دانلود و خرید کتاب ۳گانه جنسی زنان (بلوغ، جوانی، یائسگی} سالی فولی ترجمه آرزو صارم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۳گانه جنسی زنان (بلوغ، جوانی، یائسگی} اثر سالی فولی

کتاب ۳گانه جنسی زنان (بلوغ، جوانی، یائسگی}

معرفی کتاب ۳گانه جنسی زنان (بلوغ، جوانی، یائسگی}

کتاب ۳گانه جنسی زنان (بلوغ، جوانی، یائسگی) نوشتۀ سالی فولی و سالی کوپ و دنیس ساگرو است. این کتاب را انتشارات کتاب‌درمانی منتشر کرده است.

درباره کتاب ۳گانه جنسی زنان (بلوغ، جوانی، یائسگی)

زمانی که مصرف قرص‌های ضدبارداری رایج شد، برای زنان تحول بسیار بزرگی به وجود آورد، زیرا آنها فرصت‌های شغلی و پیشرفت‌های آموزشی و سیاسی بیشتری یافتند، اما بازهم در زمینه آسایش جنسی خود مشکلات بسیاری داشته و راضی و خشنود نبودند. مسئله دیگر در مورد مسائل جنسی زنان، مبحث بیماری‌های مسری جنسی است، زیرا زنان سریع‌تر از مردان به این بیماری‌ها مبتلا می‌شوند.

در حال حاضر باوجوداینکه زنان از تحصیلات دانشگاهی برخوردار هستند، اما هنوز هم ناآگاهی جنسی بر آنها حکم‌فرما است. در کلینیک به زنانی برخورد می‌کنیم که با وجود تحصیلات بالا و مدارج علمی و دانشگاهی، هنوز درباره دستگاه تناسلی خود چیزی نمی‌دانند؛ زیرا بیشتر زنان از فراگرفتن مطالب جنسی فرار کرده و عقب‌نشینی می‌کنند. بسیاری از آنها زمانی که به ما مراجعه می‌کنند از شخصیت جنسی خود ناراضی نیستند و تنها از رفتار همسران خود شکایت دارند. آنها می‌خواهند رها شوند و فقط وانمود می‌کنند خوشحال‌اند تا به غرور همسرشان لطمه‌ای نزنند. برای اینکه مشکلات جنسی زنان کمتر شود به آنها توصیه شده طوری خود را جذاب کنند که تمایلات جنسی در آنها برانگیخته شود. البته شاید این نسخه تنها به درد زنانی بخورد که تحت‌تأثیر آگهی‌های تبلیغاتی هستند و سعی می‌کنند با مصرف کالاهای تجاری خود را زیبا و جذاب سازند. اما زن‌های مسن و افرادی که از نظر دیگران زیاد جذاب نیستند چه باید بکنند. آیا آنها باید طرد و رانده شوند.

هدف نویسنده در این کتاب این است که زندگی جنسی را از سبک تجاری و فیلم‌های تلویزیونی خارج کرده و به میزان بالایی از آسایش جنسی و اطمینان خاطر دست یابیم. آنها نیاز دارند بدانند غریزه جنسی چگونه می‌تواند به زندگی‌شان زیبایی ببخشد و نقش مذهب، سلامت جنسی و طبیعت وجودی خود را در مورد عملکرد جنسی بدانند. پس باید مجموعه مسائلی مطرح شود که از واقعیت‌های رشد جنسی صحبت کند.

خواندن کتاب ۳گانه جنسی زنان (بلوغ، جوانی، یائسگی) را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب به شما کمک می‌کند دانسته‌هایتان را افزایش دهید تا سلامت جنسی خود را تضمین کرده و بر مشکلات فرهنگی غلبه کنید. شما در این کتاب به درک کامل می‌رسید، زیرا به‌هرحال جنسیت بخشی از هویت زنانگی شما است. با مطالعه این کتاب می‌توانید رابطه جنسی بهتر و مطلوب‌تری داشته باشید و بر مشکلات جنسی‌تان غلبه کنید.

بخش‌هایی از کتاب ۳گانه جنسی زنان (بلوغ، جوانی، یائسگی)

اگر والدین بتوانند با فرزند خود با عشق برخورد کرده و برای پرورش او احترام قائل شوند، کودک نیز می‌تواند به دیگران اعتماد کند. همچنین عزت‌نفس و اعتماد به نفسش رشد می‌کند و تقویت می‌شود. هنگامی که احتیاجات کودک برآورده می‌شود، درمی‌یابد که فردی مهم و ارزشمند است. وقتی موردتوجه و محبت دیگران قرار می‌گیرد، می‌آموزد که ارج و قربی دارد. بدون نوازش‌های عاشقانه والدین، دختر نمی‌تواند به مردی که همسر اوست اعتماد کند و با تماس فیزیکی، احساس ناراحتی، بی‌ارزشی و غیر قابل دوست داشتن می‌کند و نمی‌تواند عشق را در خود ببیند. بدن ما یک هسته مرکزی جنسی دارد که توسط آن می‌توانیم لذت جنسی و اتصال به دیگری را درک کنیم. این رابطه بین بدن و رضایت و خشنودی حاصل از آن بلافاصله پس از تولد شروع می‌شود. مکیدن، اولین تجربه رضایت‌بخش یک نوزاد است و فرقی نمی‌کند که تغذیه با پستان صورت گیرد یا با شیشه شیر، او با دهان خود این لذت را درک می‌کند. همین تماس فیزیکی و رضایت کودک، اساس روابط جنسی او در آینده است. وقتی که من بچه بودم مادرم پرستار بود و تغذیه با پستان را برای مادران شرح می‌داد. وقتی که به خانه می‌آمدم من هم سعی می‌کردم عروسکم را نزدیک پستانم بگذارم تا او شیر بخورد. این تجربه نشان‌دهنده حس کنجکاوی یک کودک نسبت به بدنش است. بچه‌ها هر روز وقت زیادی را صرف می‌کنند تا انجام یکسری امور را در باره بدن خود یاد بگیرند. آموزش از توالت رفتن شروع می‌شود و تا سعی در کفش پوشیدن، جست‌وخیز کردن و انجام‌دادن بازی‌های آرام و بی‌سروصدا ادامه می‌یابد. بسیاری از بچه‌ها چه دختر و چه پسر درباره حواس بینایی، شنوایی، چشایی، لامسه و بویایی خود کشفیاتی دارند و قسمتی از اکتشافات آنها هم دستگاه تناسلی‌شان است. آنها می‌خواهند اندام تناسلی خود را لمس کنند. دختران نسبت به پسران دیرتر با اندام تناسلی‌شان آشنا می‌شوند، زیرا آلت تناسلی پسر آویخته است و او زودتر آن را کشف می‌کند. درحالی‌که یک دختر اگر بخواهد به جست‌وجوی اندام تناسلی خود بپردازد، والدینش او را دعوا می‌کنند و به او می‌فهمانند که نباید این کار را انجام دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

حجم

۳۰۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان