دانلود و خرید کتاب هنر خلق فراوانی دنیس مریت جونز ترجمه فرامرز رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر خلق فراوانی اثر دنیس مریت جونز

کتاب هنر خلق فراوانی

معرفی کتاب هنر خلق فراوانی

کتاب هنر خلق فراوانی نوشتۀ دنیس مریت جونز با ترجمۀ فرامرز رضایی در انتشارات کتاب درمانی به چاپ رسیده است. این کتاب در دسته‌بندی کتاب‌های مرتبط با خودیاری و روانشناسی عمومی قرار دارد و شامل ۱۰ قانونی می‌شود که نویسنده آن‌ها را مناسب برای زیست سعادتمندانه می‌داند.

درباره کتاب هنر خلق فراوانی

کتاب هنر خلق فراوانی، زندگی را پدیده‌ای ارزشمند می‌داند که ارزش زیستن دارد. کتاب دربردارندۀ ۱۰ قانونی است که آن را لازمۀ زیستن سعادتمندانه می‌داند. نویسنده می‌گوید این جهان دیگر به آموزگاران خودشناسی و فوت‌وفن‌های بخت‌آزمایی نیاز ندارد بلکه به نگاهی جدید محتاج است که به زندگی معنا و ارزشی تازه می‌بخشد چیزی که پول و دارایی‌های‌ مادی نیست. هدف نویسنده این است تا یکپارچگی و فراوانی نامحدودی را که در پشت پردۀ اعتقادات کنونی وجود دارد برای خواننده روشن نماید. 

کتاب هنر خلق فراوانی دربارۀ موفقیت نیست، بلکه راهنمایی برای خلق و ایجاد یکپارچگی در تمام بخش‌های زندگی است. این خلق و ایجاد با آنچه رفاه نامیده می‌شود تفاوت دارد. کتاب تعاریف متفاوتی از فراوانی و رفاه ارائه کرده است. در هر فصل آن، ایده‌ها و موضوعات در جریانی منطقی دنبال می‌شوند. هر فصل به ۵ بخش تقسیم می‌شود: فرضیه، مسئله، اصل، تمرین و نتیجه. در پایان هر فصل نیز خلاصه‌ای از همان فصل در بخشی با عنوان نکات کلیدی آمده است.

کتاب هنر خلق فراوانی در ۱۲ فصل تدوین شده است عنوان فصل‌های آن عبارت‌اند از:

فصل ۱: زندگی ارزش زیستن دارد

فصل ۲: قانون اول: یکی‌بودن با زندگی

فصل ۳: قانون دوم: هوشیاری به زیستن در یک جهان درحال گسترش

فصل ۴: قانون سوم: پذیرفتن خودآگاهی

فصل ۵: قانون چهارم: متمرکز بودن

فصل ۶: قانون پنجم: با جریان همراه بودن

فصل ۷: قانون ششم: مشتاق‌بودن

فصل ۸: قانون هفتم: آگاه‌بودن به لطف خداوند

فصل ۹: قانون هشتم: خدمت‌گزار بودن

فصل ۱۰: قانون نهم: جسور بودن

فصل ۱۱: قانون دهم: واسطه‌ی خیر بودن

فصل ۱۲: جمع‌بندی

خواندن کتاب هنر خلق فراوانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های خودیاری و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر خلق فراوانی

«روزی ورزگاری در اب‌های کم‌عمق، گرم و زلال یک تالاب ابی دورافتاده، مدرسه‌ای پر از ماهی برپا بود که توسط صخره‌ی مرجانی بزرگی از امواج کوبنده‌ی دریا محافظت می‌شد. هر یک از ماهی‌ها در همان تالاب به دنیا آمده و بیشترشان در همانجا نیز از دنیا می‌رفتند. آن‌ها از دریای بیکران جدا افتاده و از سفر و ماجراجویی در پشت صخره‌ای که برایشان امنیت فراهم کرده بود، می‌ترسیدند. افسانه‌ای در تالاب، از نسلی به نسل دیگر منتقل شده بود؛ داستان آن‌هایی که به دنبال ندای اسرارآمیز اقیانوس عظیم و بیکران رفته و هرگز بازنگشته بودند. بسیاری از ماهی‌های جوان‌تر به سرشان می‌زد راز این داستان‌های عجیب را کشف کند زیرا که تالاب برایشان کوچک و کسل‌کننده شده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۵۹,۶۰۰
تومان