دانلود و خرید کتاب دختران پر شر و شور کارا الویل لیبا ترجمه فاطمه باغستانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختران پر شر و شور اثر کارا الویل لیبا

کتاب دختران پر شر و شور

معرفی کتاب دختران پر شر و شور

کتاب دختران پر شر و شور نوشته کارا الویل لیبا سات که با ترجمه فاطمه باغستانی منتشر شده است. کتاب دختران پر شر و شور به شما یاد می‌دهد خودتان انتخاب کنید و خودتان پیش بروید.

درباره کتاب دختران پر شر و شور

تا به حال فگر گرده‌اید زنی که نیاز به اجازه گرفتن ندارد، چگونه زنی است؟ زنی که خودش را انتخاب می‌کند، که برای کسی منتظر نمی‌ماند و مسیر خودش را در زندگی و کسب‌وکار روشن می‌کند، چگونه زنی است؟ یک دختر پُرشروشور چگونه است؟

این کتاب پاسخ شما را می‌دهد. 

دنیای کسب‌وکار به‌سرعت در حال تغییر است و هرگز زمانی بهتر برای انتخاب خودمان وجود ندارد. روزگاری که باید منتظر می‌ماندیم تا یک شرکت، یک ناشر، یک واسط ما را انتخاب کند، به پایان رسیده است. دیگر نیازی به دروازه‌بان نداریم بلکه نیاز داریم باوری عمیق و قوی به خودمان داشته باشیم و انگیزه‌ای توقف‌ناپذیر برای تحقق رؤیاهایمان به‌دست آوریم. 

اکنون زمانش رسیده که خودمان را نشان دهیم. همهٔ ما این توانایی را داریم که بدون اجازه گرفتن، بدون نیاز به انتخاب شدن یا معتبر شناخته‌شدن کسب‌وکاری را فراتر از رؤیاهایمان ترسیم کنیم. کتاب دختران پُرشروشور چگونگی این کار را به شما نشان خواهد داد.

این کتاب برای هر زنی است که چشم‌اندازی دارد که شاید دیگران آن را درک نمی‌کنند. این کتاب برای هر زنی است که از زندگی بر طبق کتاب قانون خسته شده است. این کتاب برای هر زنی است که می‌داند برای چیزی بیشتر ساخته شده است و نمی‌تواند صبر کند تا کسی به او اجازهٔ انجام کاری را بدهد.

خواندن کتاب دختران پر شر و شور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زنان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دختران پر شر و شور

نیازی به تأیید دیگران ندارد و خودش مجوز خودش است. به این فکر نمی‌کند که دیگران دربارهٔ او چه می‌گویند، دنبال کردن رؤیاهایش را تا زمانی‌که به‌اندازهٔ کافی لایک آنلاین بگیرد یا در زندگی واقعی همه او را بپذیرند، به تعویق نمی‌اندازد.

هرگونه طرد شدن را تلاشی دوباره می‌داند. می‌کوشد تا تحول پیدا کند پس تسلیم نمی‌شود. انتقادهای سازنده را می‌پذیرد و با استفاده از آنها جادو می‌کند. وقتش را با غصه خوردن به حال خودش تلف نمی‌کند. همواره در مسیر رشد و اصلاح قرار دارد.

با خودش مهربان است و به رؤیاهایش با خوش‌بینی نگاه می‌کند. کلامش را درست و خردمندانه انتخاب می‌کند و محیطی پر از امید و ذهنیت مثبت پیرامونش می‌سازد.

فراتر از وضعیت موجود حرکت می‌کند. فقط به این خاطر که چیزی در گذشته درست از آب درنیامده، دست از تلاش نمی‌کشد. می‌داند که روش قبلی تنها روش رسیدن به هدف‌هایش نیست و گاهی بیرون از این جعبه را می‌نگرد و راهکاری خلاقانه برمی‌گزیند. کارهایش را به روشی انجام می‌دهد که احساس خوبی برای خودش خلق کند. معیار او برای موفقیت این است که وقتی دست به خلق چیزی می‌زند، چقدر حس شروشور دارد. 

می‌داند که شکست نیز یکی از احتمال‌هاست اما به هر شکل کارش را می‌کند. بیشتر از پیروزی به کسب تجربه اهمیت می‌دهد. اصلاً عاشق این است که نداند نتیجه چه خواهد شد. می‌داند که بدون طرد شدن و شکست، شانسی برای خلق دوباره خویش ندارد.

می‌داند سخاوت، استراتژی رشد است و هرچه بیشتر ببخشد، بیشتر دریافت می‌کند. از کمک به دیگران و پیشرفت آنها حس خوبی می‌گیرد. بیشتر از آنکه به درآمد تأکید داشته باشد، به تأثیرگذاری تأکید دارد و می‌داند که وقتی زمانش، آگاهی و انرژی‌اش را در اختیار دیگری قرار دهد، همان چیزها ده‌ها برابر به‌سویش باز خواهند گشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
هیچ‌کس برای تو به‌اندازهٔ خودت سخت تلاش نمی‌کند و این حقیقتی انکارناپذیر است.
Yas

حجم

۹۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۹۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان