دانلود و خرید کتاب تصمیم گیری بهتر، پشیمانی کمتر اندی استنلی ترجمه فاطمه باغستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تصمیم گیری بهتر، پشیمانی کمتر اثر اندی استنلی

کتاب تصمیم گیری بهتر، پشیمانی کمتر

معرفی کتاب تصمیم گیری بهتر، پشیمانی کمتر

کتاب تصمیم گیری بهتر، پشیمانی کمتر نوشته اندی استنلی و با ترجمه فاطمه باغستانی است. این کتاب با ۵ پرسش هدفمند به شما کمک می‌کند گام بعدی خود را سنجیده بردارید.

درباره کتاب تصمیم گیری بهتر، پشیمانی کمتر

حقیقت این است که بیشتر ما هنگام تصمیم‌گیری در برابر پرسش‌هایی که دوستشان نداریم مقاومت می‌کنیم. در آن لحظه احساس می‌کنیم که حاضریم زیر سؤال برویم اما کسی از ما سؤالی نپرسد. این دو تفاوت زیادی دارند. وقتی اولی را با دومی اشتباه می‌گیریم، سپر دفاعی خود را بالا می‌بریم و گرایش ما به یادگیری کاهش می‌یابد. وقتی متقاعد می‌شویم که قوهٔ قضاوتمان زیر سؤال رفته، عملاً برایمان ناممکن می‌شود که هر گونه اطلاعات یا بینش جدید را جذب کنیم. این امر به‌ویژه زمانی اهمیت دارد که می‌خواهیم تصمیماتی شخصی بگیریم. این کتاب به شما کمک می‌کند سپرتان را زمین بگذارید و بابت تصمیم‌های شخصی‌تان اراده داشته باشید و از آن لذت ببرید. این کتاب راهنمای شما در تمام مسیرهایی است که فکر می‌کنید کسی یا کسانی می‌خواهند شما را زیر سوال ببرند.  

این کتاب به ۵ پرسش زیر جواب می‌دهد 

- پرسش صداقت: آیا واقعاً با خودم روراست هستم؟

- پرسش میراثی: می‌خواهم چه داستانی برای گفتن داشته باشم؟

- پرسش وجدانی: آیا آشفتگی و تنشی هست که به توجه من نیازمند باشد؟

- پرسش بالغانه: کار عاقلانه کدام است؟

- پرسش رابطه: عشق از من چه درخواستی دارد؟

خواندن کتاب تصمیم گیری بهتر، پشیمانی کمتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب تصمیم گیری بهتر، پشیمانی کمتر

زندگی سراسر تصمیم‌گیری است؛ هر روز، چند بار در روز. گاه مطمئن هستیم و گاه نامطمئن. برخی از ما سریع تصمیم می‌گیرم. برخی مانند خود من نمی‌توانیم قبل از تصمیم‌گیری اطلاعات کافی را جمع‌آوری کنیم، اما درنهایت جایی ایستاده‌ایم که به‌سبب تصمیم‌هایمان آنجاییم. آیندهٔ ما با تصمیم‌های ما رقم می‌خورد.

تصمیم‌های شما... همراه با پاسخ‌ها و واکنش‌هایی که به تصمیم‌های دیگران نشان می‌دهید، که البته آن‌ها نیز تصمیم‌های شما هستند، تنها چیزی است که شما روی آن کنترل دارید. به زبان دیگر، تصمیم‌های شماست که زندگی‌تان را کنترل می‌کند. تصمیم‌ها چرخ فرمان شما، سکان کشتی شما و صفحه کلید زیر دست‌تان است... و این حقیقت بزرگی است: تصمیم‌هایتان داستان زندگی شما را تعیین می‌کند.

هر تصمیمی بخشی دائمی از زندگی ماست. به همین دلیل است که باید در هر تقاطع تصمیم‌گیری متوقف شویم و داستانی را که می‌خواهیم بگوییم، از نو مرور کنیم. شاید از این هم جالب‌تر باید در نظر بگیریم، 

می‌خواهیم چه داستانی دربارهٔ ما گفته شود. خبر خوب این است که شما به یک تصمیم می‌رسید؛ اما در مقطعی خاص تصمیم می‌گیرید تا داستان زندگی خود را بنویسید... یک تصمیم در یک مقطع.

تصمیم‌های ما مسیر و کیفیت زندگی‌مان را مشخص می‌کنند. تصمیماتشما مسیر و کیفیت زندگی شما را خوب یا بد تاکنون شکل داده‌اند. شما بیشتر به دلیل تصمیم‌هایی که گرفته‌اید در جایگاه فعلی هستید.

خب بله، این اشتباه شماست.

فکر می‌کنم باید هر چه زودتر از این ریل خارج شوید.

اما کل این موضوع خیلی هم بد نیست.

پشیمانی و نومیدی تنها چیزهایی نیست که از کانال تصمیم‌های شما بیرون می‌آید. بزرگ‌ترین شادی‌ها و دستاوردها نیز همین‌گونه‌اند. نتیجهٔ اخلاقی داستان: صرف‌نظر از اینکه چیزها چطور پیش می‌رود یا انجام می‌شود، تو مسئول خودت هستی. این تویی که داستانت را می‌نویسی. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۵۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان