دانلود و خرید کتاب کد دختران کارا الویل لیبا ترجمه سیده ژاله موسوی نصر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کد دختران

کتاب کد دختران نوشتهٔ کارا الویل لیبا و ترجمهٔ سیده ژاله موسوی نصر و ویراستهٔ خلیل رضوی است و انتشارات کهکشان دانش آن را منتشر کرده است. رازهایی درباره موفقیت، درایت و سلامتی، برای دختران باهوش در این کتاب آمده است.

درباره کتاب کد دختران

کتاب کد دختران به شما نشان خواهد داد که با کمی تغییر ذهن، می‌توانید کد دختر را رمزگشایی و زندگی و شغل راحت‌تری داشته باشید. هیچ دلیلی برای احتکار اطلاعات، ارتباطات یا بینش وجود ندارد. خرد باید به اشتراک گذاشته شود، بنابراین چیزی که برای بهبود خود یاد گرفته‌اید را به اشتراک بگذارید.

بیایید با ساختن خود شروع کنیم. بیایید قابلیت‌های خود را شناخته و با حکم‌رانی بر دنیا شروع کنیم.

کد دختر به کارآفرینان و خانم‌های حرفه‌ای گرایش دارد و هر کس که می‌خواهد خانم بهتری شود. این کتاب به شما نحوه راه‌اندازی یک شغل چند میلیون دلاری را یاد نمی‌دهد. به شما در مورد سیستم‌ها یا فرایندهای عملیاتی نمی‌آموزد. بلکه نحوه ایجاد اعتمادب‌نفس را به شما می‌آموزد، ارتباط مجدد با چرایی شما، از بین بردن حسادت و در نهایت یاد دادن قدرت ارتباط. چون در انتهای روز، معنای زندگی و شغل همین است.

خواندن کتاب کد دختران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ دختران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کد دختران

«همان‌گونه که بیانسه در آهنگ خود به نام دختران می‌گوید، چه کسی دنیا را هدایت می‌کند؟ دختران! چه کسی می‌تواند با او بحث کند؟ خانم‌ها قدرتمندتر و مستقل‌تر از همیشه هستند. در حقیقت، مشاغل مبتنی بر خانم‌ها با ۶۸% از سال ۱۹۹۷ به بیش از ۹.۱ میلیون از مشاغل در سال ۲۰۱۴ افزایش یافته است. عدد بزرگی است! این آمار به ما نشان می‌دهد که موفقیت یک خانم کارآفرین واقعاً نامحدود است.

فناوری و رسانه‌های اجتماعی کارآفرینی را نسبت به هر زمان دیگری در دسترس‌تر کرده‌اند و خانم‌ها به این فراخوان گوش می‌دهند. ما برندها را می‌سازیم، شرکت‌ها را درست می‌کنیم و زندگی‌ای را برای خود طراحی می‌کنیم که به ما آزادی و خلاقیت می‌دهد. دو مولفه مهم موفقیت مطابق کارآفرینان کل دنیا.

ولی متاسفانه، ما از بسیاری جهات در حال مبارزه هستیم. خانم‌ها پول زیادی به دست نمی‌آورند. در حقیقت، کارآفرینان خانم فقط ۱۹% از بودجه و حدود ۶% از سرمایه را به دست می‌آورند. تحقیقات نشان می‌دهد که برای خانم‌هایی که به طور مستقل کسب‌وکار خود را پیدا می‌کنند، هنوز هم افزایش قیمت‌ها و پرداخت چیزی است که احساس می‌کنیم سزاوار آن هستیم چالش‌برانگیز است. ناراحت کننده است درست است؟

مشکل منحصر به مسائل مالی نمی‌شود. اکثر مراجعین من با مسائل ریشه‌دارتری مثل ترس، عدم امنیت و ذهن محدود کمشکش دارند- یک احساس عمومی مبنی بر این‌که پول یا فرصت کافی وجود ندارد و باعث می‌شود که از نظر ایجاد تغییرات مثبت در زندگی و کار خود احساس محدودیت و درماندگی کنند. آن‌ها احساس می‌کنند گیر افتاده‌اند و در نهایت در الگوی باورهای محدود که آن‌ها را از رسیدن به قابلیت کامل خود باز می‌دارد می‌مانند و این زیاد جذاب نیست.

این مسیر به کجا می‌رود؟ مهم‌تر این‌که چگونه می‌توانیم آن را درست کنیم؟ اولین چیزی که می‌خواهم به شما در این کتاب یاد دهم احتمالاً مهم‌ترین کار است. شاید بخواهید ماژیک یا نشانه‌گذار برای این صفحه بگذارید. این تغییر قدرتمند ذهنی بازی را تغییر داده و مثل تخته پرشی برای موفقیت است، پس گوش کنید! هیچ محدودیتی برای موفق شدن شما وجود ندارد. امکانات شما بی‌انتها هستند و شما قدرت ساختن زندگی و شغل رویایی خود را دارید. شما باید مکانی درون خود، جایی که همه چیز در آن محقق می‌شود را پیدا کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۹۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان