دانلود و خرید کتاب خانه جایی است که دل آنجاست وانسا ماری دوزبری ترجمه شهاب حاجی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه جایی است که دل آنجاست اثر وانسا ماری دوزبری

کتاب خانه جایی است که دل آنجاست

معرفی کتاب خانه جایی است که دل آنجاست

خانه جایی است که دل آنجاست کتابی در حوزه موفقیت و رشد فردی نوشته ونسا ماری دوزبری، استاد ریِکی ( نوعی تمرین باطنی و مراقبه برگرفته از چین باستان) و مربی توسعه فردی است. این اثر ساده و جذاب، کتاب پرفروش آمازون در سال ۲۰۱۸ با فروش بیش از یک میلیون نسخه در دنیا بوده است.

 درباره کتاب خانه جایی است که دل آنجاست.

ونسا در این کتاب به سادگی تجربیات، باورها، دیدگاه‌ها و دریافتش را از زندگی با خواننده شریک شده است. او از همه چیز در این کتاب با شما سخن گفته است. زندگی، حقیقت، خودشناسی، عشق و.... به امید این که آنچه او از حقیقت زندگی دریافته با حقیقت زندگی شما هم تطابق داشت باشد و کمک کند تا با دیدی نو برای زندگی خود تلاش کنید و روابطتان را با دیگران بهبود بخشید.

 خواندن کتاب خانه جایی است که دل آنجاست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

 اگر خواندن کتاب‌های انگیزشی در حوزه موفقیت و خودیاری را دوست دارید و مطالعه کتاب‌های این‌چنینی به شما آرامش و انگیزه می‌دهد، می‌توانید از سخنان پرمغز و تفکربرانگیز ونسا ماری دوزبری در این کتاب لذت ببرید. 

 درباره ونسا ماری دوبرزی 

 خانم ونسا ماری دوبرزی علاوه براینکه مربی رشد فردی و استاد ریکی است، یک نویسنده است. او سال‌ها درگیر مشکلات مربوط به سلامتی و یک بیماری سخت بود و در سال ۲۰۱۲ پس از این که فهمید روش‌های علمی در درمان بیماری‌اش تاثیری ندارند به سراغ روش‌های متفاوتی مثل مراقبه، طب سوزنی، یوگا و داروهای گیاهی رفت و درنهایت موفق شد سلامتی‌اش را به‌دست آورد. او پس از گذراندن این مراحل و دستیابی به بینشی تازه تصمیم گرفت از این تجربه خود برای کمک به دیگران استفاه کند.

 جملاتی از کتاب خانه جایی است که دل آنجاست

همه با شما سازگار نخواهند بود، هم صحبت‌تان نخواهند شد و رابطه‌ای با شما برقرار نخواهند کرد. باید بدانید که آن‌ها مجبور به این کارها نیستند. گاهی وقت‌ها سطح انرژی افراد متفاوت است و ارتعاش‌شان با هم موافق نمی‌شود. ساز و کار زندگی همین گونه است.

هنگامی که انرژی خود را صرف شخصی می‌کنید که شما را دوست ندارد، درواقع از زمان و انرژی افرادی که دوست‌تان دارند، کاسته می‌شود.

زندگی غلطی که تنها هدف آن خشنود کردن دیگران است موجب ایجاد احساس ناامیدی و پوچی در شما خواهد شد.




نظرات کاربران

پرتو
۱۳۹۸/۰۸/۲۶

میشه پی دی اف هم بگذارید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴)
هیچ‌وقت برای بیدار کردن آنچه در اعماق روح‌تان جای دارد، دیر نیست.
zeynab
قدردانی موجب وفور نعمت می‌شود.
قاصِدَک! هان؛ چِه خَبَر آوَردی؟
لحظه رسیدن به شادی حقیقی هنگامی‌ست که پی ببریم برای شاد بودن نیازمند هیچ «چیزی» نیستیم.
کاربر ۲۸۶۷۵۰۳
اگر اطراف‌تان مملو از افرادی‌ست که عظمت وجود شما را نمی‌بینند و یا به ارزش‌تان پی نمی‌برند، وظیفه شماست افرادی را بیابید که این‌گونه نیستند.
zizi

حجم

۱۶۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۱۶۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان