقع شویم.
کاربر ۵۷۴۱۸۷۳
وقتی جنبه‌ای از خودت را نمی‌پذیری، آن جنبه زندگی تو را در اختیار می‌گیرد!
کاربر ۵۷۴۱۸۷۳
آدمی را که گمان می‌کنی هستی، به چالش بکش تا کسی را که می‌توانی بشوی، آشکار کنی
کاربر ۵۷۴۱۸۷۳
آیا دلیلی واقعی برای نگرانی‌ام وجود دارد، یا اینکه دارم یکی از باورهای ریشه‌دار قدیمی‌ام را بروز می‌دهم؟
کاربر ۵۷۴۱۸۷۳
ما به این دنیا آمده‌ایم تا از تمامی جنبه‌های وجودمان بیاموزیم و با آن‌ها آشتی کنیم.
کاربر ۵۷۴۱۸۷۳

حجم

۲۶۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲۶۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان