دانلود و خرید کتاب کتاب کار کاهش استرس برای نوجوانان جینا م. بیگل ترجمه نگین ناصری تفتی
کتاب کتاب کار کاهش استرس برای نوجوانان اثر جینا م. بیگل

کتاب کتاب کار کاهش استرس برای نوجوانان

معرفی کتاب کتاب کار کاهش استرس برای نوجوانان

کتاب کار کاهش استرس برای نوجوانان؛ مهارت‌های ذهن آگاهی برای مقابله با استرس نوشتهٔ جینا م. بیگل است که با ترجمهٔ نگین ناصری تفتی در انتشارات ارجمند به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب کار کاهش استرس برای نوجوانان

سال‎‌های نوجوانی پراسترس‌‎ترین سال‎‌های عمر است. حدود ۷۰ درصد نوجوانان دچار استرس هستند. آنان از یک‎سو با مشکلات درسی و از سوی دیگر با والدینی که احساس می‎‌کنند، درکشان نمی‎‌کنند و دوستانی که رفتارهایشان آزاردهنده است، دست به گریبان‌اند. این‎‌ها همگی طبیعی‎‌اند. با یادگیری برخی راهکارها برای کنترل استرس، قادر به حل مشکلات هیجانی خود در دوران دبیرستان و سال‎‌های آتی زندگی خواهند شد. کتاب کار کاهش استرس برای نوجوانان مجموعه‌‎ای با ۳۷ تمرین ساده است که به نوجوانان نحوهٔ کاهش نگرانی‎‌ها را با استفاده از تکنیکی تحت عنوان ذهن‎‌آگاهی آموزش می‎‌دهد. ذهن‌‎آگاهی شیوه‌‎ای برای آگاهی یافتن از افکار و احساس‎‌های فعلی است. نوجوانان به‎ محض احساس استرس و خارج از کنترل شدن امور، می‌‎تواند ذهن‎‌آگاهی را به کار برند. به این ترتیب، نگرانی از وقوع اتفاقات احتمالی از بین می‌‎رود و تمرکز به آنچه در حال حاضر درحال وقوع است، معطوف می‎‌شود. در صورت آمادگی این کتاب کار را گشوده و تمرینات را انجام دهید. با اجرای تمرینات آن به‌زودی خواهید توانست استرس‎تان را کنترل کنید.

 خواندن کتاب کتاب کار کاهش استرس برای نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 نوجوانان شما مخاطبان اصلی این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب کار کاهش استرس برای نوجوانان

«در این برهه از زندگی‌تان به احتمال فراوان، مشغول فرآیند چالش‌انگیز شناخت و کشف هویت یا چیستی خود در حالی هستید که سعی می‌کنید فرد مورد علاقه دوستان و اعضای خانواده خود باشید. این موضوع در شما استرس مضاعفی به‌وجود می‌آورد. هرچه بیشتر دریابید واقعآ که هستید، چگونه فردی می‌خواهید باشید و چه چیزی برایتان بیش از همه مهم است، برای مقابله با استرس حاصل از تلاش جهت برآوردن انتظارات دیگران، آمادگی بیشتر و بهتری خواهید داشت.

برای کسب آگاهی بیشتر درباره هویت‌تان، می‌توانید از خودتان بپرسید، هدفم چیست؟ در حال حاضر، چه چیزی در زندگی برایم اهمیت دارد؟ به‌طور قطع، هر فردی به این سؤال پاسخ متفاوتی خواهد داد، اما پاسخ‌های نمونه که در زیر آمده‌اند، می‌توانند شما را به تفکر وادارند:

- سپری کردن اوقات با دوستانم

- سپری کردن اوقات با خانواده‌ام

- برقراری رابطه صمیمی

- صرف وقت و انرژی زیاد برای درس و مدرسه

- سپری کردن اوقات با انجام کارهای تفننی مورد علاقه‌ام

- ارتقا پیدا کردن در ورزش

- یادگیری نواختن یک آلت موسیقی جدید

- رفتن به کلاس‌های آموزش حرکات موزون

- ابراز افکار و احساساتم از طریق نوشتن یا نقاشی

- دنبال کردن رؤیاهایم

- فکر کردن به آینده‌ام

با استفاده از نمودار زیر، به خودتان بیندیشید. درون هر یک از دایره‌های خالی را با واژه‌ای که هدفتان را نشان می‌دهد، پُر کنید. بسته به میل‌تان می‌توانید از یک واژه یا عبارت استفاده کنید؛ برای مثال، می‌توانید بنویسید،: «سپری کردن اوقات با دوستان» یا فقط بنویسید، «دوستان».»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۴۴۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان