نظرات درباره کتاب مغز پویا و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مغز پویا اثر دیوید ایگلمن

نظرات کاربران درباره کتاب مغز پویا

۴٫۰
(۷۳)
ر.د.ب
واقعا ممنون از مازیار که انقدر سریع نسخه الکترونیک را منتشر کرد. مازیار فقط فکر سود نیست و آگاهی مردم هم براش مهمه به نظر من.
پریسا سپیدار
ترجمه هم شرطه. به علاوه قیمتهای نسخه الکترونیک هم بالاست اما نشر مازیار خیلی منصفانه قیمت گذاری میکنه.
کتابخور
مگه مفتی چاپ کرده . همین کتاب و ناشر دیگه با قیمت کمتر چاپ کرده
زهرا انصاری
مطالعه کتب مربوط به نوروساینس برای افزایش آگاهی و شناخت انسان ها احتمالا بر همه راه های دیگه ارجحیت داره، با قلم دیوید ایگلمن جذابیت این کار بیشتر هم میشه. من نسخه چاپی این کتاب رو تهیه کردم اما با توجه به اینکه زمان کمی از نشر این کتاب گذشته،خوبه که خیلی سریع این کتاب در طاقچه هر چند با فرمت پی دی اف قرار گرفت.
کاربر ۲۹۸۸۳۵۶
من هنوز کاملشو نخوندم ولی یه تیکه از متنش جذبم کرد حتما تهیه میکنم کتاب رو
arman eghbali
دست مریزاد میگم به عوامل انتشارات مازیار بابت تهیه و چاپ کتابهای به روز علمی. همچنین تشکر از عوامل طاقچه به خاطر تهیه به موقع نسخه های الکترونیکی.
arman eghbali
سلام بفرمایید
Arya azizi
سلام ببخشید یه سوال داشتم
سید سجاد حسینی نژاد
سلام. این کتاب عالیه ولی چرا نسخه epub کتاب رو قرار ندادید؟ اگه میدونستم pdf است نمی خریدم.
Bahar Abdalvand
بسیار عالی بود کتاب در مورد کارکرد نورونهای مغزی و تکامل مغز انسان از طریق تجربه و نوع زندگی و محیط اطرافش بصورت علمی توضیح میده به نوعی با رویکرد جدید به بررسی شکل پذیری مغز پرداخته و اینکه چگونه مغز در طول زندگی فرد با توجه به نیازهای شخصی او جغرافیای جهانی خودش را تغییر میده و تثبیت می‌کنه به علاقمندان حوزه علوم شناختی انسان توصیه میکنم حتما بخونید
mosayeb amiri
فقط میتونم بگم فوق العادس. بنظرم برای انجام هرکار اول باید ببینید که شما ایا توانایی انجام‌ان کار را دارید یا نه برای درک بهتر این موضوع من این کتاب را ب شما توصیه میکنم که با خوندنش میفهمید که چه نعمتی داریم و قدرشو نمیدونیم
mahdi
سلام...تمام کتابهای ایگلمن باید خواند...این کتاب انگار پُتک ی است بر اطلاعات ناقص ما...ارزش خواندن واقعا دارد..
ب ت
مطالب‌کتاب خیلی خوب و جالب بود اما نویسنده جوری همه چیز را بارها تکرار می کنه انگار استاد کلاسی هست با دانشجویان با توان ذهنی کم و‌همین موضوع کتاب خسته کننده می‌کنه اما در‌کل مطالب خیلی جالب بود اگر علاقه به نوروساینس دارید پیشنهاد می‌کنم
کاربر ۳۷۳۱۰۸۲
خدای من عالی بود من سالها بود که از پیدا کردن کتابی اینیدر ذوق نکرده بودم کم مونده اشکم دربیاد... توروخدا بخونید و به همه پبشنهاد بدید
فرامرز
اوایل کتاب واقعا جالب بود ولی کم‌کم تخیلی شد و نویسنده تصمیم گرفت بجای گفتن حقایق بیشتر درباره مغز، نظریاتشو بیان کنه که این بنظر من خسته‌کننده بود، منم از صفحه ۱۰۰ دیگه کتابو گذاشتم کنار.
Sevin
خیلی خوب بود با اینکه یکم خوندنش سخت بود ولی در کل میشه مفهومش رو فهمید و کتاب خیلی جذابیه به طوری که دلتون میخواد هی ادامش رو بخونید پیشنهاد میکنم این کتاب رو حتما بخونید
ملیکا بشیری خوشرفتار
یک کتاب عالی و علمی در رابطه با مغز و نوروساینس
علی علیزاده
اول ممنون از انتشارات مازیار که چنین کتاب هایی را در اختیار ما قرار میدهد. دوم باز هم تشکر که در بی نهایت قرار داده اند سوم اینکه کتاب جنبه خاصی از مغز را که پویایی و انطباق عجیبش با وضعیت بدن است شرح میدهد و قطعا خواندنی است. ترجمه هم قابل قبول و رساست.
کاربر ۴۳۰۹۷۷۵
به نظرم قیمت کتاب با توجه به فرمت pdf خیلی گران هستش
کاربر ۴۲۹۵۶۴۹
عالی هستش .
shadi
عاای روان شگفت
Negin Zareian
اگر میخواید دیدتون نسبت به مغز و زندگی تغییر کنه، حتما این کتاب رو مطالعه کنین. این کتاب در جدیدی به روی اطلاعات شما درمورد مغز باز میکنه که بسیار جذاب و لازمه.
Houri Parisa
کتاب بسیار خوب برای مطالعه درباره‌ی علوم شناختی و نوروساینس است. کتاب نثر بسیار روانی دارد و مباحث را با شیوه‌ای جذاب و ساده توضیح می‌دهد.
سروش
همه چیز عالی عالی است در مورد این کتاب فقط تنها مشکل pdf بودن این کتاب است لطفاً کتاب را به epub تبدیل کنید
سید محمد امامیان
به نظر من کتاب خوبی با ترجمه‌ای خوب بود که اصول یادگیری مغز را اعم از حافظه و یادگیری مطالب جدید و... توضیح می‌داد. البته در فصول آخر کتاب شاید زبان شیوای اکثر کتاب را نداشت و این برای من کمی اذیت کننده بود.

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۱ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۱ صفحه

قیمت:
۷۶,۰۰۰
۳۸,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد