دانلود و خرید کتاب غذای خام به جای پخته هلموت واندمیکر ترجمه زهرا ستوده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غذای خام به جای پخته اثر هلموت واندمیکر

کتاب غذای خام به جای پخته

معرفی کتاب غذای خام به جای پخته

کتاب غذای خام به جای پخته نوشتهٔ هلموت واندمیکر و ترجمهٔ زهرا ستوده است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد تغذیه طبیعی برای سلامتی واقعی است.

درباره کتاب غذای خام به جای پخته

کتاب غذای خام به جای پخته در سال ۱۹۹۶ چاپ شد. هلموت واندمیکر در این اثر برخی از توصیه‌های همیشگی خود را بر اساس آزمایش‌های جدیدی که روی خودش تجربه کرده بود، اصلاح کرد. ازطرف‌دیگر، واندمیکر که همیشه طرفدار سرسخت تغذیهٔ طبیعی بوده است، اکنون به مصرف مکمل‌های معدنی و ویتامین‌ها توصیه می‌کند. دلیل این توصیه عبارت است از کاهش مواد معدنی و ویتامین‌ها در گیاهان در اثر فرایندهای کشت، آلودگی محیط‌زیست و نوع خاک‌هایی که گیاهان از آن تغذیه می‌کنند.

مبنای این کتاب، تغذیهٔ طبیعی با استفاده از غذاهای طبیعی و تازه است که باعث رهایی از بیماری‌های رایج جامعهٔ ما مانند فشارخون بالا و وزن بالا می‌شود. این مواد غذایی تازه فقط در یک‌جا تازگی خود را از دست می‌دهند و آنجا جایی نیست جز آشپزخانه و قابلمه؛ زیرا هر نوع مادهٔ غذایی پخته باعث بیماری می‌شود. امروزه رژیم غذایی ما چقدر غیرطبیعی شده است؛ درحالی‌که با نگاهی به دنیای حیوانات می‌بینیم که در هر زمانی و هر فصلی در آن چیزی جز غذای خام و طبیعی وجود ندارد. کتاب هلموت واندمیکر به نیروهای خودجوش در انسان‌ها اشاره می‌کند؛ زیرا هر سلول انسان کاملاً هوشمند است، نیروی خود را از تغذیهٔ مناسب دریافت می‌کند و از این طریق تقویت می‌شود.

خواندن کتاب غذای خام به جای پخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ افرادی که از بیماری‌های طولانی رنج برده‌اند و همهٔ کسانی که به‌دنبال راهی برای بهترزیستن می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب غذای خام به جای پخته

«من یکی از چند نویسندهٔ معدودی هستم که بدون هیچ مصالحه‌ای به اصول طبیعی واقعی وفادار مانده‌اند، اما این لحن صریح فقط در کسانی تأثیرگذار است که از لحاظ اقتصادی مستقل هستند؛ یعنی در لیست حقوق‌بگیران مراکز پزشکی و درمانی نیستند. در حال حاضر افراد بسیار زیادی هستند که وعدهٔ انواع درمان‌ها را می‌دهند؛ از انرژی‌درمانی و تشخیص از راه دور گرفته تا داروهای جادویی و شفای دست غیب. کسانی که اصول علم طبیعی را واقعاً آن‌طور که هست، نه نصفه‌نیمه، به کار می‌برند، بابت آن در بلندمدت پولی عایدشان نخواهد شد. این حقیقت محض است. همهٔ کسانی که درمورد آن‌ها وعده‌وعید درمان داده می‌شود، هنوز هم عاشق گوشت، نان، غذای پختنی و الکل هستند. خیلی جالب است که این مردم چگونه خودشان را گول می‌زنند و آلت دست دیگران می‌کنند. آن‌ها فقط طبیعت را تماشا می‌کنند. قانون طبیعت مصالحه‌ناپذیر است؛ حتی ذره‌ای استثناء و شرط‌وشروط نمی‌توان برای آن گذاشت. اگر در بلندمدت از قانون طبیعت پیروی نکنیم، درمان نمی‌شویم. طبیعت نمی‌تواند خودش را با ما وفق بدهد، ما هستیم که باید خودمان را با طبیعت وفق بدهیم.»

*

«مشکل اصلی این است که آسیب‌های مصرف نان و غلات تنها به‌مرورزمان خود را نشان می‌دهند و آن‌وقت درمانشان بسیار دشوار می‌شود. این‌ها در ابتدا علائمی ندارند غیر از سرماخوردگی، بی‌خوابی، سفتی جزئی عضلات، درد روماتیسم عضلانی، اختلالات معده مانند سوزش سر دل و آروغ زدن؛ به همین دلیل توجه زیادی به آن‌ها نمی‌کنیم. این اختلالات کوچکی که کم‌کم در حال بزرگ شدن هستند، معمولاً در ابتدا خیلی قابل‌توجه و نگران‌کننده نیستند، اما یک‌دفعه مثل قلاب یقهٔ ما را می‌گیرند. برای دردهای معده انواع قرص‌های ارزان‌قیمت وجود دارد که مقاومت دیوارهٔ معده را پایین می‌آورند و معده را ضعیف می‌کنند. آیا ترشح اسید معدهٔ شما بسیار زیاد است؟ درمان سوزش مداوم معدهٔ شما زمان‌بر است و تا درمان شود، اشکتان را حسابی درمی‌آورد. مصرف فراوان غلات و عدم تحرک نیز باعث تصلب شرایین می‌شود (آترواسکلروز). به گفتهٔ یک دکتر متخصص به نام دورینتا: «بدترین دشمن سلامتی انسان باکتری‌ها نیستند، بلکه دشمنان اصلی، تنبلی، مسئولیت‌نپذیری، بی‌تفاوتی و نادیده گرفتن خود و دیگران، تغییر الگوهای زیستی، دست‌کاری کردن طبیعت و نداشتن عزم و ارادهٔ راسخ و شجاعت اقرار به اشتباهات است».»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۴۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان