دانلود و خرید کتاب درمان ۳۰ دقیقه ای اضطراب متیو مک کی ترجمه عاطفه محمد‌صادق
کتاب درمان ۳۰ دقیقه ای اضطراب اثر متیو مک کی

کتاب درمان ۳۰ دقیقه ای اضطراب

معرفی کتاب درمان ۳۰ دقیقه ای اضطراب

کتاب درمان ۳۰ دقیقه ای اضطراب نوشته متیو مک‌کی و تروی دافرین است و با ترجمه عاطفه محمد‌صادق و حمید پورشریفی در انتشارات ارجمند منتشر شده است. 

درباره کتاب درمان ۳۰ دقیقه ای اضطراب

اگر اضطراب با زندگی عادی شما تداخل پیدا کرده، بهتر است تا دیر نشده به آن توجه کنید. چه می‌شود اگر بتوانید تنها در ۳۰ دقیقه اضطراب‌تان را بهبود ببخشید؟ در کتاب درمان 30 دقیقه‌ای اضطراب، شما می‌توانید راهبردهایی برای غلبه بر اضطراب پیدا کرده و آنها را تمرین کنید تا بتوانید حتی در پراسترس‌ترین شرایط، به آرامش برسید. این مجموعه مهارت‌ها به شما کمک می‌کنند نگرانی‌ها، حملات وحشت‌زدگی(پنیک) و ترس‌های خود را مدیریت کنید و از زندگی بهتر و آزادتر خود لذت ببرید.

پس از خواندن این کتاب با مسائل اساسی آشنا می‌شوید. نگاهی سریع به قسمت‌های "آنچه باید بدانید" که ابتدای هر فصل آمده بیندازید تا مهم‌ترین موارد هر فصل را یاد بگیرید. با این کتاب درک عمیق‌تری نسبت به موضوع اضطراب پیدا می‌کنید. قسمت بیشتر بدانید که دربخش دوم هر فصل آمده به شما کمک می‌کند تغییرات پایداری داشته باشید. سپس قسمت "تمرین و نمونه" را برای تمرین مهارت‌هایی که آموخته‌اید انجام دهید. این مطالعه سریع و آسان، فنون درمان شناختی- رفتاری(CBT)، توجه‌آگاهی و پذیرش را به شما یاد می‌دهد تا به زندگی بدون اضطراب بازگردید.

خواندن کتاب درمان ۳۰ دقیقه ای اضطراب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی آرام پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی زا کتاب درمان ۳۰ دقیقه ای اضطراب

این کتاب را به چهار بخش اصلی تقسیم کرده‌ایم. در بخش اول، به برخی از سؤالات اساسی که ممکن است درخصوص پدیدهٔ اضطراب داشته باشید، پاسخ خواهیم داد. در بخش دوم، به معرفی مفاهیم قدرتمند رفتاردرمانی شناختی خواهیم پرداخت که رویکردی مبتنی بر شواهد در روان‌درمانی است و اثربخشی آن به‌عنوان روشی برای درمان اضطراب و مشکلات وابسته به آن تأیید شده است. در بخش سوم، مدل‌های درمانی دیگری را مورد بحث قرار خواهیم داد. در بخش چهارم، به موضوع‌های پایه‌ایِ تندرستی مثل مراقبت از خود به‌وسیلهٔ تغذیه سالم، ورزش و خواب کافی می‌پردازیم که نقش مؤثری در اضطراب دارند.

چنانچه خواهید دید، هرکدام از بخش‌های اصلی کتاب به فصل‌های کوتاهی تقسیم شده‌اند. در قسمت اول هر فصل، خلاصه‌ای از مفاهیم اصلی آن فصل را آورده‌ایم و تمرین کوچکی به شما داده خواهد شد تا بتوانید از آنچه صحبت می‌شود، تجربه‌ای عملی کسب کنید. این مباحث احتمالاً موضوعاتی هستند که در جلسات درمانی با یک متخصص هم آنها را خواهید شنید؛ پس اسم این قسمت‌ها را آنچه باید بدانید، می‌نامیم.

هنگام خواندن کتاب، ممکن است متوجه شوید قسمت آنچه باید بدانید در بخش خاصی، برایتان زیاد جالب نیست. مشکلی نیست. اضطراب موضوع وسیع و گسترده‌ای است و همهٔ مردم، اضطراب را به یک شکل تجربه نمی‌کنند. اگر متوجه شدید در یک فصل قسمت آنچه باید بدانید برای شما مناسب نیست، به انگشتان خود اجازه دهید ورق بزنند و شما را به بخش‌های بعدی ببرند تا ببینید کدام فصل مناسب شما است.

همچنین اگر در فصلی قسمت آنچه باید بدانید در شما تلنگری ایجاد کرد و خواستید در مورد آن آشنایی بیشتر پیدا کنید می‌توانید ادامهٔ فصل را بخوانید که در آن بیشتر بدانید آورده شده است. در فرآیند درمان، ممکن است مجبور شوید برای دانستن مطالب بیشتر و عمیق‌تر یک هفته منتظر بمانید. اینجا کافی است به خواندن ادامه دهید. به‌منظور درک بهتر موضوع هر فصل، در ادامهٔ قسمت آنچه باید بدانید، بیشتر بدانید آورده شده است. این بخش‌ها برای تمرین بیشتر علاوه بر آموزش برخی مهارت‌ها (یا مفاهیم) توضیحات دقیق‌تری از مفاهیم آن فصل را نیز در برمی‌گیرد.

کتاب کار ذهن آگاهی برای اختلال وسواس
جان هرشفیلد
ماااا!
دیوید لاروشل
درمانگری که خودش را درمان کرد
پریسا عظیمی پور
راهنمای آمار استنباطی در روان شناسی (به زبان ساده)
حیدرعلی زارعی
راهنمای آموزش مهارت های ذهن آگاهی به کودکان و نوجوانان
دبرا ای. بودریک
افکار مزاحم در اختلال های بالینی
دیوید ا. کلارک
طرحواره درمانی برای زوج ها
چیارا سیمونه دی فرانچسکو
آشنایی با وسواس و شیوه های رهایی از آن
پادمال دی سیلوا
جرات ورزی و خودتنظیمی اکسیر موفقیت در دانش آموزان‌‫
سونا اسمعیلی
مداخلات بهنگام اختلالات طیف اُتیسم
سیدعلی صمدی
وقتی بدن نه می‌ گوید
گابور ماته
قصه های پریان؛ پرداخت بهای سنگین
گروه نویسندگان اوم بوک
روانشناسی و مشاوره در بحران
محمدرضا بردیده
کتاب کار خشم برای کودکان
کریستینا کرس
طرحواره های شناختی و باورهای مرکزی در مشکلات روانشناختی
لارنس ریزو
راهنمای جامع CBT برای پیشگیری از خودکشی
راشل بنسون
۱۰۱ باور غلط درباره ازدواج
تیم ری
خود را از وسواس فکری عمل رها کنید
جونا لاکین
وقتی نگرانی‌های من خیلی زیاد می‌شود!
کاری دان بارون
چگونه از شر اهمال کاری رهایی یابیم؟
جوزف فراری
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۶۱۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان