دانلود و خرید کتاب یوگادرمانی سونیا ریچموند ترجمه سیدرضا جمالیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یوگادرمانی اثر سونیا ریچموند

کتاب یوگادرمانی

ویراستار:حمیده رستمی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یوگادرمانی

کتاب یوگادرمانی نوشته سونیا ریچموند است که با ترجمه سیدرضا جمالیان منتشر شده است. این کتاب به سلامتی و تندرستی با یوگا می‌پردازد.

درباره کتاب یوگادرمانی

یوگا در بسیاری از کشورهای جهان گسترش چشمگیری داشته است. سالیان درازی بود که در خارج از هند باورهای نادرستی دربارهٔ ماهیت یوگا وجود داشت. بسیاری از مردم برای آن سیمایی مرموز و اسرارآمیز قائل بودند و تصور می‌کردند این «آیین مذهبی» تنها برای کسانی می‌تواند جالب باشد که می‌خواهند با کناره‌گیری از جامعه، نوعی سلوک و طریقت زاهدانهٔ همراه با ریاضت را در پیش بگیرند. در سال‌های اخیر بیشتر به جنبهٔ هنری یوگا توجه شده است و بسیاری از زنان و مردان علاقه‌مندند تا در حرکات یوگایی مهارت پیدا کنند. بسیاری از کسانی‌که در دهه‌های گذشته جزء سرسخت‌ترین دشمنان یوگا بودند، این روزها به جمع طرفداران آن پیوسته‌اند.

قوانین یوگا اصول و رسوم زندگی است و با عصر و قومیت خاصی پیوند و ارتباط ندارد. یوگا همهٔ اسرار خود را در اختیار کسانی می‌گذارد که می‌خواهند از تجربیات دانایان قدیم برای رویارویی با مشکلات و مصائب امروزی استفاده کنند. قوانین و اصول یوگا آنچه را برای پاک شدن و دوری از پلیدی‌ها لازم است، بیان می‌کنند. یکی از اهداف یوگا رسیدن به نوعی تعادل و هماهنگی در جسم است، چرا که اگر بدن آدمی مانند ماشین به‌دقت کار کند، این تعادل جسمی در جان و روح او هم منعکس می‌شود و در این صورت دسترسی به افکار پاک و عالی با سهولت بیشتری امکان‌پذیر است.

هدف اصلی نویسنده در این کتاب، کسب سلامتی کامل بدون کمک از داروها است. اگر شما، مانند بسیاری از انسان‌های دیگر، در تارو پود استرس‌ها و تنش‌های زندگی مدرن گرفتار شده‌اید، این کتاب روش عملی رسیدن به آرامش را به شما می‌آموزد. برخی از بیماری‌ها و ناراحتی‌هایی که در این کتاب برای آنها درمان‌های یوگایی پیشنهاد می‌شود عبارتند از: استرس، بی‌خوابی، هیجانات، خستگی زودرس، چاقی، سوءهاضمه، دردهای کمر، آسم، برونشیت، دردهای مفصلی، برخی از انواع سردردها و بیماری‌های زنان.

خواندن کتاب یوگا درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان و مربیان یوگا پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب یوگا درمانی

بدون تردید اکثریت مردم اگر هم به عرفان و رهبانیت به چشم تحسین نگاه کنند، راضی به زندگی عارفانه یا راهبانه مانند صوفیان یا عرفای قرون گذشته نیستند. این امکان برای عدهٔ زیادی از ما فراهم نیست که سال‌های متمادی در دل صومعه یا غاری متروک به ژرف‌اندیشی یا سایر نظم‌های روحی روی آوریم به امید اینکه خداوند متعال پرده‌ها را کنار بزند و ما بتوانیم از طریق شهود و اشراق از دانش‌های مستقیم و بی‌واسطه بهره گیریم.

بسیاری از ما به‌قدری در چنگال مشکلات زندگی اسیر شده‌ایم که در میان گرفتاری‌ها، آرزویی بزرگ‌تر از یک خواب آرام نداریم. گروه کثیری از افراد جامعه با مشکل چاقی مواجه هستند و قدرت ارادهٔ کافی برای کنترل خوردن ندارند. سازگاری با نوسانات مکرر و غیرعادلانهٔ زندگی برای بسیاری از مردم مقدور نیست. یکی از علائم یا مظاهر استرس، اختلالات و بیماری‌های گوارشی است که عدهٔ زیادی از مردم از آنها رنج می‌برند. بسیاری از افراد از پوچی‌ها و ابتذال زندگی روزمره خسته شده‌اند و دنبال عاملی می‌گردند که زندگی را برای آنها بامعناتر سازد و نمی‌دانند این گمشده چه چیزی است.

جاذبهٔ جادویی حرکات یوگایی هر دیده‌ای را به خود جلب می‌کند و هر فرد صاحب خردی به مفید بودن آنها رأی می‌دهد. در این بین تنها تردید باعث می‌شود تا شما دیرتر از منافع و برکات جسمانی و روحانی آنها بهره بگیرید. کسانی‌که ماه‌ها و سال‌ها به تمرینات جسمی روی آورده‌اند، تسلط آنها بر جسم و قدرت آنان در انجام بسیاری از حرکات مشکل، هر بیننده‌ای را متعجب و به خود جلب می‌کند. آنهایی که به مدت طولانی در فلسفه و روحانیت یوگا مشغول و مستغرق شده‌اند، به ره‌آوردهای والایی دست یافته‌اند که برای خود آنها پاداش و برای دیگران انگیزه‌ای جذاب و سحرانگیز جهت پیوستن به این طریقت به حساب می‌آیند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

قیمت:
۳۸,۰۰۰
تومان