دانلود و خرید کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن جول اوستین ترجمه فرامرز رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن اثر جول اوستین

کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن

معرفی کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن

کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ فرامرز رضایی است و انتشارات کتاب درمانی آن را منتشر کرده است. شش نکته برای دستیابی به موفقیت و تحقق آرزوها در این کتاب آمده است.

درباره کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن

شاید دلتان بخواهد از هر لحظه‌ٔ زندگی خود لذت ببرید، به بهترین زندگی ممکن دست یابید، به روابطی پربار و اثربخش گره بخورید و تحقق آرزوهایتان را پیش چشم خود ببینید. بااین‌حال، مدام عواملی حواستان را پرت کرده و سد راه رسیدن به خواسته‌هایتان می‌شوند و شما را به‌قدری در یأس و نومیدی فرو می‌برند که تمرکز بر نقشه‌هایی که برای زندگی چیده‌اید، مختل شده و اهداف نیکتان دست‌کم گرفته می‌شوند. از آنجا که نمی‌توان بر تمام موانعی که سد راه می‌شوند تدبیر و اراده‌ای داشت، بهتر آن است که توجه خود را بر تأثیراتی که این عوامل غیرمنتظره بر نوع نگرش، احساسات، افکار و رفتارتان می‌گذارند معطوف کنید.

جول اوستین در کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن، با بهره‌گیری از دانشی منحصربه‌فرد به شما نشان می‌دهد که چگونه فعل خواستن را صرف کرده و بر روزهای خود فرمانروایی کنید. بدین منظور، او شش نکته‌ٔ تأمل‌پذیر را بیان می‌کند تا به کمک آن‌ها بتوانید تفکر معیوب و اشتباه خود را شناسایی کنید، چشم‌انداز خود از آینده را بازبینی کنید، بر شرایط موجود چیره شوید، از دل و ذهن خود در برابر منفی‌بافی محافظت کنید و از سد عوامل حواس‌‌پرت‌کن برای تمرکز بر آنچه بیشترین اهمیت را در زندگی دارد عبور کنید.

خواندن کتاب بر روزهایت فرمانروایی کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های خودیاری و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۶۷۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان