دانلود و خرید کتاب بازاریابی کارآفرینانه مبتنی بر ارزش حمید علیزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی کارآفرینانه مبتنی بر ارزش اثر حمید علیزاده

کتاب بازاریابی کارآفرینانه مبتنی بر ارزش

معرفی کتاب بازاریابی کارآفرینانه مبتنی بر ارزش

کتاب بازاریابی کارآفرینانه مبتنی بر ارزش نوشته حمید علیزاده و دیگران است. کتاب بازاریابی کارآفرینانه مبتنی بر ارزش با نگاهی به تجاری‌سازی نوآوری‌های دیجیتال می‌پردازد. 

درباره کتاب بازاریابی کارآفرینانه مبتنی بر ارزش

بازاریابی کارآفرینانه، موضوعی است که ذهن بسیاری از محققین و سیاست‌گذاران را به خود مشغول کرده است. با توجه به نقش کلیدی کسب‌وکارهای کارآفرینانه در رشد و توسعه اقتصادی، مطالعات بسیاری در زمینه بازاریابی کارآفرینانه و بنگاه‌های کارآفرین انجام گرفته است که عمده تمرکز این مطالعات، بر شرکت‌هایی است که در این مسیر، به نسبت موفق بوده‌اند. محققین، در تلاش هستند تا دریابند چه عواملی در موفقیت این دست از شرکت‌ها اثرگذار بوده است. آمارهای موجود در سال‌های گذشته حاکی از آن است شرکت‌ها توجه چندان دقیقی به استراتژی بازاریابی کارآفرینانه نداشته‌اند لذا دراین میان مباحث مربوط به تحلیل بازاریابی از دید ارزش، تجاری‌سازی و نوآوری‌های موجود دراین زمینه و ... نیز مورد غفلت واقع شده است. عدم توانایی شرکت‌های ایرانی برای بهره‌مندی از بازاریابی کارآفرینانه نشات گرفته از همین غفلت است.

با این حال نه تنها بازاریابی کارآفرینانه در این زمینه کمک شایانی در برقراری ارتباط با مشتریان است بلکه از طریق تأثیری که بر نوآوری‌های کسب وکار می‌گذارد، تصویری مطلوب در ذهن مشتری ایجاد می‌کند. این کتاب می‌تواند منبعی برای دانشجویان و افرادی باشد که در زمینه بازاریابی کارآفرینانه، و ارزش از دید مشتری و تجاری‌سازی و نوآوری دیجیتال مطالعه می‌نمایند.

خواندن کتاب بازاریابی کارآفرینانه مبتنی بر ارزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی کارآفرینانه مبتنی بر ارزش

بازاریابی(Marketing) در کسب و کار امروز یک امر ضروری است و در موقعیت سازمان‌ها نقش اساسی ایفا می کند. بازاریابی به فروش از طریق ویزیتوری یا تهیه آگهی‌های تبلیغاتی محدود نمی شود و مفهوم بسیار جامع تری دارد و به همین دلیل گفته می شود تفکر بازاریابی باید در کلیه‌ی بخش‌ها و فرایندهای سازمانی نفوذ کند و مورد توجه قرار گیرد. خلق نام تجاری مناسب، تبلیغات مناسب، توجه به تغیر دائم در خواسته ها و بروز نیازها و در نهایت بهره گیری از فناوری روز از الزامات اساسی است. بازاریابی نتیجه ناگزیر و دوری ناپذیر و ضروری در عصر سرمایه و اطلاعات است. البته این بدان معنا نیست که بازاریابی تنها به کشورهای دارای نظام سرمایه داری(Capitalism) محدود می‌شود، تکنیک های بازاریابی در تمام نظام‌های سیاسی و بسیاری از جنبه‌های زندگی کاربرد دارد. بازاریابی شامل طراحی و تولید محصول به شکلی که نیاز مصرف کننده را رفع کند، تعیین قیمت واقعی یعنی قیمتی که علاوه بر تضمین سود مشتری(Customer) را راضی نگه دارد، عرضه محصولات در مکان مناسب (جایی که مشتریان بتوانند محصول را بخرند)، فعالیت های تبلیغاتی، جوایز و سایر روش ها برای تشویق مشتری‌ها برای خرید محصول است. به این اجزای تشکیل دهنده آمیخته بازاریابی می گویند که در تمام سازمان ها مشابه است و تنها نسبت آنها متفاوت است.

اولین دوره‌های بازاریابی، به عبارتی «بازاریابی محصولات» در «دانشگاه پنسیلوانیا» در سال 1905 صورت گرفت. مفهوم بازاریابی با گذشت زمان دستخوش تغییرات بسیاری شده است و زمینه های آن تغییرات متفاوتی را تجربه کرده است. اگر بخواهیم به طور خاص در مورد استراتژی بازاریابی صحبت کنیم باید بگوییم این مورد نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است و کانون بازاریابی نیز به "مصرف کننده"(Consumer) سوق پیدا کرده است و توجه آن بیشتر به نیازهای مشتریان است و انتظارات از بازاریابی نیز تغییر کرده است. مسائل مختلفی در استراتژی بازاریابی(Marketing Strategy) با گذشت زمان مطرح شده است و شرکت ها همواره سعی داشتند استراتژی های بازاریابی مختلفی را به منظور به دست آوردن مزیت رقابتی(Competitive Advantage) در بازار اتخاذ کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان