دانلود و خرید کتاب گزارش به خاک هویزه سیدقاسم یاحسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گزارش به خاک هویزه اثر سیدقاسم یاحسینی

کتاب گزارش به خاک هویزه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گزارش به خاک هویزه

کتاب گزارش به خاک هویزه نوشته سید قاسم حسینی است. کتاب گزارش به خاک هویزه، خاطرات سردار یونس شریفی است که انتشارات سوره مهر برای علاقه‌مندان به تاریخ دفاع مقدس منتشر کرده است.

درباره کتاب گزارش به خاک هویزه

در بخش‌های اول کتاب، دوران کودکی و جوانی سردار شریف یونس شریفی را می‌خوانید، همچنین در جریان تحولات منطقه در زمان وقوع انقلاب اسلامی قرار می‌گیرید. ذکر دقیق جزئیات مربوط به چگونگی شروع جنگ، ‌به‌خوبی فضای حاکم بر هویزه و سوسنگرد را روایت کرده است و گویی خواننده، ‌همچون اهالی منطقه، ناگهان خود را در میدان خونین نبرد می‌بیند.

 صحنه‌های جنگ به وضوح برای خواننده روایت می‌شود و او را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ ‌صحنه‌هایی مانند کشتار وحشیانه روستائیان توسط تانک‌های عراقی و جنگ و گریز سربازان سپاه با دشمن بی‌رحم و مسلح. سردار شریفی که در روزهای دفاع مقدس در کنار مردان بزرگی همچون شهید حسین علم‌الهدی جنگید، امروز با نقل خاطرات آن مردان بزرگ، در پی انتقال این میراث ارزشمند به نسل‌های بعد از خود است. 

این کتاب بر اساس خاطرات سردار یونس شریفی نوشته شده است. این کتاب به بررسی خاطرات دوره‌ای از جنگ می‌پردازد که تاکنون کمتر کسی به آن اشاره کرده است.

خواندن کتاب گزارش به خاک هویزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ جنگ تحمیلی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۹۳,۰۰۰
تومان