دانلود و خرید کتاب چگونه قدرت یادگیری خود را افزایش دهیم ترجمه زهرا خردادیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه قدرت یادگیری خود را افزایش دهیم اثر موسسه HTeBooks

کتاب چگونه قدرت یادگیری خود را افزایش دهیم

معرفی کتاب چگونه قدرت یادگیری خود را افزایش دهیم

کتاب چگونه قدرت یادگیری خود را افزایش دهیم از مجموعه کتاب‌های خودیاریِ شرکت HTeBooks ترجمه شده است. این کتاب به ما کمک می‌کند فرایند یادگیریِ خود را بشناسیم و بهبود دهیم.

درباره کتاب چگونه قدرت یادگیری خود را افزایش دهیم

بی‌سوادان قرن ۲۱ کسانی نیستند که نمی‌توانند بخوانند و بنویسند، کسانی هستند که نمی‌توانند بیاموزند، آموخته‌های نادرست را دور بریزند و دوباره آموختن را از سر بگیرند.

این کتاب از مجموعه کتاب‌های خودیاریِ شرکت «HTeBooks» ترجمه شده است. از جمله نکات بسیار قابل‌توجه این کتاب‌های خودآموز، کوتاه و کاربردی بودن آنهاست و اینکه با زبانی بسیار ساده مطالب را منتقل می‌کنند. نویسندگان این مجموعه هیچ‌گاه به حاشیه نمی‌روند و سعی می‌کنند در کمترین زمان بیشترین و مفیدترین مطالب را با خواننده به اشتراک بگذارند.

این مجموعه کتاب‌ها برای جزئی‌ترین مهارت‌های زندگی یک چارچوب ساده و علمی‌کاربردی ارائه ‌می‌دهند. نشر « نوژین» با هدف ساده و علمی کردنِ آموزش مهارت‌های زندگی، به ترجمۀ این مجموعه همت گمارده است. از جمله کتاب‌های ترجمه شده می‌توان به موارد پیشرو اشاره کرد: « چگونه برای کسی که دوستش دارید یک هدیۀ ناب انتخاب کنید»، «چگونه یک کسب‌کار جدید راه بیندازیم»، «چگونه با شکست عاطفی روبه‌رو شویم»، «چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی شاد باشیم» و ... . این مجموعه کتاب‌ها در آموزش مهارت‌های زندگی، حکم قدم اول و آشناییِ اولیه را دارند؛ و در واقع راه را برای تحقیقِ بیشتر در زمینۀ مورد بحث، هموار می‌کنند.

کتابِ چگونه قدرت یادگیریِ خود را افزایش دهیم، با تعریف و تصدیق اهمیت یادگیری و شناسایی و غلبه بر عوامل مؤثر بر آن، به ما کمک می‌کند فرایند یادگیریِ خود را بشناسیم و بهبود دهیم. از جمله نکات مثبت این کتاب همراه کردن «خرد» در کنار «دانش» است، در واقع نویسنده با تیزبینی تمام، سعی نموده یک افق چند بعدی دربارۀ «یادگیری» در برابر ما قرار دهد.  

خواندن کتاب چگونه قدرت یادگیری خود را افزایش دهیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق و شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه قدرت یادگیری خود را افزایش دهیم

دانش، مهارت و نگرش به طرق مختلف کسب می‌شوند: به عنوان مثال از طریق خواندن، مشاهده، تجربه و تدریس. خواندن، فرد را قادر می‌سازد تا چیزی را از طریق اثبات مستند شخص دیگر یا اثبات موضوعی بیاموزد که می‌خواهد آن را از طریق تحقیق، پژوهش یا حتی تجربه توضیح دهد. مشاهده، کسب دانش شخصی در مورد موضوعات خاص را میسر می‌سازد. تجربه، امکان کسب دانشی را فراهم می‌کند که آموزش داده شده یا نشده باشد و به ویژه در یادگیری مهارت‌هایی حائز اهمیت است که در واقع باید تمرین و سپس آموخته شوند. دانش کسب شده از طریق تدریس، ممکن است آموزنده یا گمراه‌پذیر۴ باشد. دانش آموزنده به دانشی اشاره می‌کند که فهم آن مستلزم توضیح است؛ مانند، اصول ریاضی یا علمی. از طرف دیگر، دانش گمراه‌پذیر به دانشی اشاره می‌کند که ممکن است حین تدریس با تعصبات مدرس منحرف شود؛ مانند، تاریخ و الهیات.

اصلاح و تقویت دانش، مهارت و نگرش‌های فعلی

یادگیری، فرد را قادر می‌سازد تا با تأیید و پذیرش اصلاحات و پیشرفت دانسته‌های قبلی، دانش، مهارت و نگرش‌های خود را اصلاح یا تقویت کند. به بیانی ساده‌تر، این همان چیزی است که به عنوان سازش شناخته می‌شود و این امر به ویژه در یافتن راه‌حل‌های بهتر برای مشکلات مفید است؛ مانند، تولید واکسن برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های مزمن.

یکپارچگی

در نهایت، کلید یادگیری در یکپارچگی نهفته است. یکپارچگی، شامل تلفیق تمام اطلاعاتی است که در طول زمان بدست آمده‌اند و ارزیابی نحوهٔ استفاده آنها در طول تاریخ یا در موقعیتی خاص در اکنون یا حتی در آینده است.

به‌عبارت‌دیگر، یکپارچگی مستلزم به‌کارگیری عقل است. عقل، به معنای توانایی فهم اطلاعاتِ در دسترس از طریق مرتبط کردن ایده‌ها به یکدیگر و درک آنها با علت و معلول (نتیجه)، واقعیت یا داستان خیالی (حقیقت) و خوب یا بد (اصول اخلاقی) است و نیازمند تلاش آگاهانه برای تأیید حقایق و استفاده از منطق برای توجیه یا تغییر عقاید و عادات موجود است.

* یادگیری، مستلزم به‌کارگیری عقل است. 

نظرات کاربران

صبح
۱۳۹۹/۱۱/۲۴

کتاب ۲۶ صفحه!! بعد چرا این قیمت؟!

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
«یادگیری تنها چیزی است که ذهن هرگز از آن خسته نمی‌شود، هرگز از آن نمی‌هراسد و هرگز از آن پشیمان نمی‌شود.» لئوناردو داوینچی
hastiiiii
یادگیری در یک لحظه اتفاق نمی‌افتد و صرفاً شامل دریافت اطلاعات نیست. این امر فرایندی پیوسته است که توسط هر فردی انجام می‌شود که جهت دریافت اطلاعات، از عقل خود استفاده می‌نماید و آنها را به گونه‌ای قابل درک و مفید طبقه‌بندی می‌کند.
hastiiiii
یادگیری، عمل یا فرایند دستیابی به دانش، مهارت و نگرش‌های جدید است؛ یادگیری اصلاح یا تقویت دانسته‌های موجود و ادغام آنهاست در جهت دستیابی به اهداف فردی.
hastiiiii

حجم

۲۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

حجم

۲۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶ صفحه

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان