دانلود و خرید کتاب قانون ۸۰/۲۰ نسل پیشرو اینترنت اسکات دنیسون ترجمه فرزام حبیبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون ۸۰/۲۰ نسل پیشرو اینترنت اثر اسکات دنیسون

کتاب قانون ۸۰/۲۰ نسل پیشرو اینترنت

معرفی کتاب قانون ۸۰/۲۰ نسل پیشرو اینترنت

کتاب قانون ۸۰-۲۰ نسل پیشرو اینترنت نوشته اسکات دنیسون است. کتاب قانون ۸۰-۲۰ نسل پیشرو اینترنت میکروکتابی است که خلاصه‌ای کاربردی از کتاب قانون ۸۰-۲۰ نسل پیشرو اینترنت است. این کتاب با ترجمه فرزام حبیبی منتشر شده است.

درباره کتاب قانون ۸۰-۲۰ نسل پیشرو اینترنت

با این کتاب راه‌های نوین استفاده از اینترنت را برای یافتن مشتریانی جدید یاد می‌گیرید. صاحب هر حرفه‌ای مایل است شرکت بازاریابی مشتری بیشتری را به خود جلب کند. اما کمتر شرکتی است که بداند تبلیغات مدرن چگونه عمل می‌کنند، و این مسئله توضیح می‌دهد که چرا بسیاری از برندها هنوز هم سعی می‌کنند از شیوه‌های تبلیغاتی منسوخ تغذیه کنند. بَدا به‌حالشان _ راهبردهای قدیمی دیگر کارآیی ندارند.

در ساده‌ترین حالت، بازاریابی فعالیتی است برای انتشارِ نام تجاری شرکت تو در دنیا، تا مشتری‌ها بتوانند تو را پیدا کنند. درست صد سال پیش، تنها راه‌های انجام این کار، رادیو و روزنامه‌های چاپی و بیلبوردها بودند. امروزه فناوری تبلیغات مجموعه‌ای از چالش‌ها را پدید آورده است. حدود ۹۰ درصد از مشتریان بالقوه، محصولات و خدمات را به صورت آنلاین پیدا می‌کنند درحالی‌که بقیهٔ مردم زمانی با تبلیغات روبه‌رو می‌شوند که روزنامه بخوانند یا تلویزیون تماشا کنند این کتاب کمک می‌کند تا بازاریابی مدرن را یاد بگیرید. 

خواندن کتاب قانون ۸۰-۲۰ نسل پیشرو اینترنت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک بهتر دنیای اینترنت پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب قانون ۸۰-۲۰ نسل پیشرو اینترنت

با استفاده از قانون ۸۰-۲۰، دقیقاً مشتریانی را پیدا کن که محصولات یا خدمات تو برای‌شان مناسب‌ترین است.

همهٔ مشتری‌ها یکسان خلق نشده‌اند! بعضی از آنها ارزش ندارند که برای‌شان وقت صرف کنی. بقیه‌شان کاملاً مناسب هستند که شیفتهٔ محصولات تو شوند و به نامِ تجارتی‌ات پایبند بمانند.

از کجا می‌توانی تفاوت میان آن را بفهمی؟ به قانون ۸۰-۲۰ خوشامد بگو.

این قانون بسیار ساده است. هشتاد درصد سود شرکت تو فقط از بیست درصد از مشتریانت ناشی می‌شود. 

آن بیست درصد، مشتری‌های ایده‌آلت هستند. از این‌جور مشتری‌ها بیشتر می‌خواهی؟ اول باید بدانی آنها کیستند.

با بررسی میزانِ فروشت در دو سال گذشته، مشتریان ایده‌آلت را شناسایی کن. نمایی کلی ایجاد کن که در آن فروش و سودت را در هر محصول و همچنین نتایج هر فعالیت بازاریابی را نشان بدهد.

حالا ببین بیست درصد از محصولاتت که ۸۰ درصد از سود تو را تأمین می‌کنند، کدامند. می‌توانی مشتریانت را بین آن‌هایی پیدا کنی که آن محصول را خریده‌اند.

بعد، فهرستی از مشتریان بالقوهٔ ایده‌آلت تهیه کن و کم‌کم آن‌هایی را که ایرادگیر هستند یا برای تخفیف گرفتن عذابت می‌دهند، کنار بگذار. همچنین باید از مشتریانی دوری کنی که محصولاتت را می‌خرند تنها به این دلیل که حاضر نیستند به خودشان زحمت بدهند و وقت صرف کنند تا آنچه را نیاز دارند، پیدا کنند. آنها ارزشش را ندارند برای‌شان وقت صرف کنی. 

دستِ آخر، ببین در کدام‌یک از فعالیت‌های بازاریابی‌ات مخصوصاً با این گروهِ اصلیِ مشتریان موفق بوده‌ای. ببین چه می‌شود اگر فعالیت‌های آینده‌ات را هم براساس همین ایده‌ها بنا کنی. امکانش هست که محصولاتت دقیقاً مورد توجه مشتریانی قرار بگیرد که دلت می‌خواهد.

اما اگر بخواهی نوع جدیدی از مشتری را جذب کنی چه؟ بگذار این را از نکتهٔ بعدی بیاموزیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

حجم

۱۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان