دانلود و خرید کتاب در جست و جوی خویشتن دیوید بروکس ترجمه علي سلامي
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در جست و جوی خویشتن اثر دیوید بروکس

کتاب در جست و جوی خویشتن

معرفی کتاب در جست و جوی خویشتن

کتاب در جست و جوی خویشتن نوشتۀ دیوید بروکس است. کتاب در جست و جوی خویشتن، کتابی مسحورکننده و امیدبخش است که در عمق وجودمان نفوذ می‌کند و زندگی ما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

درباره کتاب در جست و جوی خویشتن

کتاب در جست و جوی خویشتن مجموعه‌ای از ارزش‌های کهن بشری را به‌عنوان راه‌حلی برای شرایط امروزی انسان به ما گوشزد می‌کند. بروکس انسانیت را به‌عنوان یک صفت مثبت در خطر نابودی می‌بیند و سعی می‌کند به خواننده‌اش گوشزد کند که آنچه تمدن بشری را به‌رغم انحراف‌های مقطعی‌اش در طول تاریخ، امروز بدین جا رسانده مجموعه‌ای از اصولی است که ما، انسان‌های امروزی، بدون آنکه توجیه و دلیلی داشته باشیم، قصد داریم به دورشان بیندازیم.

خواندن کتاب در جست و جوی خویشتن را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت می‌توانند از خواندن کتاب در جست و جوی خویشتن لذت ببرند.

درباره دیوید بروکس

دیوید بروکس در سال 1361 در تورنتو اونتاریو در کانادا متولد شد. او یک روزنامه‌نگار، و متصدی ویراستاری اهل ایالات متحده آمریکا است. پدرش در واقع شهروند ایالات متحده بود که در آن زمان در کانادا اقامت داشت که پس از چند سال به همراه خانواده‌اش به آمریکا بازگشته و در نیویورک اقامت کردند. پدرش در دانشگاه نیویورک به تدریس ادبیات انگلیسی می‌پرداخت و مادرش در حال تحصیل در رشته تاریخ بریتانیا در دانشگاه کلمبیا بود. در سال ۱۹۷۹، بروکس وارد دانشگاه شد و در سال ۱۹۸۳ در رشته‌ی تاریخ در دانشگاه شیکاگو دانش‌آموخته شد. در سپتامبر سال ۲۰۱۴ بروکس در یک مصاحبه با روزنامه عبری زبان ها گفته بود که پسر ارشدش یکی از شاغلین نیروهای دفاعی اسراییل است.

بخش‌هایی از کتاب در جست و جوی خویشتن

لرر هرگز آشکارا به من نمی‌گفت چگونه رفتار کنم، بلکه با زبان بی‌زبانی و باظرافت، مرا آموزش می‌داد تا معیارهای برنامه «نیوز آور» را رعایت کنم و این واکنش‌ها را فقط به شخص من نشان نمی‌داد، بلکه به‌تمامی کسانی که در دفتر بودند، بعد از هر برنامه و هرسال به‌این‌ترتیب، سیاست «نیوز آور» را آفرید؛ یک نوع محیط‌شناسی اخلاقی که در آن ارزش‌های خاصی اولویت‌بندی می‌شدند و سیاست‌های خاصی از همه انتظار می‌رفت. چند سال از بازنشستگی لرر گذشته است، اما فرهنگی که الهام‌بخش آن بود هنوز برنامه «نیوزآور» را تعریف می‌کند. همه ما در یک محیط اخلاقی بزرگ شده‌ایم. همه ما با شیوه زندگی‌مان و انرژی مثبتی که به اطرافیان خود می‌دهیم خرده‌فرهنگ‌هایی را پیرامون خود می‌سازیم. یکی از بزرگ‌ترین میراث‌هایی که انسان‌ها می‌توانند بر جا بگذارند محیط اخلاقی است؛ نظامی از اعتقادات و رفتارها که پس از مرگ آنها باقی می‌ماند. برخی از محیط‌های اخلاقی محلی هستند. در خانه یا اداره - اما برخی وسیع‌اند و تمام اعصار و تمدن‌ها را تعریف می‌کنند. یونانیان و رومیان باستان نگرش خود را با درنظرگرفتن شهرت، جاودان کردند. در اواخر قرن نوزدهم، نقاشان پاریسی رفتاری ولنگار داشتند، درحالی‌که در سراسر کانال مانش، اخلاق‌گرایی ویکتوریایی کمکم شکل می‌گرفت و قوانین سختگیرانه‌ای برای نزاکت و رفتار مناسب داشتند. محیط‌های اخلاقی باظرافت شما را راهنمایی می‌کنند که چگونه لباس بپوشید، چگونه صحبت کنید، چه چیزی را تحسین یا تحقیر کنید و چگونه هدف غایی خود را تعریف کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۴ صفحه

حجم

۳۴۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۴ صفحه

قیمت:
۹۴,۰۰۰
تومان