دانلود و خرید کتاب ۴۰ تمرین برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان لیزا ام. اسکوآب ترجمه محبوبه رمضان زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۴۰ تمرین برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان اثر لیزا ام. اسکوآب

کتاب ۴۰ تمرین برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان

معرفی کتاب ۴۰ تمرین برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان

کتاب ۴۰ تمرین برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان به‌قلم لیزا ام. اسکوآب و ال. سی. اس. دبلیو را محبوبه رمضان زاده ترجمه و انتشارات کتاب درمانی آن را منتشر کرده است. این کتاب به ارائهٔ تمریناتی برای تقویت اعتمادبه‌نفس و احساس خودباوری در کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

درباره کتاب ۴۰ تمرین برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان

اعتمادبه‌نفس کلید ورود به ارتباطی ارزشمند و تعامل دوسویهٔ پربازدهی است که نه تنها در روابط شغلی و گسترده کردن دایرهٔ ارتباطی حرفه‌ای که در روابط عاطفی نیز راه‌گشاست. این مهارت به‌قدری مهم است که ضرورت آموختن و تمرین آن از سال‌های کودکی و بدو ورود به مدرسه احساس می‌شود و زمینه‌ساز ارتقای مهارت‌های ارتباطی کودک خواهد بود. کتاب ۴۰ تمرین برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان کوشیده است تا در ۴۰ فصل و با تکیه بر مثال و تمرین به‌صورت گام‌به‌گام به ایجاد و شکوفایی اعتمادبه‌نفس کودک و نوجوان بینجامد. مخاطب این کتاب کودکان و نوجوانان و والدین یا معلمان آن‌ها هستند به این معنا که برای حصول نتیجهٔ بهتر لازم است تا کودک و نوجوان این کتاب را با همراهی و نظارت والد یا معلم خود مطالعه و تمرین‌های ان را انجام دهد.

خواندن کتاب ۴۰ تمرین برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدین، معلمان و مشاوران مدارس و هر کسی که دغدغهٔ پرورش کودکان و نوجوان با اعتمادبه‌نفس را دارد، از مطالعهٔ این کتاب سود خواهد برد.

بخشی از کتاب ۴۰ تمرین برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان 

«باید بدانید که سه روش اصلی برای صحبت و رفتار کردن وجود دارد که افراد در ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند. بزدلانه یا منفعل، صبورانه، بااعتمادبه‌نفس یا محترمانه. رفتار بااعتمادبه‌نفس، سالم‌ترین و منصفانه‌ترین شیوه‌ای است که به افراد کمک می‌کند بهتر با یکدیگر رفتار کنند. همچنین باید بدانید که عملکرد افراد تحت‌تأثیر افکار و احساسات آن‌ها می‌باشد. اگر افکاری شاد داشته باشند، تمایل دارند شاد و خوشحال رفتار کنند. اگر افکار ناراحت و پریشان داشته باشند، تمایل دارند آشفته رفتار کنند. وقتی افکاری شاد و خوش‌حال دارید. رفتار ارتباطی محترمانه و بااعتمادبه‌نفس برایتان آسان‌تر است.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۹۹,۶۰۰
تومان